ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wauw! En wat voor een lach zeg! Super mooi! Mooi meiske ook!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat is jouw hobby dan ?

3. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Scrapbooken. :) Dit is op een creatieve manier foto's inplakken.

gr Willeke

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Als jij denkt dat ze eraan toe is, waarom dan wachten op het CB? Volg je eigen gevoel hierin meid, dat is meestal het beste. Mijn schoonzus is ook al heel snel met 2 à 3 maanden begonnen met pap door de laatste fles te doen omdat de kinderen anders de nacht niet doorkwamen en dat ging uitstekend.

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ga hem ook de laatste fles met nutrix geven. Hij wordt iedere keer een paar keer wakker s'nachts.. speentje helpt wel maar zou toch lekker zijn als we zelf ook aan 1 stuk doorslapen..

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oooh Willeke, ook al zo'n mooi moppie!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI wacht maar tot jullie die van ons zien :p

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Geweldig weer, die lachende moppies. Ook hier 1 met een big smile achter de PC.

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja ik heb vandaag ook besloten de laatste fles een papfles te maken.
    Ik ben benieuwd.

10. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    :D

gr Willeke

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    stomme vraag, maar hoe maak je pap dan? (hebben mijn borst gevoede bloedjes nooit gehad namelijk. Alleen toen ze groter waren met granen (bambix of brinta) ipv een boterham.

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Fles maken zoals je gewend bent (of afgekolfde melk) en dan Nutrix erdoor en goed schudden. Wel een papspeen gebruiken anders komt er niets uit

Groetjes v Treintje

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    :)

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ach mijn arme troeteltje zit van top tot teen onder de pukkeltjes.
    Heb de dokter al gebeld maar hoefde me geen zorgen te maken.

Ze lijkt er geen jeuk aan te hebben

Arme ziel

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Voor de foto is het wat minder ;), maar gelukkig heeft ze geen jeuk want dat zou wel heel erg sjielug zijn.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dus de voeding wordt dikker gemaakt? Overigens met bv schijnt dat niet te kunnen. Ik geloof dat het dan heel klonterig werd ofzo.
    (maar goed, ik ben daar toch te lui voor).

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo, de eerste prikken heeft meneer gehad en het was niet echt leuk. Hij is er echt even door van slag geweest. De anderen twee hadden er nooit last van, dus deze reactie had ik niet zo verwacht. Hij is donderdag geprikt en heeft nu nog steeds koorts. het mag tot 48 na het prikken dus even aanzien hoe het vandaag gaat. Poeh, mijn derde kind maar ik word daar dan knap onzeker van. De andere twee zijn nooit ziek dus ik ben ook niets gewend wat dat betreft.
    Gelukkig is mijn vriendin onze cb verpleegkundige dus die heb ik gisteren nog even gebeld. Stelt me dan toch wel weer gerust dat ik weet dat we goed handelen.
    Gisteren ben ik lekker met hem samen in bed gaan liggen. Voordeel was dat ik nu eens écht vroeg op bed lag. Hij had om 21 uur de laatste voeding gehad en kwam pas weer om 4 uur. Ik voelde me toen zelfs al uitgeslapen (dwz toen had ik het aantal uren geslapen wat ik normaal slaap) en nu kon ik nog 4 uur (!) blijven liggen. Ik voel me nu dus sinds lange tijd weer eens wat fitter.
    De nachtvoedingen (en te laat naar bed gaan) begonnen nu namelijk wel zijn tol te eisen dus zo'n nachtje doet me goed!

Vandaag trouwens een spannende dag voor onze oudste zoon want hij wordt officieel geinstalleerd als scout! Hij zit dus als hoopvol in scoutingkledij te wachten tot we gaan.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En, hoe is het gegaan met de Scout? :)

Wat zielig dat Jaron zo'n last heeft van zijn prikjes.
    Is de koorts minder geworden?

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Zou kunnen hoor dat dat niet kan. Misschien doen mensen het wel als papje met een lepeltje geven met BV want op het pak staat het wel beschreven met BV.

Leuk van je zoontje dat hij bij de scouts gaat. Heb er zelf ook jaren bij gezeten.

Wel zielig voor Jaron dat hij zo'n koorts van zijn prikjes heeft. Zou ik zelf ook een beetje zenuwachtig van worden

Groetjes v Treintje

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    de koorts is minder maar hij is nog wel uit zijn doen.

De scouting was leuk! Echt weer zo'n moment om trots te zijn op je kind, terwijl het eigenlijk allemaal niet veel voorstelt. maar als je die bevertjes zo in hun scout kleren ziet, dan smelt ik weg!
    Hier kijk maar:
    http://home.planet.nl/~berni025/installatie.wmv

Deel Deze Pagina