ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik hoop dat het snel beter gaat met je mannetje!

je bedoeld die spaghetti van friso?
    ik vraag me ook af of dat dus al mag...

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames fijne avond en tot morgen!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    fijne avond liesje!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik denk altijd heel suf dat als het erin zit dan mag het vast wel. Die potjes staan onder zulke strenge controles. Zij weten het goed te balanseren. Net als kruiden, dat zit er ook wel in terwijl je dat thuis niet 'mag' doen.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik wel :)

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Je maakt me wel nieuwsgierig....welke dan nog meer vanaf 6 maanden?

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    volgens mij eigen merk c1000 ook maar ik ga acuut twijfelen

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Onee c1000 is vanaf 8 maanden

ik zie inderdaad overal vanaf 8 maanden alleen friso niet maar die heeft (volgens de site) geen 8 maanden potjes.

Voor de mensen die zelf koken: 8-9 maanden aanhouden (zegt mijn literatuur)

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    thanx jenny!

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mopper mopper, ik baal! onze oppas is ziek en heeft afgebeld. Dus wij meteen onze andere oppas gebeld maar die kunnen we al de hele dag niet te pakken krijgen. Shit shit, over een klein uurtje moeten we weg en we hebben nog niemand. Balen!
    het enige wat we kunnen doen is Jaron naar mijn vriendin en de andere jongens thuis met babyfoon naar de buren, maar dat laatste vind ik altijd zo'n naar idee. Die jongens helemaal alleen in huis. als het nou voor even is, maar we gaan naar theater.
    Nou ja, het valt dus nog maar te bezien of we naar het theater gaan.
    Had ik al gezegd dat ik baal? :cry: :cry:

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Jenny wat balen.. ..

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He wat balen Jenny hoop voor je dat het nog goedkomt!

Dat denk ik ook altijd met die potjes.. het zal wel goed zijn.. wordt toch gecontroleerd!

Rebbel ik heb bericht van Bumba; morgen wordt de stoel vanuit Sas van Gent verstuurd.. En jij?

13. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hoihoi,

Jenny ik hoop dat je nog oppas hebt gevonden.
    Ik denk daar altijd iets anders over met die potjes, maar ik wil niemand onzeker maken...
    Maar even als voorbeeld, fruithapjes staat op 'vanaf 4 maanden', maar dat wil nog niet zeggen dat het voor alle baby's verstandig is om met 4 maande fruit te geven ;)
    Maar ja, ik ben dan ook aan de voorzichtige kant he, zelfs met een derde...

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    richtlijn: als ze brood mogen, mogen ze ook spaghetti!
    Ik geef pas brood vanaf 8mnd dus ook spaghetti vanaf 8mnd, geef je met 6 mnd brood, kun je ook spaghetti geven :D

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Gut wat een toeval, je mailt en heeeel toevallig staat je pakje verzend klaar. jaja

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ben weer thuis! Had dus geen oppas dus ik ben met mijn vriendin gegaan en mijn man is thuis gebleven.
    Het was erg leuk. Heb een leuke avond gehad (al was ik natuurlijk liever samen gegaan).

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik geef ook geen bijvoeding voor de 6e maand, maar ik vertrouw er wel op, dat datgene wat in de potjes zit, niet schadelijk is. Of je met 4 of 6 maanden begint is een persoonlijke keuze, maar verder niet schadelijk.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn dat jij iig nog kon gaan Jenny.
    Hier weer een goede nacht gehad. Jildou heeft gisteravond voor het eerst ontzettend liggen spetteren in bad :D ! Hele badkamer nat, maar goed :p .. En mannetje en ik hebben gisteravond besloten dat ik op woe ochtend ouderschapsverlof op ga nemen. Zo heb ik maar 1 groep en kan ik me daar helemaal op concentreren en dan geen stress van die andere school erbij. En moet zeggen dat ik me nu een stuk beter voel. Heb meteen een mail naar het stafbureau gestuurd, kan ze er meteen mee aan de slag :p

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik wilde ook pas met 6 maanden beginnen, maar vanwege de griep en de infectie probeerde we er met de hapjes een beetje uit te komen dat Pieter minder voeding van mij nodig had.

Wel fijn dat jij nog naar het theater kon!

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen trouwens,

Wij zijn gisteren op kraamvisite geweest bij Nienke. Ik blijf me erover verbazen hoe klein die pasgeborene zijn, en kan me haast niet voorstellen dat Pieter zo klein was.
    Zij waren verbaasd over hoe groot Pieter was, alleen een half jaar borstvoeding en de tijd doet de rest....
    Pieter is al druk bezig met het proberen te kruipen, hij kan al naar voren tijgeren (en naar achteren natuurlijk). En het lukt hem ook al op z'n knieen en z'n handen te staan/zitten. Dus dat is echt een super gezicht!

Deel Deze Pagina