dat weet ik ook niet, ik ben geen arts maar ik wil er niet te lang mee lopen met als gevolg dat ik misschien straks te laat ben....
ik en mannetje helaas wel....ik zit nog steeds met migraine maar we zijn wel allebei aan het werk BIKKELS he
En ik vind het zelf ook al geruststellend dat het allemaal nog goed gaat.. tenminste dat had ik dan gister bij die arts.. Misschien scheelt het dat het ons 1e kindje is Jenny.. ? Jij hebt al zoveel meer ervaring dan wij..
denk dat het misschien is bruidje aan de ene kant wordt geroepen volg je gevolg en aan de andere kant wordt geroepen van wat wil je dat de ha doet? ik ga liever een keer te vaak erheen dan een keer te weinig dat ze tegen mij zeggen van waarom ben je niet eerder gekomen... (is niet verkeerd naar jou bedoelt Jenny!)
Ben ik met je eens Liesje daarvoor zei ik ook, bij twijfel gewoon gaan.. liever te veel dan te weinig
daarom bel ik tussen de middag even met oma om te vragen hoe de middag fles is gegaan en als dat niet goed is dan bel ik direct met de ha en anders kijk ik het aan tot morgenochtend
Lijkt me goede oplossing toch.. Ik hoop voor je dat ze m lekker leeg heeft geslurpt Hoe gaat het trouwens zo met de oppasoma's?
Idd dames, zo denk ik er nu ook over. Maar goed, wij hadden dan ook geluk. als de ha ons niet had doorgestuurd... Oooh man, Jilfdou had net gebadderd Kwartier later alles ondergepoept. Nu net weer schoon, nou broek is nu weer vol ...
dat hoop ik ook! nou mijn ouders zitten op dit moment in Canada tot 8 maart dus andere oma past 4 dagen per week op en dat gaat wel goed, alleen erger ik mij nog wel steeds aan bepaalde dingen maar goed het is niet anders verder gaat het hartstikke goed met de oppas oma's en opa
Ik probeer jullie na te laten denken over wat je wilt bereiken met een consult. Dat is de vraag die wij hier ook altijd stellen, en dan maakt het niet uit of je 6 jaar of een half jaar moeder bent. Sommige dingen moet je gewoon uitzieken zonder dat er iemand iets aan kan doen, en als ik hoor wat er nu allemaal heerst.
ik zou in elk geval deze week stoppen met de bijvoeding, de flessen gewoon blijven aanbieden en eventueel gewoon water aanbieden. Voeding binnenkrijgen is als je ziek bent niet noodzakelijk, vocht wel. dus wellicht neemt ze het water wel.
Ik heb 1x timo bijna uitgedroogd gehad en toen zei de huisarts 200cc ik zal eens kijken wat ik via google vindt.
Ok misschien is dat een andere norm dan.. Ik heb als richtlijn minimaal 500 cc flesvoeding gekregen maar dat ging natuurlijk niet over ziekte of wat dan ook.. misschien dat dan die 200 cc het minimale vereiste is.. Ik snap wel wat je bedoelt hoor jenny, dat vraag ik me voor mezelf ook altijd af als ik wat heb. Alleen met die kleine vind ik het toch altijd wel prettig als er naar gekeken is... maar goed dat is ieder zijn ding toch.. Fijn dat het goed gaat Liesje zo.. ja je zult altijd wel dingen hebben die niet gaan zoals jij wilt. je schoonouders hebben misschien af en toe wat andere opvattingen.. maar goed het is wel heel tof dat ze haar nu ook tijdelijk 4 dagen willen opvangen..