ik heb hem vorige week ook gevraagd of het daaraan lag...ja in het begin wel zei hij...daarna niet meer
begrijpelijk dat je er gek van wordt...mijn moeder dacht toen Rihanna zoveel huilde ook te weten waar het aan lag en dat heeft ze me breed uitgemeten en proberen uit te leggen..pffffff soms om moe van te worden maar ze bedoelen het goed ik doe gewoon mijn eigen ding en verder hebben ze er niks mee te maken
ja joh dit komt wel zovaak voor bij hiernaast mja krijg je als je meer dan krat bier per dag zuip en zo bekent sta bij politie pfffffffffffffff ik val nog net nie in slaap
Dat wordt tzt argumenten aandragen dat een tweede niet zo duur is want je kan alle spullen weer hergebruiken etc.. Ging jij nou 3 dagen werken na je ouderschapsverlof of blijf je 4 werken?
was het ma zo feest julian is nog steeds wakker die slaapt echt nie overdags heel soms moet ik geluk nhebbe
mannen grrrrrrr nou wij hebben het niet slecht en een tweede zou er best bij kunnen maar hij was al bang voor de eerste hoor....financieel gezien enzo nou waar 1 kan eten kunnen er ook 2 eten hoor
idd Liesje ze bedoelen het goed, maar ze doet net alsof ik onnozel ben.. Ook zo met bv. Altijd bang dat ze te weinig krijgt. Nou dan komt ze wel vaker hoor! BLEAGH
Ja precies.. nou ja wel mooi dat jullie het nu goed redden in ieder geval.. Ik moet af en toe nog wel erg wennen aan ons nieuwe budget.. maar moet eerlijk zeggen dat ik vroeger bakken met geld uitgaf hihi... en dat kan natuurlijk niet meer..
ja in bakeren doe ik overdags soms maar dan gilt hij gewoon langer dan een uur net of die vermoord word mja hoop dat die straks ff lekker ga slapen ga ik me bedje in
In de periode dat die kleine zo vreselijk huilde ging ik met m naar n osteopaat.. Hij keihard gehuild terwijl die man bezig was, dus toen hij klaar was heb ik m opgepakt en tegen me aan gelegd.. en hij viel in slaap.. zegt mn schoonmoeder: was hij niet flauwgevallen!?!
zou het toch vol proberen te houden, en inbakeren moet je consequent doen he.. bij ieder slaapje.. dan gaat hij het associeren met lekker slapen op den duur..
dan sta ik ook met mn hoofd tegen de muur te bonken hoor , was zo blij dat ze het tegen mn man zei en niet tegen mij.. alsof je dat niet merkt..