ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja he! En nu nog zwanger worden! ;)
    Misschien verwekken in nieuw huisje!? ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat zou leuk zijn :D

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha die Pippo, grootse plannen dus. Eerst sleutel van nieuwe huis, dan klussen aan het huis en dan nog eens een ander leuk klusje klaren. Klinkt goed allemaal!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    8) 8) 8) 8) 8)

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam schreef:

Pfff kort nachtje en niet eens Jildou haar schuld.Nou ja, er zijn vast dames met mindere nachten. Maar ik en minder dan 7 uur slapen, is geen succes ..

:D :D :D 7 uur! da's hier uitslapen!

Jenny ik zou idd proberen die stagiair zo gek te krijgen!
    Hier ook nachtdiensten en Tom heeft zijn beste nachten als ik er niet ben! :evil: Fijn voor pa, frustrerend voor ma... de nacht erna haalt hij nl in en als je dan op en af 4 nachten moet....
    En opstaan voor kolven is niet lekker, maar op springen staan ook niet...
    succes!

Zijn hier ook al aan het kijken naar een opvolgstoel, maar moet idd fatsoenlijk kunnen liggen er in! zijn er nog niet uit...

Pippo leuk hoor allemaal mooie plannen!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@jenny: fijn die link, die stoel lijkt me wel wat! sorry, ik kom nooit bij de appie! ;)

@pipo: leuk hoor! :D

nou milan werd hier vanmorgen wakker met 2 ontstoken oogjes, zo sneu! :( en hij is echt hélemaal uit zijn doen! zo onrustig en niet in bed willen slapen alleen op de arm, ben het helemaal niet gewend van hem. maar ik ging rekenen en hij zit in de 26 weken sprong en die schijnt nogal heftig te zijn! pfff... ik merk het. vannacht ook een paar x wakker.

liefs rebbel

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA sorry Mariss. Ik weet dat ik verwend ben met Jildou ;) ! Maar het is nu eenmaal zo.. Heb nu twee ochtenden gewerkt, en je kunt me nu bij elkaar vegen... Pffff

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Dames,
    Ik heb het allemaal wel bijgelezen, maar m'n geheugen is even een hele grote zeef... Krijg je na drie dagen cursus!
    Maar goed, hier gaat alles goed, Pieter lijkt het erg leuk te hebben op de opvangen en ik vind m'n werk tot nu toe erg leuk, maar goed heb natuurlijk ook nog niets gedaan behalve informatie opnemen.... ;)

Ook wij moeten bijna op zoek naar een andere autostoel, dus allen bedankt voor de linken en de info!

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    He Sam, wel herkenbaar hoor, weer helemaal opnieuw een ritme zoeken is gewoon heel lastig en vermoeiend! Misschien bof jij op het slaapfront, maar ik voel me nog steeds enorme bofkont met ons supemannetje hoor!

Mone lekker hoor zo'n goed begin!

Vergeet trouwens helemaal de mijlpalen!
    Tom heeft een tand!
    Dat en hij is snotverkouden... echt heel zielig! prutoogjes niesen groene bretels en hoesten! als een zeehond met kinkhoest! Gelukkig doet onze HA het CB dus die heeft vanmiddag meteen even kunnen luisteren. Dus naast de wapenfeiten dat het een grote dunne vent is (72 cm!)en hij supersnel is met zijn motoriek ook weer wat gerustgesteld... Blijft lastig zeker omdat hij gisteren voor het eerst koorts had...

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden,

Nou ik ben weer even bijgelezen hoor. Wat een hoop berichten. Ik ben bijna alles vergeten.

