He meid, Ja stukken beter gelukkig, slapen gaat ook weer redelijk tot goed.. Alleen weer een beetje verkouden nu maar goed dat kan altijd gebeuren natuurlijk.. En bij jullie? Even stomme vraag misschien maar jullie hebben toch zelf je badkamer verbouwd? Heb jij wel eens geinformeerd wat het kost om te laten tegelen en zo zwart? Wij hebben nl een offerte (zwart) voor het laten betegelen, bad plaatsen etc.. maar ik weet niet of het duur is..
bij ons gaat het prima op het moment, ze slaapt goed en ze eet goed! ja wij hebben zelf onze badkamer verbouwd.... wij hebben wel eens gevraagd ja, wat voor offerte heb je gekregen dan?
verwijderen oude tegels + afvoeren puin 30 m2 tegelen inclusief muren voorbewerken etc bad plaatsen omleggen douchekraan naar badkraan badmeubel plaatsen toilet plaatsen (geen hangend) en natuurlijk afkitten etc. onze badkamer is 2.30 x 2.10 voor 2725,-
das niet duur, want onze badkamer is nog geen 2 bij 2 en daar waren we ook al zo rond de 2000 euro kwijt en dan nog niet eens een bad plaatsen dus ik denk niet dat het duur is
yep...wij laten nooit wat 'wit' doen...is veel te duur we hebben onze zoldertrap ook zwart laten plaatsen...scheelde toch al gauw 300 tot 500 euro nou hebben of niet hebben
ja inderdaad sam dan is het echt niet erg dat ze ons snachts wakker houden dat hebben we er wel voor over jooze serkte zeg bah nare dingen toch altijd
mmm.. nou dan ga ik maar bellen dat we het doen.. zat een beetje te twijfelen of ik nog veel verder moest gaan zoeken.. dit is dezelfde aannemer die onze opbouw gaat doen dus op zich ook wel weer handig (en het kan overdag ook fijn)
het is inderdaad wel fijn dat het dezelfde aannemer is, heb je een probleem dan heb je gewoon 1 aanspreekpunt. wanneer gaat het beginnen dan?
ehh een week volgens mij, ja ik hoop dat het leuk wordt.. we hebben wandtegels van 33x60 mat wit met een sierstrip en vloertegels mat zwart van 45x45.. wel erg groot.. hoop dat het mooi wordt..
leuk hoor wij hebben creme witte wandtegels met een terra kleur sierstrip en chocoladebruine vloertegels (30x30) maar wij hebben de badkamer ook iets kleiner dus daar waren kleinere tegels mooier in.
we hebben maar een heel klein raampje dus bij ons was zwart te donker geworden, anders had ik ook wel zoeits willen hebben klinkt goed hoor!
Onze vloertegels nu zijn ook antraciet dus ik durfde het wel aan . Wij hebben een raam van 30 hoog bij 80 breed gok ik zo.. Maar ik zat te lezen dat grote tegels ruimte creeren dus dat hoop ik dan maar hahha
dat is meestal wel zo ja ons raampje kan je net met 2 hoofden voor staan en dan blokkeer je alles hoor