Liesje, weet mannetje dat je ongi moet zijn vandaag? Hopelijk is hij wat begripvol toe naar je dan...
goedemorgen meiden! @liesje: oeh... spannend! ben benieuwd! ik ga werken vandaag. tot later meiden! fijne dag! liefs rebbel
Goedemorgen dames, Even voor de duidelijkheid...ik ben ook het ook niet Sam hoe gaat het lopen vandaag? Liesje, wat fijn dat Rihanna haar flessen en eten heeft genomen! Verder ben ik het nu even kwijt, o ja, ik geef nog 5 voedingen per dag, dat wil zeggen ik geef er 3 en er komen er 2 uit de vriezer....
Jooze, doet je telefoon het nog? Natas, Pieter krijgt vandaag z'n echo om te kijken of z'n heupjes goed zijn (dit omdat mijn broertje heupdysplasie had). Wanneer mag Danique? En waarom wordt er een foto gemaakt en niet ook een echo?
Jenny, heeft Jaron beter geslapen vanacht? Bruidje, hoe gaat het met Rens, is hij al bijna weer beter?
Hmm Mone spannend! Succes! Haha, ja het lopen gaat iets beter! ! Komt vast goed ... Om vervolgens na het weekend weer aanwezig te zijn
Goedenmorgen, @Mone, fijn dat je eerste werkdag goed is bevallen! Wel erg lekker om dan weer aan het werk te gaan. @Liesje, en is het al doorgebroken?! @Sam, alles goed... Telefoon is defenitief overleden... Verschil met een limonade bad is denk ik dat ie een 1 1/2uur meegewassen is... Hebben hem de hele nacht op een hete radiator gelegd maar helaas. Jooze
Mone, veel succes met echo van Pieter! Rebbel, fijne werkdag toegewenst! Jooze, zou toch een wonder geweest zijn mocht telefoon nog werken niet? Wel heel jammer natuurlijk, hier wordt veel geld gewassen en vijzen (van manlief natuurlijk)
Goedemorgen allemaal. Nou hier weer een drama dag achter de rug.. Hij blijkt een abces in zn bilplooi te hebben (bij de huisartsenpost zeiden ze dat het van zn tanden was.. grrrr) wat opzwol tot serieus 1x1 cm of zo.. en het klapte gister.. arm kind! Alles doet nu pijn bij m.. omdat hij nog steeds een klein beetje diarree heeft loopt er ook continue ontlasting langs.. zo zielig.. vandaag weer naar onze eigen huisarts.. zucht... Liesje al iets in zicht?
goedemorgen bruidje, wat zielig voor de kleine man zeg! dat ze dat niet eerder gezien hebben! jooze wat balen van je telefoon! vanmorgen toen ik wakker werd was ik nog niet ongi maar (gelukkig) ben ik het nu wel! dus weer een onzekerheid minder! en natuurlijk nu dus buikpijn nou ja ik ben er blij van!