ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    venkelthee schijnt nu niet meer te mogen omdat het voor de darmpjes niet goed zou zijn

(tja wat vroeger allemaal mocht en kon mag nu juist niet meer en andersom)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we hebben trouwens hier wel weer een lekkere nacht gehad
    Rihanna heeft om 22.30 uur de laatste fles gehad en om 23 uur naar bed.
    Om 3 uur werd ze wakker, op de andere zij gelegd en speen erin en ze sliep verder.
    Toen ze weer begon te huilen dacht ik van nou alweer? maar toen was het al 6 uur :confused: voor mijn gevoel maar 10 minuutjes
    nog een keertje speen erin en uiteindelijk om 7.15 uit bed gehaald voor de fles

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tja uiteindelijk is cinababy en lactulose ook niet goed voor de darmen :)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JOEHOE Dames.. Hier een bijna ZNM -mama ;) !
    Net bij vk geweest. Kleine doet het nog steeds prima en zit blijkbaar lekker ;) ! Zondag naar zkh voor ctg en echo, dinsdagmiddag strippen en dan uiterlijk donderdag ingeleid als dat nodig is. Wel zei ze dat als ze kan strippen, maar de weeën dus niet op gang komen, het inleiden sneller gaat omdat de bm-mond dan al verweekt is.. We hebben afgesproken iig volgende week vrijdag beschuit met muisjes te eten ;) ! Dus dit wordt eventueel het laatste weekend zonder kleine ;) ! .. En dan kom ik jullie straks gezelschap houden :p Dus dames, bereid je maar vast voor ;) !

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we zijn al helemaal voorbereid op je hoor

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee ook niet (gebruik ik gelukkig ook niet)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dank je Liesje ;) !

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey Sammie, gelukkig kom je nu eindelijk ook bijna hier heeeeeeeeel veel berichtjes posten! ;)
    Ik ben zo benieuwd naar je kindje joh!

Luna, ik snap je redenatie over CB. Ik krijg af en toe de indruk (in allerlei topics) dat elk CB, inclusief de arts, alleen maar slecht is en dat wilde er bij mij niet in.

En dank voor je link naar het convert programma, je bent vandaag mijn heldin! :D
    Mijn mamsel heeft er behoorlijk veel moeite mee dat ze Danique 'zo weinig' ziet door de afstand+files (gemiddeld 1x per week). Ze blijft daar nogal in hangen, wat ik zonde vind. Misschien met regelmatig een filmpje dat ik dat iets minder kan maken.

De site Babykado heeft trouwens keurig en rap z'n werk gedaan, kreeg de melding dat 30-9 de boel door hun al verzonden is via TNT.
    Maar TNT laat het afweten, ik heb nog steeds niksssssss :(. Ze komen altijd 's ochtends, dus alleen morgen nog een kans maar dan moeten we om 12.00 al weg. Shittiepittie.

Danique heeft vannacht, na de laatste voeding van 23.00 en om 24.00 weer terug in bedje, doorgeslapen tot 06.00 :)

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oei oei Sam, dan is het hier gedaan met de rust. :) :)

Meid, hopelijk denkt die kleine voor vrijdag al, laat ik nu maar eens komen kijken hoe mijn papa en mama eruitzien, want nu heeft het wel weer lang genoeg geduurd.

Natas, inderdaad is niet elk CB per definitie slecht, maar ook voor mij heeft het geen toegevoegde waarde, afgezien van het wegen, meten en prikken dan. De eerste 2 zou je zelf nog kunnen doen, maar prikjes geven laat ik toch liever aan een ander over.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas, wat dacht je van ons.. Wil nu wel eens weten of het een jongen of een meisje is etc.. ;) HAHA Inez, ja bereid jullie maar vast voor ;) !
    Ik hoop ook dat het gewoon zo snel mogelijk komt hoor :D ! Maar goed, het einde is in zicht... HIHI damnz wat heb ik vandaag een goed humeur.. Komt vast door het weer hier :D !

