ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    kijk het ziek zijn maak ik mij niet zo druk om, wel het feit dat ze zo weinig drinkt en omdat ze direct waarschuwen voor uitdroging gaat het mij daarom
    (ORS heb ik altijd in huis)

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    die 200 is het minimale om niet uit te drogen als zuigeling.(maar dan is je baby dus nog wel goed ziek en lusteloos)
    Onder de 200cc wordt het dus opname, maar dan ben je w.s. allang flink in de weer geweest met ORS enzo).

Ik vind 500cc veel als dat de norm is om niet uit te drogen. dat is meer dan 50% van de daghoeveelheid.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    absoluut!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ga straks eerst eens even bellen

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    shit is dat he Sam :).. sorry flauw woordgrapje..

Wij hadden het ook gister, kleine lekker gebadderd.. en toen begon die diarree.. zo zielig.. tot aan zn nek..

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    plast ze nog?
    heeft ze nog tranen bij het huilen?

voor deze vragen hoef je trouwens geen bezoek te plegen aan de huisarts maar kan ook telefonisch met de ass. Zij kunnen je tips geven van wat nu te doen (wel/geen bijvoeding, wanneer ors, fles verdunnen of niet).
    Zij geven dan ook wel aan wanneer een bezoek aan de ha wel noodzakelijk is.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja mijn schoonmoeder is een verhaal apart...alles draait om Rihanna, wij doen er niet meer toe
    en altijd maar om de kop aaien en handje vasthouden en en en....blehhhh
    wordt er soms misselijk van
    en maar over dat wangetje aaien....brrrrrr

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

hihihihi woordgrapje....

sneu is dat he...diarree....daar zijn we hier gelukkig nog vrij van

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ze plast nog wel, maar wel stukken minder en ook nog wel tranen bij het huilen

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    dat herken ik wel ja.. ik word er wel eens simpel van dat wij niet eens meer normaal gedag gezegd worden als we ergens binnenkomen.. Hij wordt uit je handen getrokken en ze gaan helemaal los.. maar ja ach..

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    was echt zielig, tot 7x toe helemaal moeten verkleden.. hopenlijk gaat het vandaag beter..

En dan ook nog lekkage... was een lekker dagje gister.. net verzekering gebeld we krijgen de schade hoe dan ook vergoed.. dus dat is wel heel fijn.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA leuk Bruidje ;) .. Jildou poept altijd dun, dus dat ben ik wel gewend :p ! Heb je de hele kledingkast meegegeven vandaag? ;) !
    Fijn dat het iig vergoed wordt, maar wel flink balen!

Zooo Jildou slaapt.. Kan ik ook nog even wat doen, maar ja, heb ook wel honger, dus veel zal het niet worden :p !

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zij trekt Rihanna nog net niet uit je handen maar het scheelt niet veel
    tuurlijk het kindje hoort aandacht te krijgen maar wij bestaan niet meer sinds dat ze er is....gezellig he

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is fijn dat het allemaal vergoed wordt...heb je nog een eigen risico dan?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh dat zou ik nog zeggen ;) ..
    Pfff herkenbaar hoor! Hier komen schoonouders ineens wel op visite anders zien ze Jildou zo weinig.. Ja ik ga niet de hele tijd met dr aan de sleep ;) ! Ze hadden gister geluk dat ze niet kon slapen, dat ze haar nog even hebben gezien, anders hadden ze haar niet eens gezien ;) !
    En mijn moeder kan er ook wat van, maar die vraagt nog wel hoe het met ons is ;) ! Ach als er straks een 2e is, (ooit :p) zal het wel anders worden ;)

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik heb geloof ik gemist wat er gebeurd is.

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nee ik heb geen eigen risico gelukkig.. vanmiddag komt er een loodgieter kijken en horen we wat er aan de hand is.. met een beetje pech moet de muur open gehakt worden..

Ik moet zeggen dat het nu wel iets minder wordt, maar toen hij net geboren was was mn schoonmoeder bijna obsessief. Mijn vader kan er ook wat van, mijn moeder zegt gelukkig wel eerst gedag hahaha... En wat je zegt met een tweede zal dat vast minder zijn. Het is voor beide kanten het eerste kleinkind..

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ook idd voor beide kanten eerste kleinkind!

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mijn ouders zijn daar ook erg in, vooral m'n moeder, maar aangezien het een 2 uur rijden is plannen we het meestal zo dat als we aankomen Pieter moet eten. En een kind dat moet eten, wil niemand vasthouden (en dat is dan weer een voordeel voor bv ;))

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is het juist andersom....de ouders en schoonmoeder komen niet meer omdat ze oppassen en Rihanna dan toch wel zien...nou moe :confused:
    en wij dan?

Deel Deze Pagina