Soms eigenwijs en willen tonen dat ze nog niets kunnen... Ik dacht amaai prikjes, maar hij gaf dus geen kik, alleen bij het tweede! Ik dacht euh?
Hihi.. Ooh Jildou is een echte dramaqueen en laat ook wel even weten dat ze het er niet mee eens is .. Nu heeft ze weer wat nieuws.. Dan wil ze wel met tepelhoedje, dan begint ze te huilen en wil ze niet meer, haal ik dat ding eraf en voila drinkt ze weer zo.. en andersom.. Mutsje is ze
Hihi, die kleine kindjes toch... Bij mij hielp het echt als de papa ze gaf in het begin en nu mag ik ze steeds geven...
Nou ze doet het ook niet als ik in de buurt ben..Maar als ze echt honger heeft en ik ben er niet dan neemt ze het wel. Maar goed dat we een gastouder hebben. Die gaat er eerder langer mee zitten dan op een kdv .. Maar ik ga m'n bedje opzoeken. Jildou heeft haar laatste voeding gehad en ligt lekker te slapen. Mannetje is met vrienden naar de bios. Dus even lekker lezen ..
Ik geef vanaf vandaag 1 borstvoeding nog 's morgens...gaf anders nog 's avonds ook, maar doordat hij vorige nacht honger had, denk ik dat mijn melk aan het minderen is, en aangezien dat ik binnenkort start met werken (25feb) wil ik borstvrij zijn...
Hai allemaal, ben ik weer even! Het was hier weer een aardig druk weekje, vandaag eindelijk weer tijd hier gezellig bij te lezen. Ik heb zelf niet zo gek veel te melden. Met Danique gaat het prima. Met mij ietsje minder, ik baal van m'n werk en ik ben erg moe. Sam, werkt je mannetje op dit moment helemaal in Almere? Wat een end weg joh. Danique is niet schrikachtig maar soms wel snel afgeleid. De ene keer drinkt ze gewoon door bij geluiden, de andere keer kan Chris niet eens langslopen of ze laat de borst al los. Ik heb de link van je Jildou site gemist, wil je me die pb'en? Wat balen van je werk joh. Zorg goed voor jezelf meid, ga straks niet over je grenzen heen. Bruidje, nog op je vraag van dinsdag : het is jammer van mijn kriebels maar hier zit een 2de er niet meer in. Danique is Chris z'n 3de en hij is 53 jaar, hij wil geen kinderen meer. Tsja, had ik een paar jaar geleden maar de goede beslissingen moeten maken. Nou, niet echt goed nieuws voor je bij de gyn. Kan een hersteloperatie wel nadat je een 2de hebt mogen krijgen? Elke keer maar creme smeren is nou ook niet bepaald romantisch. Mone, wat zit je al lang in de lappenmand zeg. Fijn dat de AB snel aanslaat. Jeetje Jenny, wat schrikken met Timo z'n pink uit de kom! Toevallig, ik heb ook niet zo'n zin in starten met bijvoeding. Tenminste, aan de ene kant lijkt het me heel leuk maar het wordt idd ook een stuk ingewikkelder. En ik vind het BV geven nog zo fijn, dit is dan toch een eerste heel klein stapje richting vast voedsel eten. Rebbel, wat goed dat je manneke al helemaal zelf kan zitten! Sterkte grote Milan! Danique kan dat nog niet hoor, die weibelt alle kanten op. Lindaa, wat naar van die maagvliesontsteking! Heel veel beterschap. Pippo, geen stress hoor over het gewicht van Geno. Vul anders de groeicurve op borstvoeding.com maar es in, die is afgestemd op bv-kindjes. Met BV gaat de groei wat minder hard, vandaar. (later wordt dat weer 'ingehaald'). Ik win trouwens eindelijk es wat....... "wie betaald het meest voor de opvang", daar ben ik hier echt de beste in hoor Zo, en nu moest ik nog 3 pagina's bijlezen maar Danique wil een slok. Morgen verder!
HAHA neej pippo.. Die heb ik uit. Dit is al andere. Heeft m'n moeder gekocht toen Jildou in het zkh lag. Kon ik het daar mooi lezen. nou verder dan hfst 1 ben ik toen niet gekomen. Maar nu op de helft !
Natas.. Fijn dat het zo goed gaat met Danique ! Horen we graag! En Almere is nog niets joh. Hij gaat nu later weg en eerder thuis. Hiervoor zat hij in Zeist en Den Dolder, Hilversum.. Ach zo kan ik nog wel even doorgaan ! Het voordeel is wel dat daar meer werk is en hij straks hopelijk niet zonder werk zit! Want hier zijn al bouwbedrijven waar er timmermannen ontslagen zijn. Nou dames slaaplekker en tot morgen!
hoi meiden! nou hier gaat het gelukkig ook weer wat beter met ons mannetje! sinds gister 13.00 geen paracetamol nodig gehad. gisteravond nog wat verhoging en zijn temp was nu 37,4 dus dat is netjes! moet zeggen dat het snel beter gaat, hij was echt ziek en nu alweer aan het beter worden denk ik, hij heeft toch al wat weerstand opgebouwd natuurlijk! de vorige keer heeft het lang geduurd. verder heb ik even geen tijd om bij te lezen want ik moet me klaar gaan maken! vanmiddag ga ik naar jan smit! liefs rebbel
Rebbel.. dat is het 'mooie' aan baby's .. Ze kunnen zomaar ineens doodziek zijn, maar dan ook ineens weer beter.. Heel veel plezier!
Zo, ik ben weer verder gegaan met bijlezen Ik was ook helemaal ziek van het belgische KDV-drama Vrijdagavond een gezond en vrolijk babymeisje opgehaald uit het KDV, hoor je dit nieuws. Afschuwelijk, en dan komt het besef van je eigen kwetsbaarheid als een mokerslag. Rebbel, gelukkig viel het allemaal mee bij de HA vrijdag. Je zult wel geschrokken zijn. Fijn dat het weer beter gaat. Sam, oh ja je mannetje werkt in de bouw..... hopelijk bij zijn bedrijf geen ontslagen.
HAHA nou... een hoofdstukje HAHA.. toen was ik moe en viel ik half in slaap.. Met Jildou alles goed.. Had vannacht ook wat trouwens. Mannetje was met vrienden even naarbioscoop gisteravond. En ik werd om 1 uur wakker van Jildou, die was haar speen kwijt. Dus ik loop de overloop, komt daar ineens iemand uit haar kamer.. Schrok me dood.. Maar het was mn man ! Die was net thuis en zou naar bed komen !