Mone, wat fijn! Eindelijk gedaan met pillen slikken! Sam, wat goed van Jildou! Even wennen, en het lukt wel! Linda, hier ook zo'n lange slaper! Leuk he!
hoi meiden! ik heb vandaag een vrije dag opgenomen. Milan gaat op dinsdag naar het kdv, maar is toch nog niet fit! het leek wat beter te gaan, maar gister was hij weer helemaal niet lekker en had hij 38,5. vanmorgen weer 36,7 dus hoop dat het vandaag weer wat beter gaat. ik probeer straks even bij te lezen, er wordt er hier eentje wakker! liefs rebbel
Beterschap Milan.. Pippo: Jildou had wel veel vaker de fles gehad hoor.. En nooit gedoe mee gehad, tot vorige week dus.. Maar goed, hopelijk is dat nu verleden tijd
Goedemorgen allemaal.. Hier druk dagje gehad gister.. De kleine heeft gehuild tot 8 uur gisteravond.. nog steeds erg diarree.. Mn man is nu met hem naar de huisarts, hij kan niet naar de creche vandaag dus ik vanmiddag vrij en man vanochtend.. balen.. Verder loodgieter gehad.. flinke lekkage.. heel de badkamermuur is doorweekt door een fout van de vorige bewoners.. heel fijn.. De man van de verzekering komt vanmiddag al wel langs dus dat scheelt.. wel snel
Beterschap voor Milan ook Rebbel! En ik heb het stoeltje trouwens nog steeds niet ontvangen, ik zag wel op de site dat hij nu opeens niet meer op voorraad is.. lekker dan.. geen response op mail of wat dan ook.. Jij wel? Fijn Sam, hopenlijk doet ze het vanaf nu weer goed! Liesje hoe is het met Rihanna haar drinken? Natas ik kan me wel voorstellen dat je man het niet meer ziet zitten om dan nog een kindje te krijgen.. Lekker koesteren wat jullie nu samen hebben! Heerlijk meisje...
nou vanmorgen dus naar het CB geweest en ze woog nu 8450 gram en 68,5 cm. Ik mag over op 3 flessen en dan aan elke fles rijstebloem toevoegen of 's morgens pap geven uit een bordje. ze mag ook een broodkorstje, soepstengel of rijstewafeltje hebben. ook mag ze 's avonds als wij eten bijv. een sperzieboontje of bloemkool roosje hebben en haar gewoon maar laten sabbelen/kauwen deze keer geen problemen gehad bij het CB volgende afspraak is op 10 maart 8.20 uur
wat een zieke beebjes zeg....beterschap voor allemaal! met rihanna's drinken gaat het wel redelijk...ze krijgt iig genoeg binnen in het boekje van het CB staat trouwens dat ze nou max 600cc kv mag hebben trouwens Jenny....ze mogen in de kinderstoel als ze een beetje fatsoenlijk kunnen zitten maar niet te lang...zeker niet langer als een kwartier!
Bedankt voor het vragen! Wij doen het idd elke avond een kwartiertje. Hij kan nog niet echt los zitten. Hij hangt dan naar voren.Maar zo wil het wel.
Fijn Liesje dat er geen gedoe was op cb! Ik moet zeggen dat ik daar bij ons geen problemen nog mee heb gehad. Viel me ook mee dat ze niet eens over bijvoeding begon.
Ik ga morgen even wegen. Ik ben benieuwd. Ik denk dat Jaron haar nu voorbij gaat. Leuk trouwens dat cb een rapley advies geeft! Hier staat er vandaag spercibonen op het menu! Fijne halve-verjaardag Liesje! Vanaf nu is het weer aftellen tot de eerste verjaardag. (en die komt sneller dan je nu kan vermoeden).
He Liesje lekker gegroeid weer! Enne gefeliciteerd met haar halve verjaardag..! Stevige meid hoor.. en ook wel fijn dat ze niet te weinig binnenkrijgt.. volgens mij duurt het een eeuwigheid voordat hij hier op 3 flessen zit.. ik had begrepen dat het met 9 maanden moet.. nog 2 maanden de tijd Ben benieuwd wat de verzekeringsman zegt.. we zullen zien..
is goed hoor! ik ben het gelukkig niet vergeten! Rihanna zakt soms nog een beetje naar de zijkant maar niet naar voren Rihanna zit ook alleen met haar avondeten in de stoel en daarna als wij eten in de wipper
dankje! ja ik stond er ook even van te kijken dat de arts dat zei maar ik ga het wel proberen, laat haar maar eens kauwen op zoiets qua gewicht is ze niet zo hard gegroeid maar ze is nu voor de 2e keer binnen een maand flink verkouden en eet slecht dus daar ligt het ook een beetje aan maar goed ze is mooi op gewicht en ze is vrolijk dus ik vind het goed!
dankjewel! tis een lekkere meid hoor met een beetje reserve voor tijden zoals nu! ze heeft lekkere spekbillen (ik zeg altijd ze heeft de billen van mama hihi)