Rot dat je mannetje zo ziek is Rebbel. Bij ons vond de Dr 4 dagen koorts tevel. Isis ging ook steeds op en neer. Ze bleek een bacterie te hebben (heerst nu heel erg) Zou toch even de DR bellen als ik jou was
oke thanks! hij had nu net 37,5 en was vrolijk dus dat valt wel mee voor de avond! als hij weer koorts krijgt ga ik morgen even bellen! liefs rebbel
ik ben weer achter een ander mailadres gekomen dus daar ook een mail naar toe gedaan. http://goudengids.truvo.be/detailssearc ... _695_00000
Zeg Jootje, hoe bevalt de inbakerdoek? Lukt het een beetje? Je had trouwens wel een mooie deal met ons. Want ik had ze voor 15 euro weten te scoren en aan jou dus ook weer voor 15 verkocht. Maar ik heb op die andere nu een bod van 27,50. Haha verkopen met winst! Wie had dat gedacht. Nou dan weet je dat in elk geval voor als jij hem weer gaat verkopen.
He wat leuk, daar is ze weer. Ik heb meteen even op je site gespiekt. Leuk. Ik heb ook zo'n site alweer bijna 5 jaar.
Ooh er werd gekletst... Kreeg geen mail ! Mone.. Ooh Hihi nou ik weet niet of friezen een speciaal uiterlijk hebben .. Ik vind het ook een lekker Hollands Kopje hebben! Bengeltje wat gezellig.. Jenny: Roshi was er wel heel veel bij zwanger na mk maar hier niet..
de ontsteking is denk ik zo goed als over, heb iig nergens meer last van ! en daar ben ik superblij om! had vandaag nog wel last van buikkramp maar goed dat heerst ook en kan niet zeggen dat ik me daardoor ziek voel! het is meer vervelend!
Nou dames ik ga mn bedje opzoeken, zo nog even voeden en dan heerlijk slapen.. Morgen vroeg op want morgen weer aan het 'werk' .. brrrr ..
Meiden tot morgen! ga even chelle voeden en wat aandacht aan hubbie besteden! zit er zo zielig bij! oh ja en voor degenen die het leuk vinden, er staan weer nieuwe fotos op chelle haar site!