ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna wil nog steeds niet 's nachts meer doorslapen, vannacht werd ze om 3 uur wakker en uiteindelijk om 5 uur de voeding gedaan

wel jammer want het ging zo goed

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Dames,
    Gisteren heeft Pieter zijn eerste prikjes gehad, echt zielig! En daar bovenop hebben papa en mama hem voor het eerst 's nachts in zijn ledikant op zijn eigen kamer laten slapen ipv in de wieg bij papa en mama op de kamer.....en weten jullie wat Pieter toen gedaan heeft?
    Hij is om 20.30 in z'n bedje gelegd, is gaan slapen en papa heeft hem om 6u wakker gemaakt....
    En wat is ie vrolijk vandaag (en mama ook)....

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers....

Rihanna heeft nog steeds geen zin meer om door te slapen

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi,

Sinds een paar dagen bakeren we Isis voor alle slaapjes in. Ik vind het er nog steeds heel zielig uitzien, maar ze kon op een een of andere manier overdag niet meer doorslapen. Dan werd ze na een uurtje wakker en kon ze alleen nog maar huilen. Spelen wilde ze ook niet want daar was ze dan weer te moe voor.

En wat wil het toeval? Mevrouw slaapt al 2 nachten dik 6 uur achter elkaar. Het zijn er nog geen 8 maar het begin is er.

Wat gaat het op een gegeven onenblik opbreken he liesje die gebroken nachten.

Groetjes v Treintje

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja echt wel, nu kan ik overdag nog rustig aan doen maar straks niet meer als ik werken moet

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He meiden even snel berichtje hier!

Wij hebben het druk gehad, besloten dat we gaan verhuizen.. dus er komen van de week makelaars voor ons huis.. ondertussen beetje aan het neuzen voor nieuwe huizen.

Onze man slaapt opeens ook niet meer ddor, wordt 1 of 2 x per nacht wakker.. gelukkig slaapt hij wel verder met een speen maar ik ben gebroken..

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    spannend Bruidje...verhuizen....hoe dat zo ineens?

balen dat je mannetje niet meer doorslaapt, nou Rihanna doet dat ook niet meer op dit moment

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zit zeker in de lucht, Pieter heeft op een gegeven moment een week doorgeslapen en daarna niet meer, met als toppunt afgelopen zaterdag op zondagnacht kwam ie om: 21-24-2-5-8

en ja breekt je op, ook na zo'n nacht als vannacht (wij zijn mee naar bed gegaan om 20.30u)....

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    poeh dat breekt je idd op zeg

laten we hopen dat ze allemaal gauw weer doorslapen

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo en dan nu even mijn klaagverhaal.....
    Per 1 september werk ik niet meer bij het Erasmus MC. Op zich helemaal niet erg, wist ik ook, maar wat ik niet wist en waar ik vandaag na eindeloos bellen achter ben gekomen is dat ze nog geen WAZO (zwangerschapsuitkering van UWV) hadden aangevraagd, die aanvraag hebben ze gisteren pas op de bus gedaan. Dus die wordt hopelijk deze week verwerkt bij het UWV en dan duurt het nog 4 weken voor ik m'n geld krijg.....denken ze dan dat we van lucht kunnen leven? (ben erg blij met onze spaarcentjes zullen we maar zeggen, maar daar waren ze niet voor bedoelt....)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is super klote zeg daar zit je helemaal niet op te wachten
    tja en van lucht kan je idd niet leven, je moet blij zijn dat je nog wat spaarcentjes achter de hand hebt

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Fraai hoor Mone! EMC denkt met u mee zullen we maar zeggen!

Verder lees ik niets meer als het over doorslapen gaat!
    Tom groeit als kool, maar wil in ruil daarvoor wel overdag om de 2 en 's nachts om de 3 uur drinken! en de dag begint om een uur of 6 met een stralend wakker ventje!

