ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Jeetje stil geweest hier :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja dat vond ik ook al ;)

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden,

Bedankt voor jullie sterkte wensen.

@Jooze; veel sterkte!

@Draagdoek; Ik heb de shelter. Dat is een draagdoek die je ook in de maxi cosi kan doen. Ze ligt erin als in een hangmatje. Ikzelf vind hem ideaal.

@Meeting; Jammer dat het zo ver weg is, anders had ik graag willen komen.

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Ik heb de shelter ook, opzich een prima ding, maar niet om op vakantie enden te lopen...
    @Jaron, beterschap!

Jooze

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Kan het me heel goed voorstellen hoor. Ik vind het ook heel rot voor je, maar begrijp jullie ook dat een tweede er niet inzit.
    Knuf!

Ja grappig he dat Mone en ik colega's blijken te zijn.
    Mone gaat deelnemen aan een trainingsprogramma wat ik tijdens mijn zwangerschap heb begeleid dus allemaal heel toevallig

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oh meiden ik sta zo te balen.

Ik heb Isis een jaar geleden ingeschreven voor het kdv en toen was er op dinsdag en donderdag gaan plaats. Dus toen hebben we andere dagen gekozen en haar op de wachtlijst laten zetten voor de dinsdag en de donderdag. Rond feb 2009 zou ze dan aan de beurt zijn.

Nu bel ik om te vragen of ze al aan de beurt is, krijg ik te horen dat er iets is fout gegaan omdat ze wel op de wachtlijst staat maar nooit is ingepland. Nu is er pas in 2011 plaats! :rolleyes:

Heb hemel en aarde bewogen, maar ze hebben gewoon helemaal geen plaatsje vrij en ik hoorde ook dat de BSO ook al vol aan het lopen is.

Vergrijzing? nou ik merk er niets van :(

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is echt balen zeg...hoe moet je dat nou gaan oplossen dan?

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    @Treintje, vreselijk he, hier ook veel problemen gehad! Gek wordt je ervan. Als je ooit een eigen bedrijf wilt hebben weet je wat je kan opzetten op veel te verdienen kdv.

Jooze

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Nou we schrijven haar direct in voor de BSO en dan hopen dat er een plekje is. Zoniet dan hebben we een mega probleem.

Wat het kdv betreft hebben we gewoon pech. Voor ons werk maakt het niet uit welke dagen we vrij zijn, maar ik merk aan Isis dat om de dag naar het kdv veel te druk is. Mijn man en ik moeten ook steeds onze dagen omruilen omdat di en do populaire dagen zijn voor vergaderingen enz.

We staan nu wel bovenaan de lijst dat als er toch onverwacht een plekje vrijkomt (door bv verhuizing) dat wij daar als eerste tussen mogen. Komt alleen heel weinig voor helaas. (en je kan nooit controleren of ze hun belofte houden)

groetjes v treintje

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is echt balen zeg...ik had eigenlijk een ander woord in gedachten maar dat wordt hier geblokkeerd :)

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Haha
    Ja ik had de dame van het kdv ook het liefst door de telefoon willen sleuren maar dat is geloof ik niet zo netjes :D

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee niet echt nee, maar ik vind het raar dat ze gewoon reageren met tja dan heb je pech gehad....terwijl dat zij de fout hebben gemaakt?

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Klopt, dat vind ik ook niet echt een bevredigend antwoord maar ik weet gewoon niet hoe ik hier nog verandering in moet brengen. Iedere plaats waarvan ze wteen dat hij vrijkomt (omdat er bv een kindje naar een hogere groep gaat) wordt direct volgepland. Ze kunnen dus niet tegen een ouderpaar zeggend at dat nu opeens niet meer doorgaat omdat wij ertussen willen.

Waar ik het meest boos over ben is dat we nu de mogelijkheid niet meer hebben gehad om een ander kdv te zoeken die die dagen wel vrij had omdat we dachten dat het geregeld was. Nu zit alles in ALkmaar helemaal vol. Ik weet trouwens niet hoe dat opeens kan. babyboom ofzo?

Hoeveel dagen werk jij eigenlijk nog Liesje? Ga je nog naar 3 of is dat nog niet duidelijk? Misschien kan je aan je vent voorstellen dat je er 3 gaat werken omdat je extra van Rihanna wilt genieten als dit idd je laatste is?

Heerlijk zo'n forum he om even lekker je hart te luchten

Groetjes v Treintje

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik denk dat ik voorlopig 4 dagen blijf werken en wat betreft een 2e kindje....pfff ik hoop er stiekum op dat hij nog van gedachten veranderd
    ik heb het nog niet helemaal opgegeven...

ja heerlijk zo'n forum...want met mannetje kan ik er niet goed over praten want of hij voelt zich direct aangevallen of hij drijft gewoon zijn zin door

15. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Kan ik mee voorstellen hoor. Ik zou er ook niet overheen kunnen stappen als mijn vent het bij 1 zou willen laten. Hij is er ook nog steeds een beetje kopschuw voor.

Dat aangevallen voelen dat herken ik ook wel een beetje. Rare wezens die mannen :)

Ik hoop ook heel erg voor je dat hij bijdraait

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mannen zijn inderdaad erg raar soms hoor...eerst wilde hij zo graag 2 kindjes en nu wil hij er nog maar eentje....

pfffff vreemd hoor

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Misschien hem iets in het hebben van een kind heel erg tegen gevallen. Heb je wel eens gevraagd welk aspect van het ouderschap zorgt dat hij geen tweede meer wilt?

Ja het blijven rare wezens. Mijn man riep laatst ook dat hij het zo wel mooi vond. Op een een of andere manier zijn ze heel bang voor verandering.

Hmmm. Ik heb Isis vanochtend pruimen als fruithap gegeven. Ik heb net al een romper mogen verschonen en ik denk dat ik nu weer aan de bak mag.
    Pruimen zijn geloof ik niet zo'n goed idee :confused:

Groetjes v Treintje

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Treintje, ik kan juist wel eens onredelijk boos worden grrr. Pas je wel op met de BSO bij ons zitten bepaalde bassscholen aaan een bso vast. je moet dus vaak eerst de school kiezen en dan de bso die erbij hoort...
    @Liesje, ja heerlijk even alles van je afkletsen!

Jooze

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hij vind zijn gezin nu compleet en zijn woorden waren: ' ik weet nu wat een kind hebben/krijgen is'

ja hallo en ik dan? ik vind ons gezin nog niet compleet....
    hij is hartstikke gek met rihanna en wil hij ook absoluut niet meer missen ...ik weet niet waarom hij van gedachten is veranderd en volgens mij weet ie dat zelf ook niet....

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Pruimen mag gerust, mag vanaf 4maanden...

Deel Deze Pagina