Fijn weekend allemaal! Wat een heerlijk zonnetje! Ik hoorde vanochtend vogeltjes fluiten, heb echt zin in de lente!
Fijn weekend allemaal! Wat een heerlijk zonnetje! Ik hoorde vanochtend vogeltjes fluiten, heb echt zin in de lente!
Hi Dames, Mijn computer is eindelijk gemaakt dus ik ben weer terug! Zal er alleen niet zo vaak zijn als ik was.. Hier gaat alles helemaal top! Ik ben al 3 weken aan het werk en ben helemaal aan het genieten ervan (hoeveel zooi ze er ook van maken ) Wat heb ik het werken gemist. Thuis zijn we bijna allemaal ziek geweest maar nu gaat het weer prima! Sterre doet het ook goed, nog steeds aan de bv, snachts slaapt ze op zijn langst 8 uur maar dat kan de pret niet drukken. En hoe is het met jullie allemaal?! Ben begin ja voor het laatst geweest dus kom maar op met de verhalen! Jooze
Hi, Is inderdaad even geleden dat ik hier was. Maare er is niets veranderd zeg, nog steeds rammelende eierstokken hier! Nog wat nieuwe onderwerpen ook?! Wat betreft de anticonceptie ik heb ook Mirena (net een maandje) hoop dat ik er niet te veel last van heb... Ga slapen weltrusten, Jooze
HAHA ja dat onderwerp komt wel vaker even aanwaaien Jooze ! Maar goed, ik wacht nog steeds even hoor. Of eigenlijk wij ! Ik wacht eigenlijk op m'n meisje.. Die slaapt net 1,5 uur, maar rond half 11 zal ze wel voor dr laatste voeding komen.. En mannetje mag ook wel thuiskomen.. Kan wel een massage gebruiken !
HAHA hij was naar Jochem Meijer.. Ben ik gisteravond geweest .. We moesten 10 kaarten hebben. Hij heeft met nog 2 in de rij gestaan.. Hadden de laatste 10 kaarten, maar wel 5 op de ene avond en 5 op de andere avond.. Ik ben gister met de dames geweest en hij nu met zn zusje en een vriend en vriendin van zn zusje..