Ja we zijn ook even nog langs het kdv gegaan, wou gewoon even kijken... Gelukkig had mijn vriend het zelfde idee Jooze
ja hoor stralend humeurtje Gister zei hubbie trouwens dat hij een tweede wil.. nu hopen dat hij bij zn standpunt blijft
Goed nieuws Bruidje ! Hmm dames.. Vraagje.. Wij hebben een zwarte kinderwagen. En zit nu dus vol modderspatten.. Door die leuke honden van ons ! Ja ik weet het, we hadden een terreinwagen moeten hebben ! Maar iemand een idee hoe je die eraf krijgt? Want met een doek leek het dus te lukken, maar nu is het wat droog en komen ze er weer doorheen omhoog !
nee zou ik ook niet weten, ik dacht ook met een vochtige doek of iets.. Kun je het er niet afborstelen als het droog is?
dan weet ik het ook niet sorry... Ga weer even wat doen hier.. tot later misschien en anders tot morgen
zou het ook zo gauw niet weten Sam, normaal kan je het er droog wel afborstelen en idd net wat bruidje zegt met een vochtige lap
Jooze, veel sterkte toegewenst...als je dit van dichtbij meemaakt dan pas besef je hoe gelukkig jezelf mag prijzen zeker als je kindjes gezond zijn... Heb er geen woorden voor, maar weet dat het veel verdriet met zich meebrengt...effen stil ervan...