Poeh het is erg maar ik weet het niet eens meer. De mannen weten me allemaal wakker te houden snachts.
hihi ik moest even heel erg aan dit zinnetje dingen: resultaten behaald in het verleden... hihi je kent hem wel!
die hebben wij ook! (en 2 rodi's maar dat is voor onze baby's nog toekomst muziek). het is trouwens nog belangrijker om naar de kilo's te kijken ipv leeftijd.
Mag die stoel vanaf 9 maanden? Oh perfect. Jaron is vorige week gewogen en was 8,7 dus nog even doorlurken en hij kan erin. Alhoewel wij zolang mogelijk hem in de cosi proberen te houden (ik hou hem graag klein, alleen trekt hij zich er niets van aan).
MET HEN IN GESPREK BLIJVEN REBBEL! Echt doen hoor, een afspraak maken en even je zorgen uitspreken, want dadelijk lopen dit soort incidentjes op en ga je met steeds meer tegenzin je kind weg brengen. het zijn allemaal 'kleine dingen' maar als zich dat gaat opstapelen kunnen kleine dingen wel grote dingen worden!
ik ga heerlijk! Ik had een dagje in te halen he. haha Ach hebben jullie ook weer wat te doen vanavond.
nou dat was dus ook zo, hij was stil toen ik binnenkwam en lag in de box, maar zodra hij me zag was het huilen! ze hebben ze wel uit elkaar gehaald toen ze het zagen, maar toen was het al gebeurd. @jenny: ja dat doe ik ook, ik vraag volgende week even hoe en wat, maar toen hij net uit bed kwam klonk hij niet hees, misschien zich gewoon wat te druk gemaakt. liefs rebbel
hopelijk slaat de ab nu aan! knuffel voor je ventje! ze kunnen rond de 7 maanden eenkennig worden volgens mij, ik merk hier al wat vaker wat van, laatst bijv. gaf ik hem aan mijn oma en hij keek haar met grote ogen aan en zette het op een brullen, hij stopte ermee toen hij mij zag. hoe bevalt je stoeltje? liefs rebbel
Goedemorgen allemaal. Haha dat zeg ik altijd voor de klas Hier weer lekker geslapen. Rebbel; Jildou is nu al wat eenkennig. Gister bij de vk zette ze het ook op een brullen. Toen weer terug bij mij en klaar was het. Maar goed dat zal ook met zkh te maken hebben. Milan daar geen last van (gehad)? Nou ik zal verder ontbijten en voeden.. Tot vanmiddag.. Ooh ja, Jildou alweer 4 maanden vandaag!