Liesje, woon je bij mij in de straat? ! Hier ook kamers genoeg.. Die moeten gevuld worden, is mijn mening ! Maar idd die oprit en garage is dan ook wel fijn !
yep en ik kan altijd mijn auto aan het einde van de straat neerzetten en dan slepen met 2 tassen, hond en kind naar mijn huis. ik wil gewoon mijn auto bij mijn huis kunnen neerzetten
Ging het nu juist vragen vandaag aan je Sam! Ook toevallig...Jammer Bij mij hielp appelsienen eten goed...
Nou het ging 1,5 week goed! Maar vandaag is het weer mis ! En echt goed mis! Hij is maar heel klein maar doet verrotte zeer vandaag
Ik heb zalf gekregen die de boel moet verdoven.. Maar werkt ook niet toppie! Als de ontlasting maar dun blijft (lekker praatje ) gaat het wel, maar ja, soms heb je een keer dat het niet dun blijft !
BABYMEET VOORSTEL Lokatie ZWOLLE Tijd: inloop vanaf 11 uur tot we elkaar zat zijn. Als iedereen iets lekker mee neemt (koekje, of broodje, of hapje, chipje) dan zorg ik voor het drinken. Zaterdag 21 maart zondag 22 maart of zaterdag 4 april (inez, rebbel (o.v.b.) zondag 5 april (inez) Nou dames, 4 data, meeste stemmen gelden? GRAAG DIT BERICHT QUOTEN EN JE NAAM ERACHTER ZETTEN ALS JE KUNT EN VOORNEMEND BENT TE KOMEN.
sinaasappelen manderijnen appels muesli zemelen kiwi's (mn op de nuchtere maag) probeer deze dingen dan eens!