Jenny, Alyssa heeft een stoel waar ze in principe tot een jaar of 12 inkan. Daarom komt er voor Yelina een andere.
zo de visite is weer weg, was erg gezellig! Milan ligt op bed, hij is erg moe, maar is het er absoluut niet mee eens! @inez: wat vervelend dat je niet tegelijk met je meiden naar het cb kan zeg! das echt niet praktisch! ja het gaat hard idd, ik heb hem net even een potje gegeven van friso waar stukjes in zaten om uit te proberen, want wat ik zelf nog had staan was fijn gepureerd. maar dat ging ook goed! hoefde niet te kokhalzen, terwijl hij het vorige week echt niet wilde. mmmm... ik ga maar eens naar mn mannetje want die zet het op een gillen!
Bij www.babypark.nl hebben ze een Maxi Cosi Priori vanaf EUR 99,00. Af te halen of verzendkosten vanaf EUR 7,50.
Ik had nog een vraag voor degenen die ook Nutriton in de flesvoeding deden/doen. Geven jullie dit nog of zijn jullie dit aan het afbouwen? Ik las op de verpakking dat het moest worden afgebouwd met 6 maanden, maar wanneer ik daarmee minder krijgt ze weer last van reflux en gaat ze net zo hard weer spugen. In dat geval zou je over moeten gaan op andere voeding, speciaal voor spugertjes. Hmm. Toch maar eens even vragen volgende week op het CB. Natas, succes morgen met de röntgenfoto!
sorry inez, daar kan ik je niet mee helpen, maar is niet echt fijn als ze weer zoveel gaat spugen, ik zou het eerst even vragen voor je het af gaat bouwen. pfff... ik weet niet wat Milan heeft! hij is heel de dag zo lief en gezellig geweest en vanaf een uur of 16.30 is het mopperen en huilen. en zo gauw ik hem in zijn bedje leg is het helemaal niet goed. ik heb hem toen straks die spaghetti gegeven en daar zaten echt kleine stukjes ui in, misschien heeft hij daar toch last van. liefs rebbel
Het is niet onmogelijk dat hij last heeft van ui. Ik vind zelf ui heerlijk, maar ik kan er wel flinke buikkramp van krijgen. Wij vinden het zelf inderdaad ook niet leuk als Yelina weer meer gaat spugen. Dus ik ga inderdaad eerst maar eens even overleggen met de kinderarts. Al moet ik zeggen, dat ik er niet veel van verwacht, maar goed, wie weet verrast ze me in positieve zin. Ik geef ze sinds kort 2 scheppen Nutriton per fles, (moest er 1 geven van KA), en pas sinds ze 2 scheppen krijgt spuugt ze niet meer steeds, ruikt ze niet meer steeds zo zuur uit haar mond en vindt ze het ook niet meer erg om op haar buik te laten liggen. Reden te meer om er toch maar achteraan te zitten op het CB of bij de huisarts.
Goedemorgen dames! Pfff kort nachtje en niet eens Jildou haar schuld.Nou ja, er zijn vast dames met mindere nachten. Maar ik en minder dan 7 uur slapen, is geen succes .. Nog even een ochtend werken en dan lekker weekend! Jullie allemaal fijne ochtend/ dag gewenst!
Goedemorgen meiden! Hier ben ik weer! Ik weet niet wat er is, maar be de laatste dagen wat moe.. ben zelfs een paar dagen niet achter internet geweest en dat voor een pc verslaafde hahaha!