ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Allemaal bedankt voor de felicitaties. We hebben een leuke dag gehad en onze grote kleine meid is enorm verwend en ze heeft geweldig genoten.
    Ze heeft van ons een loopfietsje gekregen en ze is er echt helemaal gek mee. Van oma heeft ze daarvoor nog een fietsmandje, een toeter en zo'n vlaggetje gekregen, voor de rest heeft ze puzzels, kraaltjes, kleurpotloden, een kleurboek, een prikblok, een grondplaat voor Duplo, een enorm grote olifantenknuffel, een ringetje en geld gekregen.

Gisterenavond laat is ze nog wel aan het spoken geweest, ze was misselijk en heeft een paar keer haar bed ondergespuugd. Leve de wasmachine. Zal wel een combi zijn geweest van nerveus voor de verjaardag en 's middags te veel gesnoept bij oma.
    Gelukkig was ze vandaag weer goed opgeknapt en hoefden we de visite ook niet af te bellen. Morgen komen m'n stiefbroertje en z'n vrouw en (4) kinderen nog. Dus dan wordt ze ook nog even in het zonnetje gezet.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, we merken nu al zo'n ontwikkeling bij Alyssa. Ze krijgt ineens belangstelling om ook te schrijven, komt af en toe met wijsheden waarvan je denkt, kind, waar haal je het vandaan, geweldig.

Sam, geweldig he? Dat soort momenten. Dan smelt je toch gewoon als moeder zijnde!

Hier ook veel van dat soort momenten hoor. Ik weet niet of Natas dat hier zei of bij een ander topic, maar moederschap maakt je inderdaad week.
    Ook Yelina huilt wel eens en Alyssa probeert haar dan te troosten. Zegt ze met zo'n heel lief stemmetje: Niet huilen Yelina, niet huilen. Dan smelt ik gewoon. Geweldige momenten zijn dat.

Jooze, geweldig dat je er zo bent voor je vriendin. Dat zal voor jou ook niet makkelijk zijn. Petje af hoor!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Inez heerlijk :D ! Het liefst loop je dan heen en geef je haar een knuffel :D ! Maarja, dan is ze weer wakker :p

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn dat de verjaardag geslaagd was Inez :D ! Lijkt me ook zo leuk straks :D ..

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai jongens, ben ik weer :)
    Ik probeer een beetje alles bij te lezen maar tis erg veel, dus ik zal her en der wel wat missen.

Jenny, nee hoor hier geen touwtjes aan het hoofdflapje op de MeiTai. Heb je link van Marktplaats bekeken, dat ziet er idd niet uit. Ja ik kan de mijne verkopen (heeeeel mooi paars stofje :)), maar ik blijf eigenlijk hopen dat Danique het leuk gaat vinden. Vond het wel handig met de hond, kan ik van de fietspaden af. Op de heup dragen zie ik met mijn rug niet zo zitten. En ja ik ken de site, mijn MT is een echte Mister Mirko, hahhaha.

Jeetje Treintje, wat een achterlijk lange wachttijd voor die dagen op het KDV. En wat oneerlijk, jullie hadden al heel lang op de lijst kunnen staan.
    En nu al de basisschool moeten bepalen, jeetje hé! Bij het KDV liep het hier gesmeerd, ik zal es informeren of bij ons de BSO's ook zo vol zitten.

Rebbel, fijn om te lezen dat Milan weer helemaal beter is.

Jooze, heb gelezen dat de crematie goed is verlopen. Nog heel veel sterkte.

Liesje, leuke foto's van Rihanna!

Bruidje, wat leuk dat je mannetje heeft gezegd dat hij voor een 2de wil gaan!

Pippo, wat een gedoe nu voor je met het verhuizen. Maar wel leuk, straks alles helemaal naar jullie zin.
    Ik geef (nog) geen potjes, ik maak de groentehappen zelf. Ook op het KDV krijgt ze vers.
    Wat raar van dat bloeden zeg!

Mone, wat tijgert Pieter al goed! Geweldig om te zien joh, en wat een lekker bekkie.

Sam, wat een ontzettend leuk filmpje! Heerlijk meisje zeg. (ik moet haar buikspieroefeningen ook maar es gaan doen).

Inez, van harte gefeliciteerd met je grote 3-jarige dochter!

Nou, en ik heb nog zo veel meer gelezen...... aan iedereen verder de groetjes! :)

Aan diegenen die al groente- en fruithap geven : hoe lang hebben jullie gewacht na de start van het éen met het beginnen met 't ander? Ik geef Danique nu 3 weken een groentehapje (er eindigt daadwerkelijk wat in haar buikje gezien de luierinhoud, maar ook in haar nek en d'r haar).

En nog een vraagje, over het bedje opmaken : ik heb haar bedje nu laag opgemaakt maar ze kruipt steevast naar boven, dus onder haar dekentjes vandaan. Moet je bij 6+ maanden een bedje nog steeds laag opmaken eigenlijk?

