ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ja dat heeft hij zeker goed begrepen. Alleen jammer dat het koffie zetten nog niet echt wil vlotten :)

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    fijn weekend! wij gaan op pad!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!

ja ik hou het zeker goed in de gaten hoor!
    vannacht weer een hele onrustige nacht gehad, hij werd weer steeds om de een of twee uur wakker... maar daar kan het manneke ook niks aan doen. vanmorgen had hij 38,3 heb een paracetamol gegeven en toen is het gezkt naar 37,5 en had hij de grootste lol! even afwachten hoe het gaat als de paracetamol weer is uitgewerkt! verder heeft hij zijn voeding en fruit op en netjes binnen gehouden dus ik hoop dat het iets beter gaat!

liefs rebbel

4. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ach, beterschap met je ventje Rebbel!

Deena heeft ontstoken oogjes. Vanmorgen zaten ze helemaal dichtgeplakt. Gelukkig heb ik gister druppels gekregen van de huisarts. Ik hoop voor haar dat het snel over gaat. Daarnaast is ze ook al uit haar hum van die stomme prikken... Achossie.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Lindada.. Beterschap met je meisje!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tsss, die meiden van mij doen dat allang, hahaha.

Rebbel, dat klinkt al weer wat beter. Niks zo naar als een ziek kind.

Lindada, beterschap voor Deena.

Hier is een eerste tandje gespot. Behalve wat poepluiers een paar dagen geleden was er verder niets wat erop zou kunnen wijzen dat er een tand aan het doorkomen was. Wat een stoere meid toch!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lindada: beterschap met je meisje!

@inez: dan is het echt een stoere meid ja! :D

hier nadat de paracetamol was uutgewerkt toch weer koorts. hij ligt nu weer even lekker te slapen, misschien zakt het dan weer wat. het kan goed zijn dat hij ondertussen ook nog eens met tandjes bezig is, veel zeveren handen in de mond en heel veel dunne poepluiers, maar dat kan dus ook van de griep zijn.

liefs rebbel

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel beterschap Rebbel!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier een superverkouden meisje...zoooo zielig het loopt haar neusje uit en het jeukt en dan wrijft ze haar hele gezichtje eronder maar ze heeft afgelopen nacht wel doorgeslapen !

tot maandag dames!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff weer veel zieken zeg :( !
    Beterschap allemaal!

Jildou heeft vannacht lekker doorgeslapen in dr eigen kamertje :D !

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    lekker sam! :D

beterschap voor alle zieke kindjes!

@bruidje: heb jij het bumbo stoeltje al binnen?

liefs rebbel

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedavond iedereen! :)

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo terug heel wat bezoekers gehad voor huis van onze huisbaas...er heeft iemand van vorige week een bod gedaan en hij gaat nu afwachten of iemand (die vandaag allemaal geweest zijn) een hoger bod doet, zoniet, dan is het verkocht! Dus eindelijk geen bezoekers meer...tenzij de koper zelf! :)

Zo ik kan nu eindelijk al wat gaan inpakken! Lijkt me leuk! Want weet dat ik voor een hele tijd niet meer zal moeten verhuizen ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn Pippo!
    Hoest verder met je? Bijgekomen van je bezoek aan cb?

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier had ons ventje gisterenavond nog steeds koorts 38,9°C (van de prikjes) en is dan vorige nacht ook al het huilen geweest, had blijkbaar dorst (wat heel raar was want die had al geen nachtvoeding meer gehad sinds hij 7 weken jong was), maar denk dat hij het nodig had aangezien hij wat ziekjes was...dan heeft hij lekker geslapen...
    Ik was dus vorige week gestart met fruitpap, maar ons ventje moet er niet echt van weten, trekt voortdurend gezichten en doet dan zijn mondje niet meer open, dus denk dat ik nog wat ga wachten met fruitpap en morgen ga beginnen met groentepap en volgende maand pas met fruitpap...(heeft hij van zijn papa, want als papa klein was dan wou hij ook geen fruitpap eten :) )

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Oh, ik heb er wel mee ingezeten...maar ze hebben wel altijd iets te zeggen zeker?
    Zij zien ze tenslotte maar 5 min en that's it! Hier speelt hij en grijpt hij voortdurend zijn speelgoed...gaat van ene kant naar andere...begrijp het niet goed

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Maar vandaag was hij terug ons ventje, geen koorts! Dus zal reactie gedaan hebben op prikjes! :(

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dan moet je je er ook niet druk om maken meid! Zoals je zelf al zei; het is een momentopname.. Zou ook net iets voor Jildou zijn om dan niets vast te pakken.

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hoe is het met jou Sam? Zie je het wat zitten volgende week?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ja, ik zag het wel zitten, maar nu wel iets minder.. Gedoe met de fles en gedoe op de school.. En van de ene school dat ik nog steeds niet officieel weet dat ik daar vanaf volgende week woensdag (4 februari) weer waarneembaar ga beginnen.. Heb ik even geen zin in, maar goed, het komt wel als ik bezig ben denk ik.. Jildou heeft trouwens vanochtend een fles van 120 ml leeggedronken.. Wel met veel gekrijs eerst, maar toen ze toch echt niets anders kreeg (ik was er niet) toch maar wat gedronken.. ;)

Deel Deze Pagina