Maar er zit wel een mooi structuur in? Raar he, hier is ons ventje al een tijdje op 4 voedingen (zoals een volwassene eigenlijk ), maar bij dochter was dat ook zo in der tijd... Als ik zal moeten beginnen werken zal alles beetje vroeger vallen dan...
Sorry dat ik niet meer reageerde, was (of ben) bezig met het verder schrijven van mijn boek aan ventje.. Heb er deze week nog geen tijd voor gehad en anders loop ik wat achterop! Gelukkig schrijf ik kleine nota's om alles goed te schrijven!
Goedenmorgen! @Pippo ik ben jaloers! Sterre kwam vannacht weer netjes elke 3 uur @Sam, Jochem meijer echt leuk! Heb je je mond een beetje kunnen houden zodat vriendlief het gister avond ook nog leuk vond?! Hier alles goed, hoop alleen vannacht beter te slapen heb alleen vroege diensten deze week... Jooze
Pippo geeft niets, ik had maar afgesloten.. Jooze, ooh dat is minder.. Hier verder wel lekker geslapen gelukkig! Ik had niets gezegd alleen dat t leuk was
hoihoi! hier weinig te melden. ik heb al sinds gister avond hoofdpijn! ongi zit er aan te komen, heb dan altijd hoofdpijn van te voren. liefs rebbel
He Dames, Ik kom nog wel eens gluren, maar gaat me een beetje te snel hier! Hier gaat alles lekker hoor! Liefs Lola
Wat een rustige zondag hier op het forum Bedankt Sam voor de info. Ik ga nog niet aan de pil, maar als we 'klaar' zijn wat betreft het krijgen van kindertjes lijkt zoiets mij ook wel handig Snif, moet morgen mijn kleintje achterlaten. Moet een nachtje naar Darmstad voor werk Rebbel, niet ziek worden hoor Liefs v Treintje
Heey Lola ! Fijn dat alles goed gaat! Kom hier ook meekletsen meid! Gezellig! En ach dat je eens wat mist is niet erg OOh Treintje, dat lijkt mij ook niets !
middag, was ik ook weer eens. Heb nog niet bijgelezen. Zijn hier weer opgeknapt. Denise is gelukkig weer koortsvrij en weer helemaal haarzelf. Ze is weer lekker vrolijk Ben zelf ook weer wat fitter! kunnen er weer helemaal tegenaan
He meiden, kom ook eventjes aanwaaien. Tja, dat van marinevrouw zag ik eerst helemaal niet zitten, maar ik begin er al wat aan te wennen. En als hubbie lekker veel gaat verdienen, kan ik misschien wel stoppen met werken! Deze week heb ik alvast wat kunnen wennen, aangezien hij al bezig is als reservist deze week. Vandaag is hij er ook niet. Nouja, hij komt om 4 uur al weer thuis, dus het valt wel mee. Vrijdag naar de tandarts geweest... moet er een vulling vervangen worden! De vorige tandarts heeft het niet goed gedaan (daarom ben ik ook weggegaan, fluttandarts). Heb ik maar twee gaatjes in mijn hele leven, moet ik weer in de pijnstoel! Nouja, gelukkig pas in maart. Hoewel het ook wel fijn was geweest als hij het meteen had kunnen doen. Was ik ervan af... En nog wat leuk nieuws. We hebben de auto gekocht! Echt zo'n super mooi ding! Hij staat echt geweldig op de oprit.
Hi, @Lindada, balen van die tandarts! Fijn dat je nu een goede hebt en hoe zit het nu met marine vrouw zijn? Is dat rond of is het een idee? @Jootje, fijn dat iedereen weer beter is! Jooze
Lindada balen zeg! Cool nieuwe auto ! Lekker genieten ! Hier net foto op canvas van Jildou besteld! Ook maar meteen 1 voor mn ouders ! En vanmiddag autostoel en tafelstoel gekocht. Autostoelen zijn bij de babydump van 189 voor 99. Dus maar even 1 meegenomen !
Leuk koopje gedaan Sam! Zo ons ventje was dus wakker van 16u15 en heeft dus niet meer geslapen, maar de hele tijd gespeeld met zussemie en mama (papa was lekker aan het koken)...dan badje gegeven, en dan flesje gegeven, die was natuurlijk per total! Eenmaal boven onze vriendjes goede nacht wensen zat er dus niet in, hij was niet wakker te krijgen! Maar hij moest natuurlijk nog boeren, dus ik zo even zogezegd niezen, 1 oog ging lichtjes open en hij begon te lachen met geluid! Echt grappig! Daarna 3 dikke boeren en bedje in, hij slaapt als een roos! Hij was dus heel erg moe! Denk je niet?!