voor alle zieken trouwens beterschap! Hoop dat het niet al te lang duurt! En verder is m'n hoofd een zeef....sorry! Heb trouwens wel iets leuks meegemaakt zaterdag, gaat de bel staat de bloemist voor de deur, kreeg ik een bos bloemen met een een kaartje van m'n toekomstig werkgever, welkom bij ons bedrijf! Leuk he! Had ik nog nooit gehoord, vind het echt heel erg leuk!
dat sowieso, ze is zo verkouden als het maar kan...maar verder is ze wel vrolijk ze wil gewoon niet drinken
zoveel bijvoeding krijgt ze niet...de melk wil ze gewoon niet hebben zoals vanmorgen dan zou je toch denken dat ze honger heeft maar ze heeft maar 80 cc gedronken vanmorgen en dat sinds gisteravond 20.30
Liesje, ik zou het even aankijken, als Rihanna vrolijk blijft en plasluiers houdt dan kan ze het hebben. Als er meer dingen voordoen, zoals verkouden, verhoging, diarree zou ik naar de dokter gaan. Misschien is het een heel ijdel dametje en is ze aan de lijn
ze is ook harstikke verkouden maar toch nog erg vrolijk hoor als ze lekker bij je zit. kan toch niet zijn dat ze nu al mama volgt met lijnen....
ik bel schoonmoe eens na de middag...als ze die fles wel leeg drinkt dan zit ze al aardig richting het minimum.... verder is ze vrolijk en ziet ze niet grauw en ze heeft geen koorts
mijn gevoel zegt aan de ene kant ha bellen en aan de andere kant nog even aanzien vandaag en dan morgen heen
Wat wil je dan dat de huisarts zegt of doet? W.s. kan hij nl niet veel. Hooguit ORS advies geven voor het geval ze echt te weinig drinkt.