Ach hij slaapt 's nachts wel meteen in als hij zijn bedje raakt.... Maar ik wordt groen en geel van jaloezie als ik jullie verhalen lees! :oops:

We zijn er lekker een weekendje uit geweest en hij heeft zich echt super gehouden!

klinkt erg leuk Natas die cadeautjes, ik ga ook eens kijken.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi dat is hier het standaard programma. Wij wilnden het al luxe als hij die van 2 en 5 samenvoegt tot eentje om 4 uur.

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Rond 8 weken is er een sprongetje misschien dat ze daar last van heeft? Kleine man hier sliep toen ook opeens een paar dagen niet meer door..

We willen graag een extra verdieping omdat er hopenlijk nog een 2e komt.. En aangezein we volgend jaar alles beneden aan wilden pakken gaan we dan nu maar vast kijken.. Toch zonde als je alles net gedaan hebt en je gaat weg..

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mariss volgens mij zijn Jaron en Tom er twee van hetzelfde soort als het om slapen en eten gaat. :)

Maak je geen zorgen het komt allemaal goed!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Je hoort vaak dat de kinderen na de prikjes moe zijn. Die oudste twee van mij in elk geval wel. Daar had je geen kind aan die dag en nacht. Jaron had er deze keer flink last van dus ik kijk niet bepaald uit naar de volgende prikken.
    Maar hopelijk gaat hij het vaker doen!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Meid doe es ruig, leef je uit :D

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesje, sliep Rihanna eerder dan wel door?
    Met FV gaat dat sneller hè, maar hier met BV slaapt Danique nog echt geen nachten door hoor. De laatste voeding doe ik rond 23.00, en dan komt ze 's nachts meestal 1x, soms 2x.

Aaaah, Pietertje zijn 1ste prikjes :(
    Jaron heeft ze al, Rihanna moet de 6de als ik me niet vergis en Danique de 7de. Ah goshie.
    Wat heerlijk dat hij zo goed geslapen heeft. En wat lang joh, jeetje!
    Maar wat balen van je uitkering :(

Fijn dat het inbakeren bij jou ook goede resultaten heeft Treintje.
    Ik vind het er ook soms nog zielig uit zien, een beetje 'doods'. Maar soms ook weer heel gezellig en geborgen. Ach, ik ben dubbel maar gelukkig is Danique dat niet en zij slaapt er heerlijk in.

Phoe Mariss, je moet erg veel voeden. Kom je nog wel es een ietsiepietsie aan jezelf toe?
    En Luna, komt Jaron overdag ook om de 2 uur?

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oh dus dat geboel dat zal wel blijven als jij dat nog steeds hebt.

Daarnet wilde ze slapen, dat hoorde ik aan haar huiltje en toen ik haar op de doeken legde deed ze zelf haar handjes al naar beneden. Dat geeft de burger moed.

Wat heeft Danique iegenlijk onder d'r doek aan? Isis alleen een romper. Heb jij ook een dekentje over haar heen of alleen een laken?

Ik heb trouwens nog het meeste last van de vooroordelen van anderen over inbakeren. Trek me er niets van aan maar mijn schoonmoeder is de enige die me erin steunt (en natuurlijk m'n mannetje)

Liefs v treintje

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ja Natas overdag komt Jaron vaak om de 2 uur. Als er langer tussen zit dan is dat omdat hij slaapt.
    Ik moet ook vaak voeden op mijn verzoek hoor. Als ik om half 12 timo uit school ga halen, dan heb ik daarna eigenlijk pas om 13 uur weer tijd om te voeden. Tussen half 12 en 13 uur ben ik zo druk met de lunch van die andere 2 en het halen en brengen. Maar als jaron om half 10 heeft gedronken, dan redt hij het vaak niet tot 13 uur, dus dan voed ik rustig om 11 uur alweer. Dan zit er zelfs dus maar anderhalf uur tussen.
    Laatst had ik een dag dat ik maar 6 keer heb hoeven voeden. Ik had meteen stuwing. :) Ik vind het niet vervelend hoor. Hij drinkt soms in 5 tot 10 minuten de borst leeg, dus die drink momenten duren niet lang.

Deel Deze Pagina