wat fijn dat je in ieder geval bericht hebt van Bumba, maar eerst zien of ie binnenkomt! Jenny wat balen zeg....dat is echt een nadeel van een oppas he....ben je nog weg geweest...nou ja dat lees ik zo wel denk ik
Sam fijn voor je dat je toch ouderschapsverlof gaat opnemen! goedemorgen trouwens iedereen.... hier wel een goede nacht gehad, we hebben gisteravond de voeding gerekt tot 20.15 en toen 20.30 in bed en ze heeft lekker tot vanmorgen doorgeslapen dus wat het afgelopen nacht geweest is, ik weet het niet. wat nog wel een heel gevecht is is de fles 's morgens...ik krijg er nog maar 100 tot 120 cc in en meer wil ze echt niet hebben....en dit gaat al een aantal morgens zo. Ik ga morgenochtend maar eens pap maken van de fles..eens zien of dat beter gaat
gek is dat he. Ik was zaterdag op kraamvisite en zat met die hummel tegen me aan. Dan lijkt mijn Jaron alweer zoooo groot. Maar de kraamtijd lijkt dan ook alweer zoooolang geleden, terwijl als je er midden in zit ervaar je dat zo anders. Wat een knappe kinderen hebben we in de groep zeg. Eentje die zit, nu een tijger. Dat hoeven ze nog helemaal niet te kunnen. Snelle jongens hoor!
Hier ook een redelijke nacht. Wat zeg ik, vergeleken met de laatste nachten was dit een wereldnacht! Het wegleggen gisteren om 23.30 uur ging even lastig maar toen hij eenmaal lag sliep hij door tot half 7. Gloria! (of was he nou half 6? ach maakt ook niet uit, een stuk beter in elk geval dan de 02.00 uur van gisteren.)
nou Rihanna tijgert, kruipt nog niet hoor...die doet een zeehond na als ze op de buik ligt! alleen het geluid mist nog
Zo gisterenavond de laatste bezoeker gekregen over de vloer... De huisbaas heeft een bofd gehad van mensen die 2 weken geleden waren geweest, nu wacht hij nog op de mensen van gisteren (of die een hoger bod gaan doen) en anders is het verkocht aan de mensen van 2 weken geleden! Dus het papier heeft hij weggenomen! JOEPIE! Gedaan met bezoeken! Ben enorm opgelucht, want gisteren sliep ons klein ventje in zijn park en hadden een briefje aan deur gehangen om niet te bellen maar te kloppen! Goed hebben ze gedaan, maar huisbaas begon luid te praten en hup ventje was wakker!
Even op de arm, dan laten spelen in zijn park, massage gegeven en dan in zijn badje gewassen en dan laatste voeding gehad en bedje binnen, hij was moe zenne!
Dat kan ik me voorstellen pippo! Lijkt me geen pretje al die vreemde over de vloer. Jenny en Liesje, wat fijn dat jullie kleintjes weer effe lekker door hebben geslapen!
ja we hadden vorige nacht een keer een nacht ertussen zitten dat ze aan het spoken was, nou ja ze voelt zich ook niet echt lekker dus je kunt het haar niet kwalijk nemen
Hooi iedereen! kreeg gen mailtjes meer! Michelle is niet echt in haar hum! continue wat huilerig en hangerig! dit was gister ook het geval! Ze oogt verder niet ziek, dus maak me geen zorgen! Kan he zo zijn dat ze erg last heeft van dat tandje en zo HHH is?! zou anders even met haar de deur uit, maar nu ze EINDELIJK even slaapt, neem ik haar maar niet mee op sleeptouw
michelle geeft sinds 2 dagen ook aan de eerste fles wel wat "later" te willen! ze kreeg hem altijd tussen 7 en half 8.. en dan was het ook krijsen totdat ze de fles had.. maar nu zit ze eerst rustig tv te kijken of te spelen! en als ik dan toch eerder de fles geef, neemt ze max 120 cc!
ik kan de fles niet later doen want ik moet naar mijn werk en ik wil toch voordat ik met haar de deur uitga dat ze gegeten heeft