Liesje, hier is het huis verder al strak en alles modern zeg maar.. dus bij ons ging het echt om witten, sauzen, nieuwe zonwering etc.. dat gaat geen extra geld opleveren.. De makelaar gister vond het huis uitstekend onderhouden en zo te betrekken.. dus ach.. dan gaan we al die moeite er niet meer in stoppen! Nu eerst maar verkopen en dan wat anders kopen..
Luna, dit zou idd de derde dag zijn dat ze dan niet poept.. ik weet niet precies of het dan kramp is, of dat ze niet kan poepen.. pff dan is het vervelend dat die arme schat niet kan praten
Hoi Lindaa, Dat heb ik met Isis ook een tijdje gehad. Ik gebruikte toen nog Hypoallergene melk en daar raakte ze behoorlijk van verstopt. De kinderarts zei tegen mij dat ik wat lactulose door de fles kon doen. Ze poept nu denk ik 5 keer per week dus niet elke dag. Ze zit dan ook vaak tot d'r rug onder de poep. Ze moet inderdaad wel eens huilen en dan loopt ze rood aan. Ik hou haar dan maar vast, krampjes horen er een beetje bij, maar ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij jou is. Sterkte en groetjes v TReintje
Lindada, wat een snoepie zeg en wat een bos met haren! En nog van harte gefeliciteerd meid! Ischa, ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man Lucas. Luna, wij kunnen nu ook inderdaad in maanden tellen, al vind ik 9 weken toch ook veel leuker klinken dan 9 maanden. En ja, bleeh, het gaat veeeeeeel te snel. Lindaa, gelukkig ken ik dat niet. Ik dacht dat ze met flesvoeding 1 tot meerdere poepluiers per dag konden hebben, maar dat verschilt natuurlijk ook van kind tot kind. Ik kan alleen maar zeggen, vertrouw je het niet, neem dan even contact op met je huisarts of met het CB. Misschien kunnen zij je op weg helpen. Bruidje, leuk hoor, verhuizen. En inderdaad verstandig om meerdere makelaars te vragen. Toen wij indertijd ons vorige huis verkochten liepen de prijzen die we volgens de makelaars konden vragen behoorlijk uiteen. We hebben de makelaar in handen genomen die de hoogste vraagprijs aangaf en dankzij hem kregen we uiteindelijk toch nog een mooi bedrag voor ons huis. Zo, had maandagavond even een niet zo slimme actie uitgehaald door een mail te openen die m'n PC even om zeep heeft geholpen. Gelukkig hadden we zaterdag nog een complete backup gemaakt van m'n PC waardoor in maar weinig kwijt ben geraakt. Gelukkig heeft mannetje meer verstand van PC's dan ik. Moet ook wel, want het is z'n beroep. Anders had ik nu nog steeds geen PC gehad. Vanmiddag of vanavond lees ik wel weer even verder bij, ga nu eerst maar eens even wat met Alyssa doen. Tot later!
oke...bij ons was het hele huis verouderd dus we hebben keuken, badkamer en alle vloeren en muren vernieuwd... tja en dat levert wel geld op...in jullie geval had ik het ook niet gedaan hoor
Ik heb zojuist even het CB gebeld, maar ze zeggen tegen mij dat het niet verontrustend is als ze 3 dagen niet gepoept heeft (vind ik wel!) ze zeggen dat de darmen nog zo erg in ontwikkeling zijn dat dit gepaard gaat met veel kramp! (en ik vertelde ze ook nog wel dat ze normaal 1x in de 2 dagen poept en dan lang niet zo huilerig en hangerig is als de laatste 2 dagen!)Ook vertelde ik dat cinababy nu helemaal geen effect op haar heeft! maar volgens hun hoefde ik me geen zorgen te maken! dat de ontlasting nu niet vrij komt was niet zo erg want het komt wel en dan gepaard dus met veel pijn.. kan n niet echt zeggen dat ik dit geweldig nieuws vind en het helpt mij ook niet echt.. ik moest maar een badje doen, of een warme handdoek op haar buik! (terwijl ik ook al zei dat dit niet helpt!) nou ik wacht vandaag nog af, en anders hang ik morgen weer aan de telefoon!
Lindaa, inderdaad even met je huisarts bellen als je het niet vertrouwt. Zelf ben ik ook geen van van het CB, maar weet van anderen dat ze er veel aan hebben en hebben gehad. Succes. Liesje, ik heb op Rihanna gestemd hoor!
