hubbie is over een half uurtje bij de dokter met m.. dus ben benieuwd.. verwacht er maar niet te veel van..
Hi, @Bruide, heftig zeg, hoop dat het snel beter gaat! @Liesje, fijn dat het toch gekomen is! @Sam, we leven niet op een weegschaal, mijn ouders hebben ook veel vaker opgepast in het begin dan schoonouders. En nu passen mijn schoonouders helemaal niet meer op omdat ze zich niet aan de afspraken houden. Pech hoor maar ik wil me er fijn bij voelen. Dus doen wat je hart je ingeeft! Jooze
Bruidje.. Kwam gister vk tegen en ze zei, kom nog even langs, dan kunnen we er nog even over praten.. Dus vandaar.. Nou ik had wel rustig aan kunnen doen, want ze liep een half uur uit.. Pfff.. Maar goed, Jildou was heel gezellig .. En is nu in slaap gevallen ! Was wel even fijn. Ze zag gister aan mij dat het nog niet helemaal fantastisch met mij gaat. Zo logisch zei ze. Het is ook vreemd, van een heerlijke zwangerschap, na zo'n rottijd.. Maar goed, was wel ff fijn..
Jooze, oke bedankt. Ach ik voel me gewoon niet echt begrepen door m'n schoonouders. Die vinden het ook 'stom' dat ik niet eerder aan het werk ben gegaan, want ja ik ben niet ziek.. Neej is ook zo .. laat maar waaien ..
Ooh kijk! Wij hebben zondag een maxi-cosi autostoel gehaald van 189 voor 99 bij babydump. Ook vanaf 9 maanden.