hier dus vannacht precies zo het gekrijs...niks hielp het is het proberen waard met de pap...want ze eet 's morgens zo weinig
Misschien raar gedacht maar had ze geen honger vannacht? Ja hij heeft een ongelijke bilplooi idd.. Balen Jenny.. en dan moet je nog heel de dag he.. pff.. ik ken het.. loop je lekker op je tandvlees.. sterkte!
hier ook verkoudenheid maar 's nachts lijkt ze niet zo'n last te hebben van een verstopt neusje maar wat vervelend dat het bij jullie ook waardeloos was zeg tja en je moet 's morgens gewoon weer aan de bak
Rihanna heeft ook een ongelijke bilplooi hihihi zijn er nog meer overeenkomsten tussen Rens en Rihanna? nou ze heeft een fles van 250 cc opgedronken voordat ze slapen ging en normaal houdt ze het daar prima een nacht op uit....
volgens mij was deze nacht besmettelijk de kindjes hebben gewoon afgesproken om afgelopen nacht niet te gaan slapen pfff uik heb iets van 2 uur geslapen meer ook niet hier is die ook was verkouden al 2 weken
pff echt niet gezond en nu is die rotzak stil hij moet snachts slapen niet overdags hij was gister van sochterd half 9 tot dik 4 uur wakker. hij is te veel wakker
Pieter mag dinsdag ook, maar bij hem wordt er een echo gemaakt. (mijn broertje had heupdysplasie, dus ook hier standaard controle).
@ Bengeltje: Leuk dat je er weer bent! Ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt @ Liesje, misschien moet Rihanna even wennen aan haar nieuwe ritme (hoop ik). Of het lag gewoon aan de maanstand dat alle kindjes vannacht slecht sliepen want hier was Isis on 05:15 al een feestje aan het bouwen in haar bed. Gelukkig kan ik vandaag thuis werken. Scheelt weer slaperig auto rijden haha @ Bruidje, wat moet het rot zijn om je mannetje zo ziek te zien. Hele dikke knuffel voor jullie Nou ik ga maar weer gauw aan het werk xxx v Treintje
ik hoop idd dat het wennen aan het nieuwe ritme is, we zullen het vanavond wel merken of liever gezegd vannacht wel typisch dat bijna alle kindjes hier afgelopen nacht last van hadden
Bengeltje, noem je kindje toch geen rotzak Het heeft een beetje uw naam overgenomen niet? Neen, misschien neemt hij zijn dag voor nacht en omgekeerd?
Ook Pieter heeft minder geslapen, was vanmorgen om 6u wakker, terwijl wij hem meestal om 7u wakker maken, zo niet slaap ie meestal tot 9u (lekker hoor in het weekend!).