Tja, echt weten doe ik dat pas als het zover is. Maar ik wil hem niet tegenhouden. Als hij het er over heeft gaat hij helemaal stralen. Hij hoort gewoon op zee. En tegenwoordig hebben ze daar internet aan boord en hij mag elke dag 10 minuten bellen via de sateliettelefoon. Dus helemaal zonder contact is het gelukkig niet. En als hij terugkomt van een lange trip, is hij daarna lekker lang vrij. Ook hebben we al afgesproken dat als ik het niet trek, dat hij er dan uitgaat.
Inderdaad rebbel vergeten doe je het niet en die fotos zullen lang pijnlijk blijven. En ik snap je angst ook wel.maar goed het kan ook allemaal gewoon goed gaan!en dat hoop ik dan van harte. lindada spannend zeg.maar wel goede afspraken hoor ik wel!komt goed meid.je hebt gelijk hem die kans te geven.
goedemorgen meiden! @sam: ja dara heb je ook gelijk in, het kan ook gewoon goed gaan, en daar moet ik ook vanuit gaan!
Zo is dat Rebbel ! Je hebt het iig verdiend! Zo hier al één gevoed, gebadderd, haar bed verschoond, was gesorteerd en nu aan het ontbijten. Kan ik zo met de honden uit! Of eigenlijk we, want Jildou moet natuurlijk ook mee! Ze ligt nu lekker in de box te spelen !
goedemorgen ! Hier wel een lekkere nacht gehad, maar weer een beroerd begin van de dag! Michelle werdom 7 uur wakker en je zou denken dat ze na haar fles van gister (10 uur) wel weer honger zou hebben! Ik een fles maken, maar ze wou maar 60 cc! wel had ze haar broek weer helemaal vol! (voorheen 1 poepluier in 2 dagen, en nu 4 op 1 dag!) Ik heb echt geen idee of dit wel goed is dat ze niet "ontbijt" .. ze slaapt inmiddels al weer, en zal hoogstwaarschijnlijk rond een uur of half 10 wel piepen om eten! maar ik vind het supervreemd! ben dit niet gewend van haar! maak me ook een beetje zorgen Hubbie belde me net, dat we een cadeaubon voor de prenatal hebben gekregen van zijn werk! (zij zouden op kraamvisite komen maar dat is er nog niet van gekomen!) dat wordt dus shoppen
Gisteren deed de pc heel raar en vaag! (een contactpersoon uit msn stuurde mij een link) en dat bleek een virus te zijn! (heb de link niet geopend hoor, maar hubbie scande de link op virussen en toen bleek dat dus zo te zijn!) Die virus blijkt zichzelf geopend te hebben, dus sam aangezien jij ook in mijn msn staat als er onverwachts vanuit mijn naam een link naar jou word gestuurd via msn niet gaan openen hoor! (deze virus stuurt dus via mijn naam virussen door via msn naar mijn contactpersonen!) Hubbie heeft de virussen via windows Live One Care wel verwijderd etc, maar zeg het toch maar voor de zekerheid!
He goedemorgen allemaal! Rebbel wat leukk! Spannend zeg.. hi hi ik had ook gedreigd met de politie.. . Ik kreeg een mail dat hij verstuurd werd vanuit Sas van Gent, met excuses voor vertraging.. Hier nog even niet aan klussen dneken, kleine man is nog steeds ziek... het breekt ons aardig op inmiddels.. manlief ook koorts vannacht.. wederom de huisarts gebeld ik word teruggebeld. Dat langsgaan zonder iets te krijgen ben ik ook klaar mee.. Uitgedroogd is hij in ieder geval niet hij drinkt wel en zo, en heeft ook nog tranen als hij huilt.. Linda mariniersvrouw.. wauw.. wat heftig.. zie je dat wel zitten?
hoi hoi nou ik heb hetzelfde hier julian om 3 uur vanacht eten gegeven en normaal wil hij om de 3 en half uur maar nu wilde hij ook niet eten dus die heeft ook maar 70 cc gehad inplaats van 165 stom is dat he
jaa heel erg vervelend!~maar ik zie nu alweer een wit puntje! boven in de kaak.. mssn komt het toch doordat er nu 2 tandjes door willen komen?! en verklaart dat mssn ook die ontiegelijk sche*tluiers?!
he wat balen zeg dat je ventje nog steeds niet lekker is! hopelijk krijgt hij er nu wel wat voor, duurt wel erg lang zo! willen jullie al wel voor een 2e gaan? ow ik ben niet de enige die is gaan dreigen dan!
oh kijk dat zou maar zo kunnen hier poept julian nu inplaats van 1 keer per dag nu ook 3 keer al sinds 1 week
Wij willen in mei ongeveer weer beginnen... Nee vond het wel een goede van jou met de politie dus ik dacht doe ik ook.. hebben ze in ieder geval 2 dreigmailtjes
Lindaa, dat zou heel goed kunnen hoor! Bengeltje, geen idee waarom die van jou zoveel poept! Die van mij kon er altijd wel wat van, en nu nog steeds BRRRRR het is koud. Ik ga zo even met Jildou aan de shop Kijken of we nog een leuk broekje kunnen vinden