ZNM mama's

Discussion in 'De mama's' started by tiruja, Aug 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    Ik vind dat je je voor jaloezie niet moet schamen. Is gewoon iets menselijks. (als je er maar niet gemeen van wordt) :D

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    haha ja dat zag je goed ik vroeg bij toeval aan de consultatie bureau wanneer julian in een wandelwagen mocht ze zij laten we eens kijken ze legde hem erin ze zij mag hij nu al omdat hij zo groot is want het duurt dus niet lang meer of hij groeit eruit uit de wagenbak zij ze
    maar ik heb hem gewoon in de wagenbak hoor;) tot hij er echt niet meer in kan.
    maar toen zij hem er in legde heb ik ff foto gemaakt ;) veder gaat hij in de wandelwagen als hij echt uit de wagenbak gegroeit is.
    de wandelwagen kan dus helemaal plat hiero

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Mone en Treintje, wat grappig dat jullie collega's zijn.

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Ik las hier behoorlijk heftige dingen zeg! Heel veel sterkte voor alle meiden die het nodig hebben.

5. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    He Ischa, alles goed?

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Bengeltje, leuk truitje heeft Julian aan met dat beertje erop ;) . Heb ik ook voor Lucas :D .

Ik begin nu een klein beetje te wennen aan het werken weer. Ben nu voorlopig elke vrijdag vrij (is er nog niet echt van gekomen, komt elke week wel iets tussen. Nu vrijdag ook weer cursus :( ).

7. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Zijn hier trouwens mama's die draagdoeken gebruiken? En dan bedoel ik doeken die je zelf knoopt en dus niet een babyjorn ofzo.

Ik ben vooral op zoek naar ervaringen met Torsodragen (welke doek heb je dan?) , de lifter (trekt dat niet aan je schouders? Kan die ook op je heup?) en de Mei tai (heb je de wraparound of niet? Is dat echt nodig? Hoe werkt dat flapje aan dde achterkant?)

iemand nog een andere doek?
    Ik ben met name opzoek naar manieren van rugdragen. Ik heb al een korte doek voor heupdragen (handig bij school) heb een bundler (maar dan draag ik hem op de buik) en een babybjorn (gebruikt mijn man).

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Ja het gaat behoorlijk goed :D . Ik heb weer een beetje een ritme te pakken. En Lucas gaat om 20.00 uur al naar bed tot de volgende dag 6.30. Het is echt een super kind (daar wil ik er wel 10 van :D ;) ).

En hoe gaat het met jou?

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Wauw dat is zeker een voorbeeldig kind.
    Ons kind is minstens zo voorbeeldig. Gaat in de avond ook steeds vroeger slapen, slaapt geregeld door (niet altijd maar is niet erg).
    Overdag is hij heel zoet. We zijn gisteravond uit eten geweest en hij geeft dan geen kick. Zo zoet! En altijd maar lachen he. Echt zo'n heerlijk manneke!

Oh hihi je vroeg naar mij he, met mij gaat het ook goed. Ik zit heel goed in mijn vel en geniet van mijn mannen.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ja, we gaan lekker een beetje skien en een beetje tutten met Danique. Wat wil een mens nog meer!

Met Chris z'n oog gaat het niet zo goed. De laatste meting was 35% zicht, niet veel dus. Op 6 maart heeft ie weer een controle.
    Op mijn niet zo heel leuke werk gaat het niet zo heel leuk ;)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hahahha Treintje, nee hoor! (ik zet alleen m'n nagels in alle zwangere vrouwen :)).
    Maar zonder gekheid, ik ben vandaag door al m'n zwangerschapskleren gegaan. Een deel naar zolder en een deel uitlenen aan een zwanger collegaatje. Tranen met tuiten.......... :(

Wat leuk dat Mone en jij elkaars collega's zijn!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik heb een Mei Tai wraparound.
    Erg gek ben ik er niet van en Danique ook niet. Ze huilt altijd als ik haar erin doe, als ik loop gaat het wel maar zodra ik stil sta huilt ze en probeert ze zich van mij af te duwen.
    Ik vind die lange banden van de wraparound zelf niet nodig, eigenlijk alleen maar lastig.
    Je bedoelt het flapje op hoofdhoogte? Dat kan je omhoog doen als de baby slaapt.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    ps : als er een babymeet komt kun je 'm ff uitproberen :)

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    Ischa31 ja leuk he vele mensen hebben dat shirtje dus haha waren er nog een aantal kan je zie hoe intrek ze zijn

ja babymeet hoop het ook lijk me vet gezellig

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Ischa: Lucas haalt dat klein zijnb wel in zeg, SUPER!

Hier verder lekker geslapen. Nou Jildou iig. Kwart over 7 laatste voeding en vanochten kwart over 7 eerste voeding. Wel was zw vannacht een uurtje klaar wakker en lag ze fijn te jeuzelen. Na paar keer speen erin gedaan te hebben lekker in slaap gevallen. Dus topkind!

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Ischa, balen van vaste vrije dagen die niet doorgaan... Maar wel een ritme, das wel lekker.
    @ natas, dat is inderdaad weinig zicht. Hoe zat het nou, kan het alleen maar sllechter worden of ook weer eter?!
    @Jenny, helaas geen ervaring met zelf knoop doeken. Maare zijn jullie er tevreden mee. Ik twijvel tussen knoopdoeken of een babybjorn voor de vakantie. we gaan vaak wandelen maar op plekken waar we geen kinderwagen mee kunnen nemen..

Hier alles redelijk, Sterre heeft besloten dar 12 uur slaap echt te veel is en is terug naar 8. ook niets om over te klagen lijkt me!
    Morgen is de crematie van het zoontje van mijn vriendin. Wel prettig dat het snel is, we kunnen het een beetje afsluiten 9ik zelf wel in iedergeval). Wel prettig kan ik er weer echt voor mijn vriendin zijn .

Jooze

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    4,747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Wat een goede nachten weer zeg..

Hier doe ik eigenlijk nog steeds om half 10 zn laatste fles.. maar dat is meer omdat hij om half 6 zn eten krijgt en daarna groente. Lijkt me een beetje vroeg om dan om 7 uur weer een fles er achteraan te doen toch? Hij gaat om 7 uur naar bed..

Word jullie beebje trouwens ook regelmatig wakker snachts.. niet huilen, maar gewoon babbelen etc.. ?

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    4,747
    0
    0
    Heel veel sterkte voor jullie morgen!

19. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

20. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Hier maken we geen gebruik van doeken, dus kan je niet helpen Jenny! :)

Jooze, veel sterkte aan de ouders morgen en jezelf...Hoe is het nu met je vriendin? Moet toch moeilijker zijn als je je kindje toch nog 2 weken levend hebt gezien he en dan ook nog eens verzorgen enzo...ik heb het meegemaakt maar niet zoals je vriendin...bij haar is het heftiger...maar een verlies doet bij ieder pijn :(

Share This Page