ZNM mama's

Discussion in 'De mama's' started by tiruja, Aug 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Want na 3 maanden was ik terug zwanger van ons meisje*

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Komt vast goed meid! maar we kunnen het niet voorspellen helaas.. ik snap als jullie voor de 'volgende' willen gaan dat je dan ook snel ongi wil worden!

3. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Of al zwanger zijn! :) neen, we wachten af...komt het niet dan test ik voor de zekerheid eens...gewoon om te weten.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zeker! Dat is wel slim natuurlijk!

Nou ik ga m'n bedje opzoeken.. hopelijk kan ik vannacht wel gewoon doorslapen!

5. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Vannacht slaapt jildou als een roosje! ;)

Slaapwel!

Morgen doopsel van mijn metekind! :)

Tot morgen!

6. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
  7. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Leuk zeg!

(dat hoofdje optillen doet Jaron nog steeds niet hoor hahaha, heeft daar vast een te dikke (zware) kop voor hahahaha)

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, weer even een druk dagje gehad met koken en bakken. Alyssa is morgen, of eigenlijk moet ik gezien de tijd zeggen vandaag, jarig.

Pfff, waar blijft de tijd, ze is al weer 3!

Nu precies 3 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis omdat ik tegen een HELLP aanzat. Bij mij op de zaal had er rond dit tijdstip 1 meisje weeën en een ander snurkte zo ontzettend vreselijk dat ik er niet van kon slapen en maar een beetje aan de wandel ben gegaan.

Gek, dat dat soort dingen je nog zo goed bijblijven.

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Inez! van harte met de verjaardag van Alyssa! Drie jaar alweer. Het gaat zo rap he. Je zult het komende jaar echt merken dat ze van een grote peuter een beginnende kleuter wordt. Ruben wordt over 2 weken 4 jaar dus ik mag weer eens uit mijn ervaring spreken. Ik vind 3 een hele leuke leeftijd! (zucht welke leeftijd eigenlijk niet)

Fijne dag! Wij gaan zo ook naar een verjaardag, dus ik zal tijdens het eten van mijn taartje nog een keer aan jullie denken.

10. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Na 3 rotnachten heeft de hele familie doorgeslapen tot half 8. DANK U!
    De hele familie loopt te snotteren dus ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat de eerste omvalt. We zullen zien. Ik vreet me weer rot aan vitamines enzo dus hopelijk ontspring ik de dans. (het is alleen zo balen dat mijn bronchitis dan altijd op hol slaat. heb je het net weer lekker onder controle, raak je weer compleet uit balans.)

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen iedereen!

Inez gefeliciteerd met je kleine (grote) meid!

12. Mone

Mone Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,804
    0
    0
    Den Haag
    goedemorgen

inez gefeliciteerd!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Gefeliciteerd Inez! :D !

Jenny: Jildou doet het heel veel en ook steeds langer. Dat kind heeft een buikspieren :D !
    Ze doet dat ook s nachts als ze wakker wordt en ze hoort 1 van ons aankomen, kijkt ze even zo van, ben je daar eindelijk? (ogen nog half dicht :p )
    Duim voor jullie dat jullie niet ziek worden!
    Nou hier vannacht iets beter geslapen. Om 12 uur werd ze weer wakker. Heb haar meteen maar gepakt en 1 kant gevoed. Toen heeft ze tot 6 uur geslapen en toen maar weer gevoed. En elke ochtend slaapt ze dan bij mij in bed weer in maar natuurlijk in het weekend niet.. Maar goed.. Ik klaag niet!

14. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen!

@inez: van harte gefeliciteerd met je meisje! :D

nou de pijn die ik voelde gister was duidelijk mijn ei, mijn temp is vandaag al hoger! dus nou mag de ongi komen van mij! ;)

liefs rebbel

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Hi Dames, bedankt voor jullie steun, ik ben er weer. Maar heb niet helemaal bijgelezen is wat veel namelijk!

Hier gaat het in ieder geval goed. De crematie is achter de rug. Ik heb met mijn vriendin gesproken en naar omstandigheden gaat het goed met haar. Ze huilt niet bij elke zin, maar praat wel veel over haar verdriet. Vanaf volgende week gaan ze samen in therapie. Doet met goed.

Hier begint het leven daardoor ook weer zijn draai te vinden. Eigenlijk gaat alles goed alleen wat gekloot met de bv Ik heb niet goed genoeg gekolvd en red het nu net (kwa voorraad). dus ben dit weekend hard aan het bijkolven etc om alles goed op gang te houden.

Dat was hem aan deze kant hoe is het met jullie?!
    Jooze

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    'Fijn' dat alles nu achter de rug is Jooze!
    RUstig aan!

Hier alles oké!

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Rustig hier,

@Sam wel leuke foto's van Jildou!

Jooze

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inderdaad ;) !
    HIHI dank je.. Haar site staan nog meer ;) !

19. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    BABYMEET VOORSTEL
    Lokatie ZWOLLE
    Tijd: inloop vanaf 11 uur tot we elkaar zat zijn.

Als iedereen iets lekker mee neemt (koekje, of broodje, of hapje, chipje) dan zorg ik voor het drinken.

Zaterdag 21 maart (Jenny Mone)
    zondag 22 maart (jenny Mone)

of
    zaterdag 4 april (jenny inez, rebbel (o.v.b.), Mone)
    zondag 5 april (jenny inez, Mone)

Nou dames, 4 data, meeste stemmen gelden?
    GRAAG DIT BERICHT QUOTEN EN JE NAAM ERACHTER ZETTEN ALS JE KUNT EN VOORNEMEND BENT TE KOMEN.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi, dit was leuk.
    Jildou was zonder dat we nog een keer naar boven moesten om een speen in slaap gevallen. Dus net toch even spieken..
    Ze hoorde wel iets, sliep ook gewoon, maar tilt dus dat hoofd een eind op zo van.. joehoe, ik ben er wel hoor. met dr ogen dicht :p ! Droepie :D !

Share This Page