Ischa, van harte met je zoon Lucas! Whèhèeee, ik kan ook al in maanden telluh en dat wil ik nog nieh! Morgen is m'n lievie 2 maanden..... waar zijn ze gebleven? Ik geef geen flesvoeding Linda, dus ik weet niet of het dan erg is dat baby's een aantal dagen niet poepen. Ik weet wel dat sommige baby's flink moeten persen, ook al is de ontlasting niet hard. Wat zielig voor je kleine meisje! Ik hoop dat ze inmiddels wel gepoept heeft. Jongens, is elke CB nou per definitie slecht?
Heb je (of iemand anders) nog een ander leuk idee? Heb een testfilmpje opgenomen met m'n fototoestel, blijkt dat dat soort bestanden niet kunnen worden verwerkt in WMM. De extensie is .mov maar die kan ik dus niet openen. Heb het filmpje wel op m'n foto-album van photobucket gezet, maar de pjoeter heeft gister zowat de hele avond staan stampen om het up te loaden. Veel te zwaar bestand natuurlijk, over de 8mb zelfs met de minst 'goede' instellingen op m'n camera.
michelle heeft vanmiddag met veel moeite gepoept, het was idd natas wel gewoon "goede" ontlasting maar ze heeft behoorlijk moeten persen en heb de thermometer erbij moeten gebruiken! het leek wel een bevalling.. Ze was zo ziekjes en kon niet slapen hierdoor, dat toen de ontlasting vrij was gekomen ook gelijk als een blok in slaap viel.. ik heb haar na 5 uren zelf wakker moeten maken.. Ze heeft nog steeds wel wat kramp, maar gelukkig lang zo ergniet meer en ze kan nu weer lekker slapen! Volgende x kan de het CB het heen en weer krijgen en bel ik direct de huisarts..
Ah, wat sneu voor je kleine krummel Cinababy helpt niet schreef je? Ik lees veel over Sab Simplex, dat dat heel goed helpt. Is hier niet verkrijgbaar maar wel in Duitsland, op internet te bestellen. Verder weet ik er het fijne niet van, misschien kun je erop googelen als je meer info wilt.
nee hoor niet elk cb is slecht. sterker nog, na het dieptepunt toen timo ongeveer 1 was vind ik nu dat wij een super goed cb hebben. de enige maar is dat er elke keer een andere arts zit die niet van dossiers op de hoogte is. Maar je kan zo weinig met een cb. Ze kunnen adviseren maar mogen verder niets. Dus je kan bijv laten kijken óf je kindje last heeft van spruw, maar ze mogen niets voorschrijven dus mag je alsnog naar de huisarts. Dus voor medische dingen ga ik echt meteen naar de huisarts. en alle opvoedkundige vragen kan ik op het forum wel vragen, dus tja, daar hoef ik ook niet voor naar het cb. Dus ik vind ze niet slecht, maar afgezien van meten, wegen en prikken zie ik weinig toevoeging. (Is ook niet helemaal waar want ze houden de ontwikkeling van je kind in de gaten. Dat heb je soms niet eens door maar ze observeren veel en kunnen dingen signaleren die jij niet ziet en eventueel dus doorverwijzen naar fysio of logopedie. Ik heb de wel eens bezoekjes aan de verpleegkundige overgeslagen maar naar de arts ga ik altijd. Aangezien mijn vriendin nu onze verpleegkundige is, ga ik nu altijd. )
lindaa wij hebben bij ruben veel last van krampjes gehad. (nou ja, hij had last van de krampjes en wij van het huilen ) Wij gaven hem een theelepel venkel thee en dat werkte ook heel goed! Succes
ja natas ik heb daar een overzet programma voor. Mijn vorige toestel had nl ook mov extensie. Het programma kun je hier downloaden. http://www.radgametools.com/bnkdown.htm Is klein programmaatje. Je moet dan gewoon de bovenste hebben rad video tools -Dan instaleren. -Dan open je het programma. -Dan klik je op het MOV filmpje. (enkel klikken hoor. Als je dubbel klikt dan opent hij hem). -En dan klik je op convent a file. -DAn kom je in een nieuw scherm en zorg je dat AVI aangevinkt is. (onder output type) -Dan weer convert. -DAn krijg je een scherm waar je compressieprogramma moet kiezen. Daar moet je even experimenteren welke je moet hebben. Ik pak nu volledige frames dus niet comprimeren. Dan krijg je een belachelijk groot bestand. -Dan ga je naar Windows Movie Maker en verklein je hem weer. (door hem op te slaan.)
Sab Simplex is in Hengelo wel te krijgen...wel fors duurder dan in Duitsland maar je kunt het ook wel online bestellen schijnt erg goed te werken, ik heb het ook thuis