Jemig ik zou echt gek worden als er opeens geen plaats was op het kdv! Belachelijk.. hoe moet je dat nu gaan oplossen..... Wel toevallig al die mannen met een beetje weerstand tegen een 2e.. Vind het ook lekker hoor dit forum, moet eerlijk zeggen dat hij ook niet weet dat ik hier zo zit te kwebbelen.. is echt mijn dingetje
Heel in het begin wist hij hier ook niet van, maar heb het dan vertelt omdat ik hem dan ook vertelde dat ik me hier goed bij voelde (na 2 miskramen) en dat me dat vooruit hielp...en nu vertel ik zelfs hierover... bekijkt hij foto's mee en ook de minder leuke berichten,... hij zit er dan ook mee in...een vader met emoties...
Ja dat klopt dat is bij ons ook zo. Ik moet dus nu al de basisschool van Isis gaan bepalen. Lastig hoor. Bij ons in de buurt zit een RK en een openbare school. Ik ben zelf RK maar mijn man niet. Toch wil ik Isis denk ik wel op die school want hij staat redelijk goed aangeschreven.
Op dit moment hebben we niet echt een probleem. We hebben wel gewoon 3 dagen opvang maar het zijn helaas niet onze voorkeursdagen. Mijn vent weet wel dat ik op het forum zit. Eigenlijk vanaf het begin al. Verder bemoeit hij zich er niet mee ofzo. Hij heeft zijn eigen forums (auto's enzo haha) Groetjes v treintje
Treintje wat balen zeg.. Pfff.. Ben je mooi klaar mee! Gelukkig dat jullie niet een super groot probleem hebben! Mannetje weet wel dat ik op forum zit, maar bemoeit zich er verder ook niet mee. Wel vertel ik wel eens dingen en hebben we het er even over !
Goedenavond, @Treintje, Of je nou een geloof hebt of niet, op een school zitten die verteld over het geloof kan nooit kwaad. Als het maar niet obsesief is en een goede school! @forum, mijn vriend weet zeker wel van het forum, vertel hem ook wel eens wat, ook al heeft hij er zelf niks mee... Fijne avond allemaal, Jooze
Mannetje hier weet ook van het forum, en ik vertel hem soms wel dingen maar het is een beetje mijn ding. Wel zo dat hij rond de bevalling wel voorgesteld had om jullie op de hoogte te stellen als ik dat zelf niet op tijd kon. Had uitgelegd dat jullie erg nieuwsgierig zijn @ Treintje, Pieter is ook al ingeschreven voor zijn lagere school, wij hebben gekozen voor een dalton school en gelukkig hebben allebei de bso daar een opvang! Verder zijn mij ouders beide niet gelovig en heb ik op een RK school gezeten, het enige wat voor mij moeilijk was als kind was rond de communie, vormsel, kinderkerkkoor (mocht ik uiteindelijk wel) en het misdienaren gebeuren (mocht ik niet). Dus misschien wel handig als je weet hoe ze daar mee omgaan.
Nou hier staat de christelijke school ook heel goed aangeschreven, maar ik hoef er bij mannetje niet mee aan te komen. En moet zeggen dat dat ook wel wat 'verraad' zou zijn als ik dat zou doen. Ik werk voor dezelfde gemeente
Zo vandaag naar het 3de kdv geweest! Zij hebben vanaf 1 april 4 dagen opvang voor Pieter! Jippie! Vind dat wel zo fijn, aangezien hij toch steeds meer meekrijgt van z'n omgeving dat hij dadelijk naar 1 opvang gaat! Het andere kdv wat hier in de buurt zit had tot augustus zeker geen meer dagen, en daarna zou het nog afwachten zijn..... Misschien een briefje naar Rouvoet?
Weet je dat de leidsters die ik ken hun kinderen niet naar het kdv sturen maar naar oma? gek he? alsof ze zelf de opvang niet goed vinden
Ik zou ook niet weten hoe hard ik zou werken als Pieter bij ons ergens op kantoor zat te spelen hoor.... nou ja eigenlijk wel, zal de werkgever niet leuk vinden
Ik heb het wel eens moeten doen toen Isis ziek was en ik geen opvang had. Nou ke doet idd een stuk minder