ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    pff hier weer zo rot nacht hij had echt buikpijn pfff keihard huilen gevolg scheetjes dachde dat die vanacht in het huilen bleef hangen :( dat was eng hji krijg al sab simplex door eten pff mja werk nu ff niet

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Krampen he Bengeltje! Kan tot 2 maanden duren in het slechtste geval....

3. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een snelle kids allemaal zeg!

Pippo lekker dat het gedaan is met de kijkers! Wat een gedoe allemaal zeg en ik vindt het erg onfatsoenlijk dat ze niet een beetje rekening met Geno houden, het blijft jullie huis...

Bengeltje vervelend zeg, ik kon zelf wel janken bij de krampjes die Tom toen had... Het enige wat hier een beetje rust gaf was hem wiegen op je onderarm met zijn buik naar beneden en je hand tegen zijn buik (dus hoofdje bij je elleboog) Volgens ons zijn onze armen toen minstens een paar centimeter gegroeid, maar hij werd wel rustig en had minder last...

Hier hebben we nu een paar mindere dagen... Tom wil heel graag vooruit, maar snapt nog niet hoe. en dat frustreert enorm... en dan roep je pappa en mamma... maar als die je helpen is het ook niet goed.... tja... Slapen is even ook een probleem en een lekkere dikke snotkop helpt ook niet echt... Ofwel frustratie alom, ik ben steeds bang dat hij toch ziek gaat worden, tandjes zien we namelijk al een week aankomen en daar verandert niets... of toch een sprongetje?!?

Hebben jullie dat nou ook dat je steeds weer onzeker wordt over of je het wel goed doet als het even een paar dagen minder loopt? Ik kan me zo op de kast laten jagen door iedereen die dan weer roept dat je het verkeerd doet, of nog erger de borstvoeding de schuld van alles geven...

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam ik heb net je prachtige site voor Jildou gezien!
    Erg mooi gedaan, je bent wel heel handig met het bewerken van foto's! En super dat je zelfs een compleet dagboek ook voor haar hebt! Leuk hoor!

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Volgens mij 3... hier in elk geval wel helaas...

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bruidje hoe is het met jou kleine man?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss dank je wel :D ! En oooh grrrr die opmerkingen over bv.. Daar kan ik ook zoooo chaggie van worden.. Vooral van mensen die er zelf ook nog eens geen verstand van hebben...

Pippo fijn dat het afgelopen is met de kijkers..

Bengeltje, jak wat vervelend zeg! Nou dames hier geen 2 of 3 maanden maar zelfs bijna 4 maanden en nog wel eens last. Maar gelukkig niet meer zo als eerst!

Het is trouwens wel grandioos :D .. Ik dacht , ze zullen wel vet zitten zeuren over kolven etc, maar helemaal niet. De directeur ging zelfs voor mij z'n hokje uit :D ! Toppie niet? :D :D
    En ben druk bezig met het regelen van ouderschapsverlof (info van werkgever). Ik heb in ieder geval elke woensdagochtend nu vrij tot de zomerkvakantie en daarna ook nog 7! Maar ik zit me te bedenken of ik dan straks deze woe ochtenden straks helemaal kwijt ben en of ik dat wel wil.. Daar is namelijk nog een ff een dubio over :D !

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier is Jildou de hele ochtend wakker geweest bij de oppas. Maar niet gehuild ofzo. Lekker in de box gespeeld. Ze nam de fles vandaag wel gewoon, zonder gedonder, maar na 90 ml hoefde ze niet meer.. Maar ze heeft om 1 uur even een extra bv gehad! Ook weer opgelost ;) ! En ze heeft net in de kinderwagen geslapen en toen ik thuis kwam werd ze wakker en heb haar meteen in bedje gelegd en daar slaapt ze nu dus lekker verder.. Kan ik nu even stofzuigen!
    Hier vanochtend een hele happening. Werd ik gebeld door mn schoonzusje, ze waren even langs geweest om bij Jildou te kijken. Dombo's waren blijkbaar vergeten dat ik weer aan het werk ben, maar goed ;) ! Vroeg ze of ik de honden ook miste. Waren de honden buiten, terwijl ze daar niet horen te komen.. Wat bleek nou, waarschijnlijk heeft iemand ze bij ons achterhuis gebracht achter de schutting, maar Spike (houdini herder ;) ) had dus de voordeur open gemaakt. Die was mannetje gisteravond vergeten op slot te draaien blijkbaar.. Hmmm had raar kunnen aflopen. Gelukkig is m'n vader naar ons huis gegaan en die heeft ze weer naar binnen gebracht en de deur op slot gedraaid ;) ! Drollen...

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    das dan lekker zeg
    zo is bij ons de lab hem een keer uit de tuin gepeerd terwijl dat hij nooit in de tuin komt...kennis verderop in de straat kwam bij mij aan de deur om te vragen of ik een hond miste dus ik zei nee tuurlijk niet die ligt buiten te slapen in het zonnetje...maar mooi dat ie er wel tussenuit was!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou idd! Die van ons zijn nooit langer dan half uur 3 kwartier op stap geweest, maar we zitten hier aan een weg waar je 30 mag, maar de meesten 50 of harder rijden.. Zit nog wel een stoep en bosjes tussen dat scheelt.. Maar toch.. Koekjebakkers.. Ze zullen nooit ver gaan, maar 1 auto kan genoeg zijn natuurlijk.. Dus liever niet weer ;) !

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee ik ben er bang genoeg voor dat ze dan onder een auto komen of aangereden worden

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben het laatst gehad dat iemand z'n hond alleen de straat over liet steken om daar in de bosjes z'n behoefte te doen, wel net voor onze auto. Dus wij een noodstop gemaakt, man heel nuchter, sorry
    Toch maar verteld dat ie in de stad van Den Haag z'n hond niet los mag laten lopen EN dat geadviseerd wordt niet te remmen voor honden (of katten etc) omdat we dan ook problemen achter ons kunnen veroorzaken.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames tot morgen!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm lekker is dat mone... Tot morgen Liesje!

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hier nog steeds niet lekker, alweer 2x erge diarree gehad en eet nog steeds heel weinig.. Ik zag alleen net (mag al een week niet in zn mondje kijken) dat hij een tand extra beneden heeft gekregen, 1 hoektandje boven en allemaal hobbels boven.. maar dan hij toch niet zo lang en zoveel diarree van hebben.. ?

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    tot morgen liesje,

ja was erg lekker! Maar goed, die dingen gebeuren, en gelukkig niemand gewond!

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Oei, dat zou ik niet weten bruidje!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    morgen maar weer huisarts bellen.. al vanaf zondag diarree... wat duurt dat lang zeg!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm trouwens dames. Ik heb heel vaak het idee dat als ik Jildou optil ofzo dat haar elleboogje of schouder knakt. Hebben jullie dat ook wel eens?
    Ik hoorde dit geluidje ook vaak toen ze nog in mn buik zat.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm das wel lang idd!

Deel Deze Pagina