ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ik gelukkig ook niet, maar het is wel grappig zo de kleine vent aan tafel, hij voelt zich dan echt een hele bink, hij begint echt te stralen!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja geweldig! :D
    Ik vind het zoals Jildou nu is geweldig, maar nu ik weer voor de klas sta, heb ik ook wel zoiets van.. ben benieuwd hoe Jildou straks is als ze op school zit.. En hoe ze eruit ziet als ze gaat lopen enzo.. :D Gewoon alles heeft z'n charmes :D !

3. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Pippo en Sam ik vindt het echt heel mooi wat jullie voor je kleintjes doen, binnenkort heb ik een paar dagen vrij en zal ook voor Tom eens het e.e.a. opschrijven!

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Heel herkenbaar! Aan de ene kant gaat het me allemaal veel te snel en aan de andere kant ben ik zo benieuwd wat voor mannetje het wordt!

Maar dat hij het weekend niet meer in zijn wandelwagen paste en de bak is vervangen voor het "grote ding" kostte me wel weer een traantje!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dat geloof ik graag Mariss.. Ben ook benieuwd hoelang onze meid nog in de bak past..
    Nou je weet wat je te doen staat ;) ! Weblog bijhouden van Tom is ook leuk ;) !

6. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zeker! Maar waar blijft de tijd?! Ik heb het idee dat ik continu loop te rennen! Na de zomer zal het ws wel beter worden, eerst nog allerlei verplichtingen voor werk/opleiding... eind in zicht! En als ik dan tijd heb kan ik ook erg genieten van eens niets doen!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dan heb ik het niet eens zo druk met werk nog, maar dat vraag ik me ook af!
    Wat voor opl doe je?

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Bijna klaar nu.... Na weet ik veel hoeveel jaar!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké.. Wel goed dat je nu straks klaar bent nadat je ook nog Tom hebt gekregen! Dat doe je in het UMCG? Jildou heeft je gelukkig niet nodig gehad ;) !

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Gelukkig niet nee! Ben wel blij dat het steeds beter met je meissie gaat! Lekker ook dat de medicijnen wat afgebouwd konden worden (in ieder geval in frequentie!) Maar vooral dat ze het verder zo goed doet nu en ze steeds nieuwe dingen "uitvindt", blijft toch altijd spannend, maar geeft wel hele goede moed zo!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zeker. Ben ook heel blij dat ze het nu zo doet! Ze ontwikkelt zich tot nu toe als andere kinderen dus dat is een heel goed teken. Nog een paar maanden en dan mag ze hopelijk de medicijnen helemaal afbouwen! :D

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ja, dat heb ik inderdaad ook regelmatig bij Deena. Gelukkig dat meer baby's dat dus hebben.

13. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mooi hoor! Al zal je wel nooit helemaal je zorgen vergeten... Maar ik denk dat iedereen die uiteindelijk toch heeft over zijn of haar kind... Het blijft een heel kostbaar en kwetsbaar bezit!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@bruidje: ik heb geen bericht gehad, maar zag nu in de status dat het op verzonden staat ipv betaald, dus hoop dat ik m snel binnen heb! ik denk dat ze meer niet meer willen mailen na mijn dreigen met aangifte! :oops: :) maar het is toch raar dat het zo lang duurt en vooral dat je helemaal geen reactie krijgt op je mailtjes?

nou ik heb vandaag de laatste pil genomen! :D
    even die rotzooi weer uit mn lichaam, kijken hoe mijn cyclus is en dan in maart weer aan de klus! ;)

fijne avond meiden!

liefs rebbel

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Dat is goed nieuws Sam! Hoeft er dan verder niets meer te gebeuren als ze van de medicijnen af is?

Koosnaampjes heb ik ook genoeg voor Deena. Meestal noem ik haar 'poepertje' maar ook regelmatig 'schatje', 'schatteboutje', 'lachebekje' of 'zuurstokje' (als ze weer eens lekker haar schonen kleertjes onder spuugt...). Eigelijk heb ik heeeel veel koosnaampjes. Hangt van de gelegenheid af.

Morgen gaan we onze nieuwe auto ophalen! :whistle: Het is de Seat Altea uit 2005 geworden. Lichtblauw met licht metalen velgen, cruise controle, ect. Ik heb wel een foto, maar ik heb geen flauw idee hoe je die erop zet. Iemand?

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    He Rebbel! Gaaf hoor!

Lekker Lindada een nieuwe auto! Veel plezier

Ik ga weer er van tussen! Fijne avond!

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga trouwens binnenkort waarschijnlijk part time alleenstaande moeder worden... Mannetje heeft de ambitie om weer terug naar de marine te gaan. Hij heeft er 5 jaar in gezeten, maar is er (met tegenzin) uitgegaan omdat zijn toenmalige vriendin dat wilde. Echter is zijn passie altijd bij het varen gebleven. Nu hebben ze hem gevraagd of hij weer terug wil komen. Als ze met Dennis zijn eisen akkoord gaan, word ik marinevrouw.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Lindada... Gelukkig dacht dat Jildou de enige was die dat had! :D :D .. Ik vraag het mannetje ook wel eens maar die had het nog niet veel /niet gevoeld of gehoord..
    Er hoeft als het goed is niets te gebeuren met Jildou. Als ze er wel weer last van krijgt, kan ze als jong volwassene eventueel via de lies geopereerd worden.. Dan branden ze die extra geleidingsknoop weg. Maar ze heeft 95% kans om erover heen te groeien.

Mariss.. neej die zorgen blijven er altijd. Maar we weten nu dat ze dit heeft en kunnen er op letten dat scheelt. Wat nu nog niet zegt dat ik me geen zorgen maak want dat doe ik wel degelijk. Vandaag heb ik me ook een aantal keren afgevraagd of er niets mis was, maar was niets aan de hand.. Soms heb ik zo'n dag dat ik wel 100x haar hartslag even voel.. Soms een paar dagen helemaal niet ;) ! Gewoon moeilijk om daar een middenweg in te vinden. Je moet het niet negeren maar ook niet constant in de gaten willen houden..

Ooh REBBEL.. SPANNEND! :D :D ! Hier wachten we in ieder geval nog even 8 maanden voordat we aan de klus gaan ;) !

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zozo Lindada.. Dat is nogal wat. Zie je het wel zitten?

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja het is zeker spannend!
    moet nu ook weer veel denken aan hoe het bij Milan is gelopen, dat is toch wel mijn grote angst... heb laatst naar de foto's zitten kijken van net na zijn geboorte, ik word dan letterlijk misselijk, krijg kippevel en de tranen lopen over mijn wangen, ik hoor de verpleegkundige dan nog zeggen, we kunnen niks garanderen. pfff... voel dan echt weer die angst van toen, bang om hem kwijt te raken.
    dan denk ik, ben ik er dan wel weer klaar voor? maar dat ben ik wel! ik wil het wel weer heel graag en ik denk dat ik die gevoelens over een jaar nog zal hebben, vergeten doe ik het toch niet. :(

liefs rebbel

Deel Deze Pagina