hey bruidje... fijn dat het met rens stukken beter gaat..nu 's nachts nog Bepanthen helpt erg goed hier tegen luieruitslag! beter als Sudocrem of zoiets
Ik heb ook bepanthen maar kan niet zeggen dat ik verschil zie. .In het ziekenhuis raden ze zinkolie aan dus dat krijgt hij al een aantal dagen.. het vurige gaat er een klein beetje af maar het duurt zo lang.. is dat normaal?
Rebbel, helaas is het herkenbaar (en bekend) dat de kindjes de eerste maanden (soms tot zelfs wel een jaar) van alles oplopen op het KDV of op school). Het is vervelend, maar onze kinderen moeten er helaas doorheen. Bruidje, fijn dat het weer beter gaat met Rens. Nu de nachten nog, maar dat gaat ook vast goedkomen. Alleen vervelend van de luieruitslag. Alyssa had met het doorkomen van de tanden ook haar billen helemaal kapot, het enigste wat daartegen hielp was lanette1 wat we van de HA kregen. Bij Yelina kunnen we het nog steeds heel goed tegengaan met sudocreme. Maar goed, het verschilt van kind tot kind wat bij hem/haar het beste ertegen helpt. Liesje, jammer dat de kleine meid weer zo aan het spoken is. Alyssa lijkt zich gelukkig ook weer beter te voelen. Die is wel eens een dagje wat hangerig, maar echt een paar dagen koorts en verhoging zoals nu dat kennen we eigenlijk niet van haar. Ze wilde ook alleen maar bj mama op schoot en verder niks. En dat is ook niets voor haar. Gisterenavond voor het slapen gaan hebben we haar toch maar een zetpil gegeven, weliswaar onder hevig protest, maar goed, het moest even. Ze voelde zich zo naar. Inmiddels begint ze weer praatjes te krijgen en kijkt weer helderder uit haar ogen, dus dat gaat de goede kant weer op.
nou als ik hier bij Rihanna bij elke luierverschoning Bepanthen erop smeer is het vurige er na 1 dag toch wel af..maar goed ze kan het heel goed minder erg hebben als Rens
hier niet.. maar hij heeft een week lang heftige diarree gehad he.. dat trekt er natuurlijk helemaal in.. het is gelukkig niet kapot
helaas het zijn toch niet de tandjes, hij had 20 min geslapen toen ik hem hoorde huilen en hij had alles overgegeven, heel zijn bed, de vloer en hijzelf zat onder. en tot zijn schouders onder de diaree! zo sneu... @pipo: ja ik hebidd al eens gehoord dat prematuurtjes de eerste 2 jaar erg vatbaar zijn en dan daarna bijna nooit meer ziek zijn omdat ze dan al flink weerstand op hebben kunnen bouwen. 23 februari moeten we op controle bij de ka dus zal het dan eens aan hem vragen. @bruidje: wat fijn dat het beter gaat met Rens! hier bevalt het stoeltje ook erg goed! @inez: ja dat is ook zo, ik begon me eigen alleen wat zorgen te maken omdat hij het zo vaak te pakken heeft, maar heb even gegoogeld en zag dat Milan niet de enige is! fijn dat het weer wat beter gaat met je kleine meid! beterschap aan alle andere zieke kindjes! mijn mannetje moet echt even slapen, maar hij ligt te huilen dus ga hem even troosten... liefs rebbel
Dat kan inderdaad flink vervelend zijn Bruidje, zeker op die gevoelige babyhuidjes. En helaas kun je er niks anders tegen doen dan smeren, smeren, smeren. Het kan even duren, maar het gaat echt weer beter worden. Als het nu zomer zou zijn geweest, zou je hem even een tijdje met de billen bloot kunnen leggen, kunnen de billen even lekker drogen.
Och Jeetje Rebbel, wat zielig... Hier ook een bepathenvriend ! Maar goed, bij Rens zal het wel flink zeer doen, door de diarree natuurlijk! En idd, niet alles werkt bij iedereen even goed!
Hier al iemand vanaf 10 voor 7 wakker.. Is nu lekker aan het spelen in de wipstoel ! Heerlijke meid ! Gister maakte mn moeder me even ongerust over haar, omdat ze zo nu en dan wat blauw is om haar ogen en mond. Ik zei dat dat wat bij haar hoort, omdat mannetje ook heel dunne huid daar heeft, zn zusje ook en zelf heb ik het ook wel wat. Maar omdat ze gister zoveel sliep en mn oma had t ook gezegd.. Grrrrr... ja dat kind moet nog wennen aan oppas. Woensdag en naar de oppas, en naar opa en oma en 2 keer wakker moeten maken, dan is het toch logisch dat ze moe is, en dus ook wat blauw?
mmmm ik hoop het maar het is zo zielig.. hij kan er af en toe niet eens goed op zitten.. Het is ook de 1e keer dat hij dit heeft, hij heeft nog nooit rode billetjes gehad..
he dat is vervelend sam... zo ga je toch twijfelen natuurlijk! dat ze moe is lijkt me idd wel te verklaren, ze moet daar even aan wennen. maar blauw? als het gewoon de adertjes zijn die je door de huid ziet kan het geen kwaad lijtk me. maar ik kan daar niet zo goed over oordelen, als je het niet vertrouwd gewoon even naar de dokter bellen meid! liefs rebbel
alleen de adertjes lijkt me idd niet erg, maar bij twijfel altijd bellen.. Is ze anders dan anders zeg maar? Ja Inez helaas is het nu geen weer om in zn blote kontje te leggen en dat wordt zo'n rommeltje
super valentijns cadeau de sleutel van je nieuwe huisje met julian ja gaat goed hij is alleen erg onrustig snachts hij groeit goed en zal me nix vverbazen als die 5,5 kilo is zal straks eens kijken hoeveel die weegt
Bengeltje, je kunt het zelf ook wel Het is niet blauw van blauw aanlopen hoor ! Ze is verder heel vrolijk. Maar Jildou ziet er soms wat blauw uit rond haar mond en onder haar ogen.. Vooral als ze moe is. Maar ik vraag er wel naar als ik weer bij de cardioloog ben. Dit heeft ze overigens eigenlijk al sinds ze in het ziekenhuis lag hoor!
Vervelend he Bengeltje als je 's nachts niet slaapt.. Oh dan zal ik me niet al teveel zorgen maken Sam.. maar navragen kan geen kwaad
Neej daarom! Nou ik zal hier even snel wat opruimen. Wasmachine aanzetten, stofzuigen, eten, honden uitlaten.. HIHI ga zo maar door
HAHA dank u ! Gister trouwens canvas gekregen (had ik besteld ) van Jildou.. Hihi van haar hoofd, 30x40.. Is wel mooi, maar wel groot ! Ach als er straks nog 1 komt, kan die er naast.. Lachen