Wat spannend, aanstaande klus-meiden! Hier gaat alles prima. Ik ben nog wel erg moe, maar soit. Danique haar tandje is doorgebroken, gelukkig heeft ze er niet al te veel last van gehad. Gisteren zijn we begonnen met bijvoeding, worteltjespuree. Vond ze maar raar, ze heeft batuurlijk ook maar heel weinig naar binnen gekregen. Daarna ook nog hele stukjes wortel gegeven, daar heeft ze aan zitten sabbelen als het toevallig bij haar mondje kwam en af en toe in haar oor gestoken hahaha!
HAHA JA pippo Nou hier even wat een mindere nacht gehad. Ik was misselijk toen ik in bed lag. Op een gegeven moment toch in slaap gevallen. half uur later, Jildou wakker. Die had maar 1 kant gehad, dus wilde de andere nog.. Nou ja, prima.. Toen samen in slaap gevallen (elk in eigen bed ) en om 5 uur was Jildou er alweer.. Gedronken en schone kont, want ze had poepluier.. Toen was ze heel onrustig met slapen bij mij in bed.. Steeds speen kwijt etc.. Grrr.. En om half 8 waren we weer wakker.. Nou ja.. Vannacht maar weer beter dan Moet er wel aan wennen als ze een ander ritme aanhoudt. oooh man en ik heb me toch een spierpijn van t paardrijden.. Ik kan mn benen amper over elkaar krijgen.. pfff cowgirl
goedemorgen dames, hier een goede nacht, Rihanna doet het hartstikke goed op 3 flessen en lekker warm eten met yoghurt of kwark na. ze slaapt lekker klokje rond, rond 20 uur gaat ze op bed en wordt niet meer wakker tot de volgende morgen
Hey meiden! Laat ook weer even wat van mij horen! Hele weekend is vriendlief met de pc en lappie bezig geweest dus kon er niet op! maar ben er weer hoor
Ha stelletje kletskoppen. Gezellig geweest hier. Ben zelf een beetje druk geweest, daarom niet veel geweest. Las iets over nieuwe auto's, afgekeurde auto's, Rebbel die gestopt is met de pil, zieke kindjes, veel nieuwe tandjes en veel poepluiers. Yelina kan daar nu ook wat van. Eerst 1 à 2 poepluiers per dag, nu 3 à 4. Sam, weer lekker aan het paardrijden geweest. Sterkte met de spierpijn en las ook iets over allerlei toestanden op je werk. Vervelend hoor. Ook hier sterkte mee. Ik had dat met de pil heel erg. Nu geen last meer van, maar maar ben nog steeds aan het vloeien met geregeld buikpijn en heb er dan ook echt geen zin in. Op de andere dagen wel, gelukkig. Toch maar eens navragen. Moet toch eerdaags een afspraak maken voor een uitstrijkje, kunnen ze meteen even een APK bij me doen. Liesje, fijn dat Rihanna het nu goed doet op 3 flessen. Haha Natas, ik zie het zo voor me, Danique die worteltjes in haar oren steekt! De eerste dagen vinden ze het inderdaad vaak raar. Het smaakt anders, voelt anders aan in de mond, dat is echt even wennen. Wanneer ik met iets nieuws begin, geef ik dat altijd 5 dagen achter elkaar iets nieuws, aangezien het zolang duurt voor ze aan iets nieuws wennen. Het gaat met de meisjes verder alles prima, heb alleen zelf weer meer last van chronische moeheid dan me lief is. Ben hiervoor weer onder controle bij een arts. En om er zelf nog wat aan te verbeteren ben ik weer gestopt met toegevoegde suikers en ga ik weer redelijk op tijd naar bed. Meer kan ik er helaas niet aan doen om het weer beter te krijgen. De vorige keer dat ik bij die arts was kreeg ik medicijnen, maar daar ben ik toen mee gestopt omdat ik mezelf weer aardig goed voelde en zwanger wilde worden. Maar ik krijg eerst verdere onderzoeken om te zien of er niet toch nog iets anders aan de hand is (bij cardioloog en eventueel internist) en pas als daar verder niets uitkomt, krijg ik weer die medicijnen. Ben wel blij met deze onderzoeken, alleen jammer dat het niet dichter in de buurt kan. Moet hier wel steeds voor naar Amsterdam.
ik moet vandaag ongi worden maar er is niks wat er op wijst.... afwachten dus.... normaal heb ik al buikpijn maar nu dus helemaal niks he
daar zeg ik niks op...... (krijg het gevoel dat ik hiermee de gek wordt aangestoken...mmmmm niet leuk)
Inez, wat vervelend meid dat je weer zo moe bent! Hoop dat er gauw verbetering in komt! Liesje: Ja ben helemaal blij ! Nu moet ik de ene school nog bellen dat ik niet kom woensdag maar dat ik naar de andere school ga ! Deze week nog maar even 2 ochtenden.. Hoorde net dat m'n collega ziek is, dus misschien dat ik er dan wel zelf voor sta, maar goed ,dat red ik wel weer !
Goedemorgen allemaal... Heb even niets bijgelezen sorry.. Even een kleine ego update hier.. Kleine nog altijd ziek, wordt wel iets minder.. we lopen wel hele nachten met m op.. Gister voor de 4e keer bij de dokter geweest... deze vermoedt dat het van zijn tanden is.. Hij krijgt er nl 3 tegelijk de arme ziel...Hij heeft ook een hele grote bult op zn kontje welke vandaag opengesprongen is.. schijnt allemaal daarvan te zijn.. Hoop zo dat ze snel helemaal door zijn, de punten zitten er doorheen.. en pa en ma ook.. Ben benieuwd Liesje.. we horen het wel..
ach bruidje wat zielig voor de kleine man en ook voor jullie natuurlijk! jullie zullen wel helemaal kapot zijn! ik duim voor jullie dat het gauw beter gaat!
Sam, lekker hoor, ouderschapsverlof. Dat geeft toch weer meer rust. Liesje ... je maakt het spannend hoor. Bruidje, sterkte met Rens, vervelend dat hij zo'n last heeft van z'n doorkomende tanden.