@bruidje: ik vraag me af of je iets tegen die betaling kunt doen? via de bank ofzo? het is toch raar dat we helemaal geen reactie krijgen?! als ik het geld terug kan krijgen koop ik m ergens anders.
volgens mij kan dat alleen als het geld automatisch is afgeschreven en niet als je zelf geld hebt overgemaakt
mijn broertje heeft laatst ook zoiets gehad.. Had ook geld overgemaakt.. Kwam maar nooit terug.. Maar heeft het geld toch terug gekregen.. Hmm verder weet ik het niet.. Wel stom dat er helemaal geen contactadres bij staat...
kan er verder ook weinig van vinden de algemene voorwaarden stellen ook niks voor vind het allemaal erg vreemd
dat is ook iets wat tussen de oren zit want je hoeft brood helemaalniet voorte breiden (ik heb nog nooit rijstebloem gegeven)
zo lunchen wij, hij sabbelen op komkommer en de grote jongens en ik aan een broodje deze heb ik net genomen
nou ze krijgt in de laatste fles rijstebloem en de laatste paar dagen doe ik er 's morgens ook wat door heb net bambix gehaald voor pap 's morgens...wil ik dit weekend eens proberen
nou het beetje wat ik erin doe kan daar niet voor zorgen hoor en 's middags krijgt ze dat er niet door dus daar kan het niet aan liggen
maar dat zijn wel de dingen, ook savonds die ik achterwege zou laten als ik me zorgen zou maken of mijn kind nog wel genoeg vocht binnen krijgt. Want het haalt wel eetlust weg.