ik wil erg graag komen maar weet dus niet of me mannetje moet werken dat verschild heel veel. en eer dat we dat weken kan zo paar dagen ervoor zijn dat houd dus in dat ik misschien geen vervoer heb
Goedemiddag allemaal! Wat een leuke foto's Liesje.. lekker ondeugend koppie! Hier goede nacht gehad, zonder te brabbelen dit keer.. en om 7 uur was hij weer wakker.. Wij hebben het volgende schema Rebbel: 7.30 fles 180 + nutrix tussendoor half uurtje slapen 11.00 1 1/2 boterham daarna flesje 120 slapen 14.00 fruit 15.30 flesje 120, maar dat gaan we nu anders doen.. wordt thee met een liga o.i.d. soms nog een uurtje slapen 17.30 groente + yoghurt toe 19.00 slapen 21.30 fles 180 + nutrix (deze gaan we binnenkort maar eens om 19.00 proberen
Hi Dames, Ff geen reacties van mij, sorry. Ben net op de crematie geweest en al die verhaaltjes hier zijn dan ineens zo niet belangrijk meer (morgen zal ik weer mee komen zeuren, klagen blij zijn etc)... Het was een heel mooi afscheid, wel vreemd, zo'n klein babytje in zijn mandje. Pappa en mama hebben allebei wat gezegd, ondanks al het verdriet leken ze ook rust gevonden te hebben. Ook veel andere mensen hebben gesproken! Mijn vriend was ook helemaal stuk het doet wel wat met je! En dan zo weer werken, het leven gaat door.. Jooze
geen man overboord dit keer.. Ben wel blij dat ik daar niet over hoef in te zitten.. handig als je gewoon niets neemt
de wereld staat even stil he wanneer je daar mee bezig bent.. zeker wanneer je dan je eigen wondertje ziet... Sterkte en doe rustig aan! Kus
Bruidje, ik sluit me bij je aan. Andere woorden kan ik er ook niet voor bedenken.. De rillingen lopen weer over mn lijf!
normaal vergeet ik hem nooit...echt waar ben hem nog nooit vergeten als ik de pil niet meer wil slikken dan moeten we aan de condooms en dat vind helemaal niks