Liesje een vriendin van mij had hetzelfde probleem (kleintje is ongeveer even oud) maar zij zijn de kleine op advies van het CB toch in bed gaan liggen en hebben hem laten huilen. 1 1/2 uur! Maar.. die keer erna was dat nog "maar' 3 kwartier, toen een minuut of 20 etc.. en nu gaat het goed! Zo leren ze wel zelf in slaap te vallen, hoe niet leuk dat ook is...
Maar dat is absoluut niet makkelijk, en uiteindelijk moet je het alleen doen als je er zelf achter staat denk ik
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d om 01.32 uur van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM (Thomas Mark), ? gram en ? cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen ? augustus met ?w+?d van dochter ????, ? gram en ? cm, uitgerekend op 4 aug Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen ? augustus met ?w+?d van zoon ????, ? gram en ? cm, uitgerekend 4 aug Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm AFSPRAKEN 21 aug: Mone cb 1 sept: Liesje cb 2 sept: Luna cb, Mone cb 11 sept: Inez cb 12 sept: Inez kinderarts De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
ja dat is ook zo Mone, ik heb het een paar keer geprobeerd. Had voor mezelf een max aantal tijd huilen afgesproken en om de 10 minuten even aai over zn bol en speentje.. Nu geeft hij zelf aan dat hij wil slapen en gaat hij zonder huilen slapen overdag. 's avonds niet altijd hoor..
onze dochter wordt echt niet vanzelf stil...ze krijst aan een stuk door en vergeet dan ook nog eens adem te halen...ze wordt dan zo rood als een tomaat en is dan helemaal bezweet... echt zielig hoor
ik ga zometeen even.. Rens moet alweer naar maat 3, ik heb alleen nog 3 pakken van maat 2 liggen.. toch maar proberen die eerst op te maken
nee dat schiet ook niet, ik ken dat wel van Rens.. hij was helemaal zeiknat na een paar minuten zo brullen.. Ben erg benieuwd wat de osteopaat zegt bij jullie!
ik heb nog 2 pakken boven van maat 2 en ik heb er net weer 3 bijgehaald daar moet Rihanna de komende weken toch nog wel in passen lijkt me
ben ook erg benieuwd..morgen ochtend om 8.15 uur kunnen we terecht en anders als dat niet helpt gaan we naar de ka...de ha heeft me een verwijzing toegezegd als de osteopaat me niet bevalt...
er is er ook weer eentje wakker... ze heeft amper een uurtje geslapen...pffff en dan moet ik zo ook nog naar de appie...ik heb niks meer te eten in huis...ook geen melk meer
ieder uurtje is meegenomen moet je maar denken .. Kop op meid! Het komt allemaal wel weer goed! Osteopaat kan ook goede dingen verrichten..
ik hoop het maar....want de meesten zijn erg makkelijk om te zeggen het is een huilbaby en red je er maar mee voor de komende 3 maand
inbraaak! Luna ik zag dat je hier nu bent ( je ben ooit begonnen met ons bij de aprilmama's 2008) en dat je een kindje hebt! een zoontje Gefeliciteerd meid! fijn dat het je toch gegund is ik denk dat ik wel namens alle aprilmama's spreek als ik zeg dat we heel blij voor je zijn, dat het zo heeft mogen zijn! geniet van je kereltje meid!
daarom en ik heb gewoon het gevoel dat hier wat aan gedaan kan worden zonder dat wij gillend gek worden en voordat mijn verlof voorbij is want van mijn verlof kan ik op zo'n manier niet echt van genieten als je begrijpt wat ik bedoel
ik weet precies wat je bedoelt! Sterkte verder vandaag.. ga even flesje geven en luier shoppen. Dikke knuf
ik ga hier een luier verschonen, flesje geven en dan even naar de supermarkt! ook een knuffel voor jo bedankt voor je steun! x
Liesje, ik hoop dat de osteopaat Rihanna kan helpen! Vandaag weer naar het Consultatiebureau geweest om te wegen. Omdat het na de 1ste week wat slechter ging met slapen en drinken wordt dat nu even extra in de gaten gehouden. Maar de kleine dame drinkt schijnbaar hartstikke goed, ze is in een week tijd van 3010 gram naar 3230 gram gegaan. De tips voor rust/regelmaat van het CB hebben hier goed geholpen, alleen 's avonds is ze nog erg onrustig. Wel een begin van spruw, en daar was ik al een klein beetje bang voor. Ze heeft wat witte aanslag op haar tongetje en soms op haar binnenlip. Ik had gister voor het eerst een wat branderig gevoel op m'n tepels. We hoeven nu nog niet te behandelen, maar wel in de gaten houden dat het niet erger wordt en dat Danique goed blijft drinken.