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hum dat duurt wel een beetje lang. je zou in het nabije postkantoor kunnen vragen of het soms daar ligt (omdat je niet thuis was bij bezorging).

Doorslapen? wa's da? GENIET! onee SLAAP LEKER !

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, ik was ook helemaal verbaasd toen ik zag dat het al 06.00 was.

Ik heb ook geen briefje in de bus gehad van TNT, dus die zijn hier nog niet geweest.

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    liefs voor iedereen! ;)

Tot over een maand of 2 1/2 a 3! ;)

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    briefjes gaan wel eens mis.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    :) :)

16. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Allemaal,

Ben vanmiddag met Isis naat de HA geweest. Ze heeft al sinds vorig weekend allemaal rode pukkeltjes over d'r hele lijfje. Had de weekendarts gebeld en die zei dat het misschien 5de ziekte was.

Toch maar even naar onze eigen HA gegaan. Het ging maar niet over. Ze heeft geen 5de ziekte maar een extreem droge huid. De arme schat. het zal wel erg kriebelen.
    Heb nu een hele vette creme dus we gaan eens goed smeren :D

Dametje zelf heeft er trouwens helemaal geen last van, behalve dat ze wat minder goed drinkt (ze slaapt als een roosje en lacht zich suf)

Groetjes v Treintje

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, fijn dat ze desondanks toch nog gewoon lekker vrolijk is.

Natas, wat heerlijk dat je zo'n lange nacht hebt gehad. Dat smaakt altijd naar meer.

18. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Inez, hoe slaapt Yelina? Nog steeds lekker lang? Ben wel jaloers hoor, al mag ik niet klagen. Ze doet zo'n 6 uurtjes achter elkaar

groetjes v TReintje

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, momenteel slaapt Yelina 's nachts zo tussen de 6 en de 7 uur. Dat wil nog wel eens verschillen.

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik kan me hier ondertussen melden! Op 17 september is Daan na een zwangerschap van 36+3 weken geboren dmv een spoedkeizersnee. Het is best heftig geweest, want ik heb heel veel bloedverlies gehad (ruim 2,5 liter in 2 uur). 's Nachts om half 4 werd ik wakker van het bloedverlies, ziekenhuis gebeld, ambulance was onderweg, met spoed naar het ziekenhuis gebracht (rit van +/- 20 minuten) en om half 6 is Daan geboren! Ook had ik de pech dat de ruggeprik niet werkte, dus ik voelde heel fijn dat ze aan het snijden waren. Na de 2e laag durfde ik niet verder te gaan en hebben ze me onder narcose gebracht. Vind het heel jammer dat ik de geboorte van onze zoon niet bewust heb meegemaakt, maar ja, dat is niet anders. Gelukkig is hij gezond en ondanksd dat ie iets te vroeg is geboren was hij nog 2935 gram en hoefde hij maar een half uur in de couveuse om zijn temp iets te verhogen, verder heeft ons ventje het allemaal zelf gedaan!

Op dit moment is het een heerlijk rustig ventje, alleen heeft hij last van krampjes en kan moeilijk poepen, 's avonds wilt ie liever bij ons zijn en vannacht heeft ie lekker bij ons geslapen. Hij was in zijn bedje niet te genieten en zodra we hem eruit haalden was ie stil! Dus om half 3 vannacht hebben we hem bij ons genomen en toen heeft ie heerlijk geslapen tot half 10! Hij heeft zijn nachtvoeding dus overgeslagen en ik was zelfs eerder wakker dan hem! Maar goed, dit moet ie doen in zijn eigen bedje, vind het wel lastig hoor om alles "goed" te doen, merk echt dat ik nog aan het zoeken ben, maar we gaan de goede kant op, ondertussen ligt Daan nu bij me en is weer tevreden in mama d'r armen :D

Ik ben niet zo heel erg actief aan het schrijven op het moment, moet zelf echt de tijd nog zien te vinden, maar ik hoop straks toch weer gezellig volop mee te kunnen kletsen!

Deel Deze Pagina