Ja dan kan je er niks aan doen hoor, voor mij scheelt he als ze blijven slapen dan zullen ze er geen last van hebben... Jooze
Hi Dames, Ik ga slapen, ben nu al moe. Morgen vroege dienst maar zet mijn wekkertje vanacht om extra te kolven. als ik er dan 1 voedinkje uithaal heb ik dan genoeg voor morgen (heb vannacht ook bv gegeven dus denk dat het lukt). Prettige avond Jooze
Hallo allemaal, Pfff wat is er weer veel geschreven zeg, net vannacht mijn laatste nachtdienst gedraaid en ik ben echt helemaal gevloerd! Het was druk! heel de week lopen rennen en als je thuis komt wil je ook die kleine even lekker kroelen, dus nu een slaapgebrek van hier tot... Maar de bonus komt deze week... compensatie in tijd onder meer voor mijn ouderschapsverlof, dus na morgen tot en met het weekend vrij! We gaan lekker naar Belgie met zijn 3-en! Ik heb er reuze zin in! Jooze, heel veel sterkte, ik heb enorm veel respect voor hoe jij je vriendin steunt! sterkte voor jullie allemaal. enne... succes met kolven, morgen zit je ws weer tot over je oren in de melk agv al dat extra kolven .... maar daar heb je nu eerst niets aan. Trouwens als je echt nog wat te kort komt kan je dan niet in je lunchpauze je ochtendproductie afleveren? Pippo succes met alle klussen Inez, nog gefeliciteerd met je grote kleine meid Rebbel succes morgen, ik duim voor je... Jenny, pracht idee die babymeet, maar helaas even te druk hier.... veel plezier iig Sam, hier ook slaapzak met lange mouwen en dekentje... Meestal gaan de dekens er pas af als hij wakker wordt, dus na het in slaap vallen check ik vaak even of hij er nog onder ligt... Maar die armpjes liggen altijd in hoera... wordt je 's nachts tenminste wakker bij het voeden als dat lieve ijsklompje ineens op je borst wordt gelegd Natas, het matrozenbedje lukt hier niet meer, lakentjes worden te kort om het goed te doen mag dat hij helemaal bloot ligt Dames die buikspieroefeningen klinkt als een goed plan ik moet ook echt eens aan de slag! Verder weet ik het even zo snel niet meer, allemaal groetjes!
Mariss.. HIHIHIHI Nou idd, die ijskompjes zijn niet fun .. Ik blij dat ik zeer weinig hoef te voeden s nachts Meid lekker genieten!
Sam, ik gebruik naast de slaapzak ook nog een dekentje, maar Danique kruipt daar dus onderuit en schuift helemaal naar boven in haar bedje. Ik doe het dekentje tot de oksels, armen er overheen. Heerlijk Mariss, geniet van je week vrij, dat heb je wel verdiend! Hahaha, ik ken het gevoel van 2 ijsklompjes op je borst midden in de nacht Heerlijk Sam, genieten!
Hmm Natas, jij hebt weer een geval apart ! Jildou doet dat ook, maar alleen als ze wakker is. Dan ligt ze op de dekens. Maar dat is meestal wel als ze nog te wakker is om te slapen ! Of als ze net wakker geworden is.. Vanochtend bijvoorbeeld, had ze haar dekens ook al een heel stuk onder haar ! Mijn ideale dochter heeft me vannacht niet eens wakker geaaid met haar ijsklompjes..
Hoi Natas, Ik weet niet precies hoe de airosleep eruit ziet, maar als je de dekens eromheen kan vouwen dan kan je zo'n matrozenbedje maken. Je kan dat gewoon met een 1 persoons volwassenenlaken doen. Je legt het laken op het bedje, slaat het halverwege terug (waar Daniques voetje komen. en gebruikt het bovenste gedeelte van het laken dan als lakentje en het onderste deel als onderlaken. Als je in het boekje van je bakerdoek kijkt dan staat het er geloof ik ook in uitgelegd. Voordeel is dat ze niet onder de dekens kunnen zakken en dat je haar lekker strak in kunt stoppen omdat dat grote laken goed onder het matras kan Groetjes v Treintje
goedemorgen dames, hier gaat alles wel goed, Rihanna slaapt goed door op het moment en daar zijn we erg blij mee. Er zijn nog geen tandjes te vinden die erdoor zijn maar ik verwacht dat er elk moment wat door kan breken.... heb ik hier nog wat gemist want ik heb niet bijgelezen
hoi meiden, wij zijn net terug van de ka en natuurlijk nog steeds geen uitslag! :x hij heeft wel weer gebeld waar wij bij waren en verder kan hij er ook niet veel aan doen. hij belt nu zodra hij de uitslag heeft, maar zei er nogmaals bij dat hij er niets van verwachte na hem nu weer gezien te hebben. gelukkig! Milan steunt nog steeds niet genoeg op zijn armen en doet ze vaak naar achter i.p.v. naar voren, hij noemt het wat 'onhandig' hij wil dat nog wel blijven volgen, maar verwacht wel dat het zichzelf zal corrigeren! verder was hij goed tevreden! liefs rebbel
ja gelukkig! en ja... van die uitslag word ik zo onderhand knettergek! weet iemand of je met je kleintje fijn kan zwemmen bij de tongelreep in eindhoven? liefs rebbel
Balen Rebbel, weer geen uitslag. Treintje, de Aerosleep heeft speciale lakentjes dus daarom kan ik geen gewoon laken gebruiken. En die speciale lakentjes zijn natuurlijk klein + hebben elastiek rondom. Plus die opmerking van Stichting Wiegendood zou mij ook doen aarzelen om eraan te beginnen, als ik een gewoon laken had kunnen gebruiken.
Hoi allemaal, Wij zijn ook met terug van de kinderarts. Isis is helemaal goedgekeurd. Ze hoeft niet meer terug te komen. De fysiotherapeut was er ook en die was ook erg tevreden over haar hoofdje. Natas, ik heb ook nog even gevraagd of een hoofdje na een half jaar nog kan vervormen en dit was idd toch helaas nog wel mogelijk. Tot ongeveer een jaar moet je hierop bedacht zijn. Wij hebben wat tips meegekregen nl: Veel op de buik laten spelen (want dan trekken de spieren aan de schedel) en als ze slaapt kan je bij haar hoofd 1 kant van het matras wat omhoogdoen dmv een opgevouwen handdoek onder het matras, dan valt het hoofdje opzij. Rebbel, balen zeg van die uitslag. Je bent zo machteloos. Ik hoop dat je nu snel wel de uitslag krijgt Fijn dat Rihanna lekker slaapt Liesje. Isis is ook sinds een paar dagen in een opperbest humeur alleen maar lachen en schreeuwen, zo leuk! Groetjes v Marion