@Natas, ik hoop dat je een goede uitslag krijgt van het onderzoek van Daniques heupjes
    @Inez, wat rot dat je zo moe bent. Ik hoop dat het snel wat beter gaat met je.
    @ autostoeltjes: Bedankt voor alle links! Wij moeten ook maar eens op zoek
    @ Bruidje: Wat rot zeg voor Rens! Hopelijk gaat het nu snel beter
    @ Rebbel, arme Milan. Wij hebben de 26 weken prong ook op het moment. Isis wordt steeds om half 5 al wakker. Het begint nu wel wat beter te aan. Sterkte
    @ Liesje, fijn dat je lijf je niet meer in de maling neemt. Was wel spannend zeg. Ik hoop zo voor je dat je snel 'gepland' zwanger mag worden. Knuf

Veel liefs v Treintje

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hoop dat mijn mooie plannen mogen uitkomen! ;)

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat veel zieke kindjes toch. Beterschap voor alle zieken.

Alyssa is nu ook al een paar dagen ziek. Dat zijn we niet van haar gewend. Ik hoop maar dat ze snel weer opknapt. We hebben haar vanavond toch maar een zetpil gegeven, ondanks dat ze hysterisch reageren bij het inbrengen, maar een drankje of paracetamol krijgen we er helemaal niet in en je wilt toch wat als ze koorts hebben.

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel beterschap aan alle zieke kindjes!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap aan de zieke kindjes! Hier alles prima. Weer lekker geslapen :D !
    Mariss Gefeliciteerd met de halfjaardag van Tom :D !

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

ik heb er even helemaal de balen van... :cry:
    Milan heeft gewoon weer 38,2! hij is net een week beter ofzo... ik heb het gevoel dat als hij op dinsdag naar het kdv is geweest hij 2 dagen later ziek wordt... hij is zooo vatbaar! hij drinkt ook slecht nu. in dec flink ziek geweest wat lang duurde en nu 2x achter elkaar. zijn er meer die dit herkennen waarvan de kleine naar het kdv gaat? of zouden dit ook de tandjes kunnen zijn?

liefs rebbel

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Rebbel, wat jammer dat Milan terug ziek is. Het kan natuurlijk zijn dat Milan sneller vatbaar is om ziek te worden (aangezien vroeggeboorte?)...hoop dat hij snel opknapt en anders even de kinderarts raadplegen hieromtrent...

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

gisteren op het werk lag het internet eruit dus vanaf 12 uur ongeveer niet meer kunnen forummen en ik heb nu ook niet bijgelezen want er is hier eentje absoluut niet te genieten
    gisteravond is ze tussen 21 en 22 uur wel 4 keer wakker geweest met hoogtepunt om 22.30 waarop ik haar uit bed heb gehaald....tegen 23 uur weer in bed en ze heeft wel de nacht doorgeslapen
    kwart voor 9 vanmorgen eruit gehaald...ze wil niet drinken...maar 60 cc en een paar hapjes pap en nu ligt ze te schreeuwen in de box dus die gooi ik nu maar weer op bed !

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb nog niet bijgelezen doe ik straks wel.

HIer gaat het overdag alweer stukken beter, de antibiotica slaat goed aan want zn abces is al bijna niet meer te zien. We moeten wel over een week weer terugkomen bij de kinderarts. Hij heeft nu alleen heel veel last van luieruitslag wel heel zielig.. dus dat is lekker huilen als er ontlasting komt of wat dan ook.. maar goed we smeren met zinkolie etc dus hopenlijk wordt het snel minder..

Kan best van tandjes zijn Rebbel, het stoeltje bevalt me trouwens goed. En jou?

En idd wat een zieke kinderen allemaal.. zielig he.. hoop dat ze allemaal weer snel beter worden..

Ik hoop dat onze nachten weer gauw beter worden zucht.. het is al zo erg dat ik me al niet meer kan voorstellen hoe dat was toen hij zo aan 1 stuk door sliep hahhaa... maar goed het zal wel weer goedkomen!

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jeetje inderdaad veel zieke kindjes hoop dat het erg snel goed met ze gaat.

pippo nieuw huisje ? super

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja hoor, hebben in december compromis getekend en volgende week naar notaris en volgende week zaterdag (op valentijn hier) de sleutel!

Hoe gaat het met Julian?

Deel Deze Pagina