pfff jooze wat ontzettend erg! hier rollen ook de tranen over mijn wangen, hier moet je als mama toch echt niet aan denken?! heel veel sterkte voor de papa en mama en voor jou! erg heftig als het een vriendin van je is. dikke knuffel rebbel
Gecondoleerd met je hond Rebbel, wat verdrietig voor jullie. Laatst zei de dierenarts tegen mijn buren die hun hond moesten laten inslapen "de tijd die jullie met elkaar hebben doorgebracht neemt niemand jullie meer af" Het zijn maar woorden, maar een knuffel kan ik niet geven op een forum. Liefs v Treintje
Jooze, wat afgrijselijk........ Hey Mone, ik had het bericht gemist dat Pieter z'n heupjes goed zijn. Gefeliciteerd!
Laat de tranen maar de vrije loop! Het is strikt normaal dat je verdriet hebt Rebbel, tenslotte heeft jullie hond je liefde en warmte gegeven!
En heeft jullie hond ook de liefde en warmte van jullie gehad! Jullie hebben hem een mooi leven gegeven....
Jullie zullen mij niet veel meer zien de komende dagen (denk ik)...straks vertrek ik naar ons huisje om al wat dozen te verhuizen met de auto...is toch een 1/2u rijden...manlief is al gaan schilderen! Maar ons ventje slaapt hier nog en van zodra hij wakker is, gaan we door...
Maar in de week zal ik nog wel te zien zijn hier! Tis enkel 's avonds en in het weekend dat ik er minder zal zijn...
Hoi meiden, Ben even een tijdje niet geweest. Er is het een en ander gebeurd namelijk, helaas geen leuke dingen. Mijn vader heeft een melanoom (zeer kwaadaardige huidkanker) op zijn hoofd weg laten halen. Helaas is alleen de onderste snijrand niet ruim genoeg (de schedel zit op een gegeven moment in de weg), dus het verhaal gaat nog een staartje krijgen... Als dat nog niet erg genoeg is, heeft mijn oom vrijdag de definitieve uitslag gekregen dat hij Hodgkin (lymfeklierkanker) heeft. Ik hoop niet dat alles in drieen komt, want ik vind dit genoeg!
Wat geweldig! Ik dacht het al... Ik ben jaren CRA geweest. Sinds ik terug ben van mijn verlof ben ik gepromoveerd naar CTL (clinical team lead) ik krijg nu dus voor een project de leiding over het CRA team wat daarop werkt. Het is een geweldig beroep. Goede keuze! Liefs v Treintje
O meid wat rot voor jou en je familie. Ik hoop heel erg dat het hier bij blijft. Dikke knuffel Treintje