nou dat was eerst wel de bedoeling maar ik denk dat ik na mijn ouderschapsverlof maar 4 dagen blijf werken voorlopig. ook omdat we straks nog een keer een ander huis willen kopen en dan mijn salaris ook meetelt....
Ik zou het ook doen bengeltje. Jildou sliep ook heel weinig overdag. Inbakeren heft toen ook goed geholpen.
hier is schoonmoe altijd ook zo bang dat Rihanna te weinig krijgt als ze de fles van 13 uur maar half leeg drinkt nou dat kan echt geen kwaad hoor
precies was gewoon van de inspanning.. maar ik denk echt denk je nu echt dat ik dat niet merk? Daar kun je toch niet over uit dan.. word weer boos als ik eraan denk hahaha
ja ik moet er ook wel aan wennen maar dat komt vanzelf wel.... moet er toch nog wel aardig opletten dat ik niet teveel haal want eerder hoefde ik er niet op te letten en nu wel
alleen de 1e keer hielp bij ons de osteopaat maar goed bij ons lag het uiteindelijk ergens anders aan....dus aan deze reactie heb je niks
zeker wel! er kunnen er nog wel 2 bij we hebben 4 slaapkamers op de 1e verdieping en op zolder kunnen we qua ruimte er zo 3 kamers op maken dus aan de ruimte ligt het echt niet
ja op zich wel qua ruimte in het huis maar we willen graag een huisje met een opritje en garage. dat missen we nou echt bij dit huis we hebben maar een hele kleine schuur waar net een koelkast, 2 fietsen, een wasmachine en wat rotzooi in past en we hebben altijd een parkeerprobleem hier en dat is heel frustrerend
nie zo snel typen allemaal johhhhh haha ja ik ga het ook weer doen maar hij slasapt maar 1 keer ofzo komt wel zolang hij snachts maar goed slaapt
waarschijnlijk slaapt hij snachts "goed" doordat hij oververmoeid is van overdag.. dus best zielig eigenlijk... hadden wij hier ook.. ik zou het heel snel weer gaan proberen, maar dat is slechts mijn mening!
ik heb geen ervaring met inbakeren omdat het bij Rihanna nooit geholpen heeft en we dus daar ook niet meer verder zijn gegaan