Jee wat rot dat Chris alweer ziek is joh. Hij zal het wel via het kdv binnen krijgen. Zal zo onderhand wel goed slapjes zijn van al die griep Ja waarom die kleintje opeens zo slecht slapen is mij ook een raadsel @ Koospnaampje, Ik noem Isis meestal Iesje, troeteltje, drolletje of peuter (omdat ze al zo'n eigen willetje heeft) xx v Treintje
Tsja, daar zie ikzelf ook erge tegenop. Denk niet dat ik heel onbezorgd zwanger zal zijn de volgende keer. En jij had zowiezo al problemen vanaf 25 weken toch? Hopelijk is je volgende zwangerschap alleen maar leuk. Knuf
Boeoeoeoeoeh Ik hoor net dat het 700 euro gaat kosten om mijn autootje door de APK te krijgen Hij si al 15 jaar oud dus ik denk dat het een gevalletje autosloperij is. Snif, had hem gekocht om erin te kunnen rijden tijdens mijn zwangerschapsverlof en ik heb er zoveel plezier vam gehad
haha ja das waar! mei is ook alweer bijna! spannend! @treintje: ja ik had problemen vanaf de 25 weken, het zal idd geen hele onbezorgde zwangerschap zijn, maar komt vast goed! ik snap heel goed dat jij er ook tegenop ziet! balen van je auto joh! @sam: shop ze! ik ga zo milan eten geven en ook even shoppen! tot later meiden! liefs rebbel
Hier ook al aan de klus, maar wacht eigenlijk nog steeds op ongi.... Geef al sinds een week nu enkel nog 1x bv 's morgens
Wel nog niet echt aan de klus (aangezien we niet weten of ik ei kan hebben?), maar laten wel de natuur zijn gang gaan...
Wauw wat een plannen allemaal, ook alweer snel Pippo! Ben benieuwd wanneer alles weer op gang komt.. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn hoofd er nu zo met ziekte en niet slapen effe totaal niet naar staat.. komt wel weer
Geduld Liesje, onze tijd komt hopelijk ook nog wel! Wij willen pas in november/december beginnen Dan hoef ik het als het meteen raak is, m'n werkgever pas te vertellen als ik een vast contract heb gekregen (even ervan uitgaande dat alles goed gaat en ik het vaste contract krijg natuurlijk).
Is ook handig mone! Hier zit manlief er even helemaal doorheen, chronisch moe, continue ziek.. ik wilde dat we niet zo hoefde te tobben met die kleine.. dat scheelt al de helft.. We hebben nu dus als "planning" mei maar misschien wordt het wel iets later..
Hier laatste dag als koos werkeloos....dus ga zo nog even wat naaien, vind ik leuk om te doen.... en Pieter vroeg ophalen van de opvang, kan ik nog effe lekker van hem genieten! Vanmorgen al wezen winkelen (schoenen gekocht), naar de kapper geweest en bloed wezen prikken om te kijken of ik weer gezond ben...
Wat rustig hier geweest zeg! Zoooo ik heb met Jildou geshopt, super is dat toch.. Ben behoorlijk geslaagd! Jildou is nu lekker aan t drinken, kan ze straks lekker naar bed.. Heb trouwens vandaag afspraak voor manadag gemaakt bij mn ha. Meneer bei wil maar niet weg. Gaat weer even 3 dagen goed en dan is het weer feest ! En doet nu weeer echt zeer, heb er nu genoeg van. Loop er nu al week of 10 mee..
das vervelend sam...misschien dat je er wat voor krijgt wat helpt bruidje helpt jouw creme nog een beetje?
pff moet ik ook nog de hele avond zitten. Ga vanavond naar Jochem Meijer .. Maar zie dat zitten nog niet zitten
Tip trouwens. Bij de hema is giga opruiming! Broekjes voor 3 euro en shirtjes voor nog minder.. Echt leuk shoppen