gelukkig ben ik niet de enigste bij wie het alweer kriebelt, maar ik durf er nog niet mee aan te komen bij mijn vent die is denk ik nog niet toe aan een tweede
Hoi hoi! Nou hier naar het CB geweest, 2e prikjes.. wel zielig hoor! Hij is goed gegroeid, weegt nu 7280 gram, en 5 cm gegroeid nu 65 cm..
zo he wat een beer van een vent wordt Rens ik moet 6 oktober voor de eerste prikjes naar het CB, ben benieuwd wat Rihanna dan weegt tot die tijd ga ik er niet meer naartoe
Jeee Bruidje wat een Beer Hoeveel en hoevaak geef je hem te drinken? Mocht jij van het CB al aan een papfles beginnen? Isis is een echte hongerlap dus ik ga het over twee weken vragen aan het CB. Dan is ze 3 maanden. (eigenlijk moet ze 4 maanden zijn geloof ik) Groetjes v Treintje
nou Rihanna is ook een ontzettende hongerhals, ik heb niks gevraagd of overlegd met het CB over de voeding...ze krijgt nu 200ml per keer, meestal drinkt ze het op maar vanmorgen liet ze 100ml staan.... als ze honger heeft krijgt ze het hoor ik heb het helemaal gehad met het CB na het hele gedoe met het huilen van Rihanna
Heb goed gesprek gehad met mannetje. Hij vindt het wel OK dat ik niet meer aan de pil wil beginnen. Hij moet nog even niet aan een tweede denken, maar dat komt wel goed. Vervolgens heb ik hem de schrik van zijn leven gegeven door te opperen dat hij zich wel kan laten steriliseren na de tweede zodat ik helemaal niet aan de pil hoef. Nou dat was toch even een brug te ver... (hij trok nog net niet wit weg) 1 ding tegelijk maar dus...
Hoi Liesje Dat kan ik me voortellen. Hoevaak per dag krijgt ze te eten? Isis wil op het moment wel 7! keer per dag. Als ik niet oplet dan zit ik over de 30 schepjes per keer heen. Let jij daarop of laat je dat een beetje op zijn beloop? Soms denk ik dat ik me daar niet zo druk over moet maken.
nou het hangt er een beetje vanaf hoe lang ze slaapt want ik ga haar nl niet wakker maken voor een voeding soms 4 flessen op een dag en andere keer 5 flessen en het aantal schepjes let ik echt niet op hoor. Als ze honger heeft krijgt ze van mij te eten, het kan niet zo zijn dat ze niks krijgt als ze honger heeft
fijn trouwens dat je mannetje het ok vindt van de pil, maar aan de andere kant is dat ook jouw keuze als je er niet fijn bij voelt... nou die vent van mij heeft die optie zelf geopperd als ons gezinnetje compleet is....zou ik zelf nooit aandragen zoiets
Ja hij groeit echt onwijs hard.. Hij krijgt 5x 180 cc met 6 schepjes en sinds een paar dagen doe ik in overleg met het CB 2 schepjes nutrix in zn ochtendfles. Ik heb alleen af en toe het idee dat hij nog wel een beetje trek heeft. Nu heb ik afgesproken dat ik 4 x 210 cc + 7 schepjes ga proberen en dan in zijn laatste (en misschien ook wel eerste) nutrix.. Kijken of hij vanaf half 8 doorslaapt tot de volgende dag.. Geen idee of hij het al haalt.. en anders weer terug naar de 5 flessen.. Kan me voorstellen hoor Liesje, lekker je eigen ding volgen.. Bij ons gaat het wel goed met het CB tot nu toe.. hahha Treintje hij zal zich wel rotgeschrokken zijn, nou mijn mannetje is als kind geopereerd aan zn urinebuis en heeft me lang geleden al duidelijk gemaakt dat ze daar nooooit meer aan mogen zitten hahhha
hihihi ja dat bedoelde ik ook Luna en sam je bent niet gek hoor! Rebel sterkte met je mannetje hopelijk knapt hij snel weer op. Treintje: fijn dat je mannetje het goed vindt! Mij mannetje wil ook geen sterilisatie en ik wil niet aan de pil. dus moeten we dan maar een andere optie zoeken. Als het zo ver is dan. gr Willeke
Ja mijn arme mannetje. Het is denk ik ook niet niks zo'n operatie. Maar meneer heeft zo'n hekel aan condooms dat we het er toch op een gegeven moment over moeten hebben. Ik denk nl niet dat het goed is om in totaal een jaar of 30 de pil te slikken (zit nu al op 15 jaar). Liesje wat fijn dat Rihanna niet zoveel flessen drinkt. Isis wil er wel 7. Ik heb met het CB afgesproken dat ze krijgt wanneer ze wil. Ik probeerde haar op 6 te houden maar dat was elke keer ruzie en dat vond ik erg zielig. Bruidje, ik ga het CB ook vragen of ik met de Nutrix mag beginnen. Heb de 3 standen spenen al in huis Groetjes v Treintje
nee zoveel flessen wil ze niet en sinds ik 180 + 6 schepjes geef is ze weer een stuk tevredener want het was weer huilen met de pet op voor mij dus een teken dat ze honger heeft en niet alleen honger naar mama de 3 standen speen gebruik ik al een week of 2 ivm de nutriton die de voeding dikker maakt, werd op een gegeven moment zo dik dat het niet meer door een normale speen wilde das zooooo zielig...je ziet ze zuigen voor hun leven en er komt niks of nauwelijks wat uit
Ja das best zielig. Isis drinkt geen 200 ml. Dat krijgt ze niet op. Ze drinkt max 165 ml en meestal 135. Daarom zal ze ook wel op meer flessen zitten
Hoera, heb eindelijk haar lach op de foto. Zie mijn album. Mama moest een kwartier met het fototoestel staan maar het is dan toch gelukt. Liefs v Treintje
Rebbel, beterschap voor Milan. Wat een grote jongen Bruidje! Treintje, ik zit hier te lachen achter m'n pjoeter naar jouw moppie!
Super foto Treintje. Heb vandaag ook foto's gemaakt. Ze is precies 3 maanden en ik probeer elke maand een foto te maken. Ook ivm mijn hobby gr Willeke