Mwah, ben niet hebberig, maar een paar ton om een nieuw huis hier te laten bouwen zou toch wel erg welkom zijn.
Mone, wat vlot inderdaad bij jullie, dat je nu al over BSO en basisschool moet nadenken en er zelfs al voor op moet geven omdat er anders gewoon domweg geen plek is straks. Eigenlijk te gek voor woorden. Rebbel, hoe is het nu met jou? Pippo, heerlijk om zo in de weer te zijn voor je nieuwe huis.
Jooze, de rillingen lopen me over m'n rug. Ik moet er niet aan denken dat je als ouder zo'n keuze moet maken, vreselijk voor ze. Lindada, sterkte!
rebbel en lidada sterkte allebij zeg jooze jij ook stekrte wat een verhalen allemaal weer ben toch zo blij dat julian gezond is en het goed doet mogen we allemaal trots op zijn op onze gezonde kindjes btw ik heb mijn site geupdate http://www.julian2008.beebiesite.nl/
Goedenmorgen, allereerst bedankt voor jullie steun! Heb late dienst maar kan nu al niet meer slapen, lig met lap toppie op bed. Zo dus nog maar even proberen. @Basisschool moeten wij ook in het eerste jaar regelen. Nu weten we het al omdat we voor Tycho al gekozen hadden maar het is wel iriirtant! Je weet nog helemaal niet wat voor kindj je hebt! Wat betreft BSO hebben ze in deze plaats afgesproken dat je je pas op de derde verjaardag van je kind mag opgeven. Vind ik wel zo eerlijk! Jooze
Goedemorgen dames! Even een grappig toeval, gisteren zijn treintje en ik erachter gekomen dat we collega's zijn.... Best grappig vinden jullie niet! Werkse voor degene die moeten werken, en genietse voor degene die dat niet hoeven
lieve rebbel, veel sterkte met het verwerken van het verlies...na zoveel jaren samen wil je hem eigenlijk niet meer missen maar soms is het inderdaad beter voor het dier zelf.
Lindada jij natuurlijk ook sterkte..... zo nou heb ik voor een maandagmorgen wel weer genoeg leed gelezen...ik word er down van zeg ik ga maar eens aan het werk
Het is gebeurd e kleine man is overleden :'( Is gelukkig redelijk snel gegaan. Ben blij dat ik hem nog in leven heb mogen bewonderen! Ha treintje en moon, dat is echt grappig he! Jooze
Goedemorgen, Jeminee Jooze.. wat erg.. heel veel sterkte.. ik heb er verder geen woorden voor...verschrikkelijk.. Rebbel jullie ook veel sterkte.. moet er ook niet aan denken om, in mijn geval mijn kat dan, te verliezen.. He Mone en Treintje wat grappig, small world!