JAAA ! Ja wist ik wel, maar omdat ik al wel 2x ongi ben geweest.. voor zover ik het ongi kon noemen.. Maar goed.. Zwemse ! Ik zal het mooie weer in !
Sam, wat jammer... Hier is hij rond 02u effen wakker geweest, heel eventjes gehoord maar niet huilen en na 2 min hoorde ik hem al niet meer, maar het is ook niet van zijn gewoonte....straks als hij wakker is even checken of hij geen koorts heeft, want gisterenavond wat verhoging en tranende oogjes... Ofwel was hij zijn knuffel kwijt
Zo om 9u30 op het kinderdagverblijf zijn, officieel gaan inschrijven en een kijkje nemen met zoonlief...eens benieuwd hoe hij gaat reageren...normaal slaapt hij dan, maar hij zal wel wakker worden van stem van hoofdverpleegkundige...
Jij vroeg het gisteren nog aan mij he. En jawel Jaron huilen gisteren. geen idee wat er was. Is al de derde nacht op een rij.
he meiden die babymeet komt niet echt van de grond he. in eerste instantie bleken er veel op 1 uur rijden te wonen dus leek zwolle centraal maar kennelijk is dat dus niet zo. We kunnen wel naar utrecht ofzo uitwijken maar dat is voor frieland weer niet te doen. Dus wat doen we? Liesje wilde jij nog komen? En wie woonde er ook alweer in henglo? Bengeltje? Kom jij nog? Natas kom jij nog? Sam?
Hoi Jenny, Voor mij is het ook een beetje te ver ben ik bang. Is 1.5 uur rijden voor mij ook vanuit Alkmaar Groetjes v Treintje
Goedemorgen! Hier wel veel te druk gehad om bij te blijven. Heb veel overgewerkt, en inmiddels is de verbouwing volop aan de gang. Las iets over volgende kindjes, een babymeeting..... alles oke verder? Hier wel, ons meisje is nu alweer 5 maanden en ik begin nu last van emo-gevoelens te krijgen dat het zo snel gaat en het baby-achtige er al af gaat! Ze slaapt ook nog steeds lekker bij ons op de kamer, kan daar nog geen afscheid van nemen. Ook de BV gaat nog steeds lekker (af en toe een dipje maar daar komen we steeds weer door heen gelukkig). Ze krijgt nog steeds 100% BV.
en ik las nog iets over huishouden, ben hier nog steeds suuuuuperblij met de nieuwe schoonmaakhulp. Dus ik ga binnen kort vragen of die aub met ons mee wil 'verhuizen' naar het nieuwe huis, is dan iets verder rijden voor ze, maar daar heb ik wel een reiskostenvergoeding voor over De was vind ik wel echt moelijk bij te houden hoor, nu we met z'n vijven zijn, met z'n vieren vond ik dat al maar het loopt nu echt de spuigaten uit...
Wens: Fijn dat de bv nog goed gaat ! Ja jammer he dat het allemaal zo snel gaat! Jenny: Ik kan beide weekenden niet. Dus dat wordt hem sowieso niet.. Hmmm bij jou dus ook al huilen en niet weten waarvan.. Jildou ook dus.. Nou ja, ze slaapt nu in de kinderwagen.. Zal even snel wat doen, nu slaapt ze nog
nou we durven het nog niet zo goed i.v.m. die vaccinatie. ik heb die 27 nov. gehad en mocht dan de eerste 3 maanden niet zwanger raken. mn mannetje heeft genoten van het zwemmen, net zijn flesje op en hij ligt nu heerlijkte slapen! liefs rebbel
nog een week ja... dus durf het nog niet... het zal nu niet zoveel meer uitmaken denk ik, maar ik neem dan liever het zekere voor het onzekere en dan gaan we na mijn ongi aan de slag!
ja maar je hebt maar 1 eisprong per maand, dus tegen de tijd dat ze vanaf vandaag gezien de eerste eisprong heeft en die benut en daar zwanger van wordt zijn die drie maanden allang voorbij.