ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja Luna komt me heel bekend voor. Schattig hoor

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Joepie! Linda is bevallen!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ja, en de mini pil of een staafje in je arm, maar ik wil gewoon helemaal geen hormonen, en die zitten ook op de mirena

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja klopt.
    Ik heb normaal veel last van de hormonen, maar dit is zo weinig en zo plaatselijk dat ik hier geen last van heb.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een trots manneke Luna :D . uurlijk ben je dan trots, is toch hartstikke leuk.
    Kusje voor zielige Jaron!

Linda, van harte met je dochter Deena

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Luna, neem jij die filmpjes met een videocamera of met je fototoestel?
    En hoe zet je ze op de digitale snelweg?

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, mooi filmpje van je grote man bij de Scouts. En hopelijk is de kleine man nu weer verder opgeknapt. Inderdaad kan het je onzeker maken wanneer je met de anderen niet hebt meegemaakt dat ze ziek werden van de prikken en Jaron wel.

Heb het hier ook van een kennis gehoord. Haar oudste had geen last van de prikjes, de jongste had er ook koorts van.

Ah, Linda eindelijk bevallen. Zal weer eens gaan spieken bij het zwangerentopic.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    met mijn fotocamera maak ik ze.
    Dan bewerk ik ze even met windows movie maker (WMM) (wat stukjes eraf knippen, overgang, totel en aftiteling. Werkt erg eenvoudig met WMM.
    Dan ergens op internet zetten. Ik heb via mijn provider 50MB waar ik het opzet maar er zijn ook wel sites waar je filpjes kan uploaden.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jaron is weer opgeknapt, maar nu zijn de oudste 2 snip verkouden. Ach ja, dat hou je met een gezin he.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx Luna.
    Ga ik ook es proberen, met name voor mijn moeder. Ze ziet Danique nu gemiddeld 1x per week maar dat is haar eigenlijk niet genoeg. We wonen helaas niet erg dicht bij elkaar (3 kwartier zonder files, maar daar zeg ik dus wat bij......)

Nog een vraagje, aan jou als ervaren (verkouden :()-jongensmoeder :D
    Mijn stiefkleinzoontje (wat een woord :rolleyes:) wordt vrijdag 1 jaar. Nu kan ik wel de Bart Smit inlopen en iets uitkiezen, maar heb jij misschien een tip? Iets waarvan je zegt, dáar denkt een nieuwe moeder nou niet snel aan, dat hebben de meeste mensen nog niet in huis, dat is zo leuk, zo handig, etc.
    (info : ze wonen niet groot en hebben geen tuin of balkon, het kan dus geen immens loeiding zijn).

Wederom dank!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, wat sneu voor de grotere mannen dat ze beiden zo verkouden zijn. En inderdaad, dat heb je met kinderen. Is de een niet ziek, is de ander het wel. Maar het blijft sneu.

Ik zag dat de kleine meid van Lindada bij geboorte maar net ietsje kleiner is dan Yelina was met 8 weken. En Yelina heb ik vanochtend weer eens op de weegschaal gelegd. Ze was exact 4 kg schoon aan de haak.

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Natas:
    probeer iets te kopen wat geen speelgoed enzo is, want w.s. komt iedereen daar al mee.
    Wat ik graag koop:

zwembroekje
    toilettas
    logeerkoffertje
    pyama's
    leuke gekleurde rompers
    cd's van bijv cowboy billie boem of dirk scheele
    iets met zijn naam (slabje bijv haha), wat dan heel leuk is is een rugzakje met zijn naam. Dat doet het overigens ook als kraamcadeau erg goed. Ik bestel dat altijd bij: http://www.babykado.com

dit kan overigens ook allemaal voor een meisje.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    :D
    Chris vond jouw slabbetje trouwens ook helemaal leuk!

Ik ga es kijken op de site van Babykado. Leveren ze snel (heb 't zaterdag nodig).
    En geen speelgoed is wel een goede tip ja, ligt natuurlijk erg voor de hand.

Thnx!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja als je vandaag besteld en met ideal betaald dan heb je het w.s. donderdag al in huis.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb de appeltjesgroene slab besteld! :D
    En de lettertjestrein, erg leuk. Vond ik zelf toch iets leuker dan een rugzakje, dat lijkt me voor wat later geinig.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Rugzakje is kleutermaatje he.
    Dus ik gebruik het nu ook als rugzak om naar kdv en speelzaal te gaan.

maar jij hebt ook wat leuks uitgezocht! Leuk hoor.

Trouwens nog een vraag voor jou over je kleinzoon (bleeeeh dat maakt je zo oud.... wacht ik noem hem wel kleine zoon :) )

Jouw kleine zoon heet toch Geno? Hoe spreek je dat uit? Geeno of Djeeno?

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, ja kleine zoon vind ik ook veel leuker klinken!

Kleine zoon gaat niet naar de kdv of peuterspeelzaal, vandaar dat ik niet voor het rugzakje gekozen heb. Vond 't wel schattig!

Ja hij heet Geno, spreek je in dit geval uit als Djeeno.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    speelzaal mag pas vanaf 2 - 2,5 :)

Ik gebruik de tasje overigens overal voor. Als we naar oma gaan voor luiers, als we op vakantie gaan mogen zij darr hun speelgoed in meenemen, voor psz, voor kdv. hihi zelfs jaron heeft er al eentje.
    nou ja, we warn die van ruben op de psz kwijt geraakt, na een maand zoeken toch maar een nieuwe gekocht en na 3 maanden zat hij op eens in de gevonden voorwerpen bak.
    Timo heeft nu een cars rugzak, ruben van diego ()vriendje van dora) en jaron van nijntje.
    Ik zit me in te houden om voor jaron niet zo'n naamrugzak te bestellen. :)

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hihi Luna,

Ik weet precies wat je bedoelt. Ik wordt helemaal koopgek van Isis. Ik zie zoveel leuke dingetjes. Gelukkig is ze nu nog te klein om haar te verwennen, maar als ze groter is dan zal ik me echt in moeten houden met het kopen van al die leuke dingetjes voor haar. ;)

Groetjes v Treintje

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gelukkig ben ik niet de enigste die last heeft van koopziekte voor de kleine
    wij hadden zoveel kleertjes gekregen van mijn schoonzus dat ik van mijn vent geen kleertjes meer mocht kopen, maar voor maatje 62/68 zit er niet veel tussen en helemaal niet voor de winter dus ik ga binnenkort toch nog maar shoppen want je kunt haar als het koud is toch niet in een t-shirtje laten zitten :)

Deel Deze Pagina