Ik ben bang dat mijn mams mijn liefde voor hollands eten helemaal naar zijn grootje heeft geholpen Dus voor Isis koken we apart en paps en mams lekker aan de pasta oid
Huh? Heb je de plek na het prikken wel een tijdje dichtgedrukt? Zou idd niet moeten gebeuren Vervelend hoor
Voor mij ook te ver, ruim 1 1/2 uur rijden.. Ben helemaal blij, net via marktplaats een hele mooie chicco buggy van een jaar oud gescoord voor 25 euro!
hey dames, hier wel een goede nacht gehad, rihanna lag gisteren al voor 20 uur in bed want ze was zo moe en vervelend. vervolgens werd ze elke uur een keer wakker om te huilen en daarna heeft ze lekker de hele nacht doorgeslapen ik ben vanmorgen nadat mannetje vertrokken was weer in bed gekropen maar moest net nog wat voor ons beiden doen dus zit ik hier nu alweer achter ik kruip er zo nog heel even in als Rihanna toch nog even slaapt. Ik hoop dat ik me niet walgelijk verslaap en pas tegen 10 uur wakker wordt. De vaatwasser heb ik al aan staan dus daar hoef ik niet meer achteraan. Straks de wasmachine aan en wat poetsen in huis. Ik denk dat ik straks hier eerst nog even kom kijken tot laterrrrr *snurk*
beter toch! wij hadden er al eentje van schoonmoe gekregen Bruidje gefeliciteerd met de 8e vermaanddag van Rens! nu ga ik echt
Lekker slapen en niet aan je huishouden denken meid. Je hebt maar 1 dagje per week voor jezelf en je meisje
Goedemorgen dames! Hier een beroerde nacht gehad. Ben bijna elk uur wel bij Jildou geweest. Huilen, speen erin, voeden, speen erin.. ga zo maar door.. pfff.. En waarom huilen? Ja dat vraag ik me ook af.. Ze was gistermiddag/ avond al wat vervelend zeg maar en vannacht nog steeds dus.. Aan de ene kant denk ik misschien tandjes, ze trekt gekke bekjes ook als ze huilt, maar ik kan dus niets vinden/ voelen. Aan de andere kant denk ik krampjes.. Ach ja, vertel het maar ! Ze ligt nu prachtig in de box te spelen.. En moeders zit hier te ontbijten, met een hoofd alsof ze de hele nacht heeft gestapt, en dan ook nog een bonkende hoofdpijn.. Jahoe, thankgod it's friday !
goedemorgen, voor mij is het ook 1,5 uur rijden zag ik, dus ik denk dat het ook te ver is.. nou ik voel vandaag mijn eisprong heel erg duidelijk! heb het eens een keer eerder gevoeld, DAMN wat doet dat pijn zeg! wij gaan zo babyzwemmen, dus ik ben er straks weer! liefs rebbel
Hmm fijn rebbel.. Wel handig ! Ook toevallig. Zat net te kijken hoe het gaat met ongi en bv.. Aangezien ik nu alweer weken niet meer ongi ben geweest.. maar ik lees net dat dat heel normaal is ! OOOOOH, nou laat nog maar lekker wegblijven dan!
ja alleen kunnen we hem nu helaas nog niet benutten! maar dat je ongi weg blijft is idd heel normaal als je bv geeft, doe jij toch nog steeds? ik ben er nu echt weg van, anders zijn we te laat! doeidoei