mijn schoonmoeder is nog steeds erg obsessief maar ze bedoelt het wel goed maar ik word gewoon soms niet goed van haar
Nou das idd wel lullig Liesje! En idd Mone, langleve de bv dan ! Daar ben ik ook wel erg blij mee .. Mijn moeder begon al over bijvoeden.. Hihi, zolang ze er niet om vraagt tot een half jaar, krijgt ze dat ook niet ! Hooguit wat pap bij de oppas, mocht ze de fles niet willen, dan heeft ze iig wat binnen!
haha grappig dat het zo herkenbaar is.. Wij laten mn schoonmoe tegenwoordig meehelpen bv met douchen (als ze er toevallig is dan) en dat vindt ze zo leuk maar dan krijgt ze weer even een"dosis' zeg maar en is ze veel relaxter..
Haha ja dat is slim ! Ach het wordt nu voor mij ook al wat makkelijker om haar uit handen te geven.. De helft van de tijd zet ze het toch op een schreeuwen en dan is er maar 1 die haar kan troosten ! HAHA
ik doe meestal altijd alles zelf (of mannetje natuurlijk) en ik moet eerlijk toegeven dat ik het moeilijk uit handen kan en wil geven
ze is trouwens ook net over van friso forte 1 op friso 2 opvolgmelk kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt ze doet niks anders als kauwen op de speen maar drinken ho maar
Hier gisteren gestart met groentepapje 's middags Gisteren enkele hapjes gegeten, vandaag kon het niet snel genoeg gaan, telkens ik de lepel naar hem toe bracht, nam hij mijn hand vast om het in zijn mond te steken! Echt grappig en als er wat aan zijn lipjes bleef plakken, wou hij ze oplikken maar wist precies niet goed hoe te doen, dus maar lipjes op elkaar geperst en opzuigen, grappig om zien! Heeft alles opgegeten en daarna nog lekkere melk gedronken...