Bruidje, van een tandje gaan ze zolang en zoveel diarree niet hebben hoor...zal een virus zijn in de darmpjes...
Maar kindje van mijn zus had daar heel veel last van, krijsen niet te doen de hele dag door...pfff...
Ja ik snap wat je bedoelt! Ik wil ook gewoon het liefst dat ze rond die tijd de fles neemt, maar dan weigert ze gewoon
Zo michelle ligt eindelijk na een lange dag en veel HHH te slapen! *oeps hoor ineens gebrobbel uit de babyfoon!* Ben aan het wachten op hubbie! Hij had cursus van werk in schiedam, en net toen ik hem belde was hij nog maar bij utrecht en dan zijn er ook nog files! Heb maar in mijn eentje gegeten maar dat is ook saai hahaha!
hahaha nee dat vaak dan ook nog! of er is wel iemand maar die zegt niets terug omdat hij/zij afwezig is! en dan is er vaak ook niks op tv!
Ik heb de laatste 10 pagina's bijgelezen, geen tijd voor alles wat deze week is geschreven. Met Danique gaat alles goed, ze heeft een klein beetje last van de tandjes die in de onderkaak doorkomen maar het valt gelukkig mee. Met mij gaat het wel, ben alleen erg moe. Chris heeft weer griep, de arme. Van 't weekend gaan we beginnen met een beetje bijvoeding, er staan worteltjes op het menu! Ik las over slechte slapertjes, helaas komt Danique de laatste periode ook zo'n 2 tot 3x per nacht voorbij fietsen. Hier begin ik zo langzamerhand een beetje brak van te worden. Over koosnaampjes : ik noem Danique ook wel Daanke of Miepie Sam, weer gewerkt zag ik. Kan me voorstellen dat er veel op je af kwam. Ik kan me voorstellen dat je ouderschapsverlof op wilt nemen op de woensdag, als ik jou was zou ik dat ook zo doen! Heb je nog een keer de link naar Jildou's site voor me in een pb? Bruidje, wat naar dat Rens deze week zo ziek was zeg. Veel beterschap voor hem. Fijn Pippo dat je geen bezoeken meer in je huis hoeft te krijgen! Tot van 't weekend!
He Lindaa en Sam, Mijn grote vent was ook nog niet thuis met eten, maar ik zit niet meer alleen aan tafel hoor! Ik lekker pasta en Tom aan de wortels! Zo gezellig Jammer dat Danique weer aan het spoken is Natas, ik hoop dat je het weekend weer een beetje kan bijkomen... O ja koosnaampjes: We noemen Tom vaak lachebekkie of babbelboxje... en nog duizend andere naampjes als het zo uitkomt
Hihi Mariss ! Jildou sliep vandaag rond etenstijd ! Maar ik zit niet vaak alleen met eten ,dat scheelt !