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    BABYMEET VOORSTEL
    Lokatie ZWOLLE
    Tijd: inloop vanaf 11 uur tot we elkaar zat zijn.

Als iedereen iets lekker mee neemt (koekje, of broodje, of hapje, chipje) dan zorg ik voor het drinken.

Zaterdag 21 maart (Jenny Mone)
    zondag 22 maart (jenny Mone Natas)

of
    zaterdag 4 april (jenny inez, rebbel (o.v.b.), Mone, Natas)
    zondag 5 april (jenny inez, Mone, Natas)

Nou dames, 4 data, meeste stemmen gelden?
    GRAAG DIT BERICHT QUOTEN EN JE NAAM ERACHTER ZETTEN ALS JE KUNT EN VOORNEMEND BENT TE KOMEN.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mijn nieuwe uitvinding hiervoor is Pieter op m'n buik zetten als ik ze doe, hij ligt dan helemaal in een deuk en ik doe m'n oefeningen een stuk enthousiaster :p

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haha ik doe dat ook zo!
    en dan ligt ze helemaal dubbel van het lachen!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @sam: wat een super filmpje zeg van Jildou! :) Komiscch gezicht zeg. Wat een vrolijk meisie. Word er zelf spontaan vrolijk van als ik haar zo zie en dan heb ik het geluid nog niet eens aan...(boxen doen het niet :( )

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @inez: nog gefeliciteerd met je meisie! :)

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar

je kan een matrozenbedje maken. Google er maar eens op. Bij Isis werkt dat echt perfect

Groetjes v Treintje

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen;

@Inezz, alsnog gefeliciteerd! Klintk als een goede verjaardag!
    @Natas, alles bij gelezen respect vind ik toch vaak te veel. Als je last hebt van je rug is het overigens beter om op je heupen te dragen als op je schouders.

Hier even gestopt met flesjes (afgekolfde melk), alles uit de bortst dus. Dat betekend dus dat ik snachts weer wakker wordt want ze heeft niet genoeg gehad bij de avond voeding. Moet maar even zo...

Jooze

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Jootje, dank je wel! Ze is ook een vrolijke meid! Heeft ze van d'r moeder :p

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ook nog gefeliciteerd van mij! :D

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat maakt 't idd een stuk aangenamer! :D

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh ja, had ik al wel es van gehoord.
    Heb ernaar gekeken, maar weet niet of het bij ons kan want we hebben Aerosleep. Dan zou ik het dus alleen met die speciale lakentjes kunnen doen, maar die hebben eleastiek rondom en in alle 4 de hoeken.
    Plus ik zag dit op de site van st.Wiegendood : "Wanneer de baby beweeglijker en sterker wordt, ontstaat enig risico voor verwikkeling in het beddengoed. Stap bijtijds over op laag opmaken of een slaapzakje."

Danique heeft trouwens al wel een slaapzakje met lange mouwen aan, maar dan nog lijkt het me koud als ze zo 'bloot' tegen het hoofdeinde aan ligt overdwars.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Natas, Jildou slaapt ook in slaapzak, maar doe er altijd wel een dekentje overheen.. Maar dan niet tot haar nek zeg maar, maar bijvoorbeeld alleen over de voeten.. Hangt wel af van welke slaapzak ze aanheeft. Ze heeft namelijk een hele dikke, 2 normalere met mouwen en nog een zomerslaapzakje, maar die gebruik ik alleen bij nood ;) ! En dan krijgt ze wel weer meer /dikkere dekens over! Maar ik denk ook altijd dat ze het koud heeft als ik er geen dekentje overheen doe ;) ! Al valt dat altijd wel mee. Alleen heeft Jildou altijd hele koude armen en handen, of ze nu wel of geen mouwen aan de slaapzak heeft ;) !

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

weet thuis van een middagje carnaval! Milan keek zijn ogen uit naar al die 'gekke' mensen! :)

morgen naar de ka op controle, en duimen dat hij dan de uitslag heeft!

pfff... ik ben ontzettend moe, dus ik ga even lekker badderen!

fijne avond meiden.

liefs rebbel

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenavond,

@Rebbel, hoop dat je lekker slaapt met carnaval om de hoek! Ben benieuwd naar KA
    @Slaapzakje, hier ook met deken. Maak me niet echt druk om koude handjes, armpjes zou ik minder vinden.

Voor de rest nog steeds bezig met wedstrijd kolven in de hoop dat ik voor morgen genoeg heb...

Jooze

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jooze: Ja, dat is niet anders, die koude armpjes. Kan er niets aan doen. Ze heeft haar armpjes altijd naast haar hoofdje boven de dekens liggen. Ook slaapzak met mouwen heeft ze die koude armpjes wel eens. Maar goed. Moet er wel bijzeggen dat het ook een bijwerking van haar medicijnen is. (koude armpjes en voetjes)

Deel Deze Pagina