ze is nog wel erg benauwd maar meer als Luuf, neusspray en eucalyptus in het badje kan ik ook niet doen ze is verder wel goed te pas
@sam: nou dat vroeg ik me dus ook af! ik zal toch de bank eens bellen... @liesje: ik dacht idd ook net als jenny dan vullen die flessen misschien te veel? ik zou anders eens kijken hoe ze het doet als je alleen rijstbloem geeft voor het slapen. is maar een idee hoor! iig fijn dat ze gewoon voldoende binnen krijgt! liefs rebbel
ik heb net de bank gebeld en ze kunnen het bedrag niet terug boeken omdat we het zelf over hebben gemaakt. ze raadde me wel aan om er aangifte van te doen bij de politie. heb net nog een mail gestuurd dat als ik vandaag niets meer hoor ik aangifte doe bij de politie. liefs rebbel
heb je ze dat ook laten weten dat als je niks hoort of ontvangt dat je aangifte gaat doen? misschien voor hun een stok achter de deur?
Ooh wat een vrolijke lach ! leuke meid! En heerlijk die eetfoto's Hier net ff om een broekje gekeken voor Jildou,maar niet geslaagd helaas. Veel 68 broekjes zin haar nog te groot,,
balen dat je niet hebt kunnen slagen Sam ja leuk he ...d'r bekkie zat er helemaal onder hier had mevrouw net stoofpotje gehad
er zijn wel genoeg andere sites die de bumbo verkopen en wel adres en telefoongegevens erbij hebben staan...misschien daar straks maar proberen
mannetje had net weer 38,1 en is steeds zo moe... het ene moment geen koorts en dan weer wel. net even in bad gedaan en nu weer op bed gelegd. gister heeft hij ook zowat heel de dag geslapen. de koorts is donderdagavond begonnen, hoe lang mag dat duren bij een baby? iemand enig idee? liefs rebbel